Ben half oktober naar Parelstrand Lommel geweest,Vies Vies en nogeens vies.Afdruk van een maandverband zat in het matras waar mijn jongste op moest slapen en zo nog meerdere dingen.
Het ergste,toen we thuiskwamen heb ik emailadres gezocht,mailtje gestuurd,kreeg netjes een mailtje terug maar daarna(3 mailtjes weer gestuurd)hoor ik niks meer en Oosstappengroep heeft blijkbaar geen klantenservice,je kan nergens heen met je klacht!! Ga daar nooit meer heen,vieze bende!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Parelstrand in Lommel
-
Re: Parelstrand in Lommel
Het is ook zaak om ter plekke te klagen, zodat ze de kans hebben om de boel schoon te maken of een ander huisje aan te bieden.
Achteraf klagen heeft weinig zin, want dan kan er al niets meer opgelost worden.
Ook stuurt u een mail, krijgt antwoord, maar was kennelijk niet tevreden met het antwoord?
Is er ook aangegeven dat de klacht niet in behandeling zou worden genomen?
Want dan valt het te verwachten dat de mail niet meer beantwoord wordt.
Achteraf klagen heeft weinig zin, want dan kan er al niets meer opgelost worden.
Ook stuurt u een mail, krijgt antwoord, maar was kennelijk niet tevreden met het antwoord?
Is er ook aangegeven dat de klacht niet in behandeling zou worden genomen?
Want dan valt het te verwachten dat de mail niet meer beantwoord wordt.
Als je idd daar al een klacht hebt ingediend is het vaak makkelijker geholpen te worden dan achteraf. Ik hoop dat er alsnog een passende oplossing kan worden gevonden want zo´n appartement of kamer mag natuurlijk niet verhuurd worden!ing40 schreef:Ben half oktober naar Parelstrand Lommel geweest,Vies Vies en nogeens vies.Afdruk van een maandverband zat in het matras waar mijn jongste op moest slapen en zo nog meerdere dingen.
Het ergste,toen we thuiskwamen heb ik emailadres gezocht,mailtje gestuurd,kreeg netjes een mailtje terug maar daarna(3 mailtjes weer gestuurd)hoor ik niks meer en Oosstappengroep heeft blijkbaar geen klantenservice,je kan nergens heen met je klacht!! Ga daar nooit meer heen,vieze bende!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst gewijzigd door Ivo81 op 17 jul 2012 17:01, 2 keer totaal gewijzigd.
Achteraf miauwen heeft geen zin,op het betreffende park de manager naar het huisje halen,dat is de kortse en beste methode,nadien tachten geld te verdienen is niet netjesIvo81 schreef:Als je idd daar al een klacht hebt ingediend is het vaak makkelijker geholpen te worden dan achteraf. Ik hoop dat er alsnog een passende oplossing kan worden gevonden want zo´n appartement of kamer mag natuurlijk niet verhuurd worden!ing40 schreef:Ben half oktober naar Parelstrand Lommel geweest,Vies Vies en nogeens vies.Afdruk van een maandverband zat in het matras waar mijn jongste op moest slapen en zo nog meerdere dingen.
Met een foto naar Receptie en vooral in Oktober (herfstvakantie) is er meestal genoeg over.
Desnoods op een ander park want er zitten er 3 in Lommel.
Na laten zien wat er is krijg je meestal gelijk een andere sleutel die je mag bekijken.
Desnoods op een ander park want er zitten er 3 in Lommel.
Na laten zien wat er is krijg je meestal gelijk een andere sleutel die je mag bekijken.