Dell geef hem een lel
Geplaatst: 26 okt 2003 17:48
Hierbij onze ervaringen met Dell Computers.
Wij hebben enige weken geleden via de Dell site een DellTM DimensionTM 8300 besteld.
Nadat we de betaling hebben gedaan werd de PC op 25 september 2003 afgeleverd en toen begon de ellende.
Deze PC's worden in Ierland gemonteerd echter zonder enige eind controle.
Onze PC was niet op te starten. Harde Schijf DVD Rewriter en CD Rom bleken niet te zijn geïnstalleerd.
Na urenlang van de ene persoon naar de andere doorverbonden te worden wist de "technische" helpdesk ons te melden dat wij maar een schroevendraaier ter hand moesten nemen en hij ons verder zou "loodsen en coachen". Dit hebben wij echter geweigerd omdat wij door ons ondeskundig gedrag tzt onze garantie zouden kunnen verspelen.
Er werd ons beloofd dat de nieuwe pc zou worden omgeruild. 2 dagen later hebben wij contact opgenomen met Dell en gevraagd wanneer wij de bezorging kunnen verwachten toen bleek echter dat er nog niets in gang was gezet maar men zou dit snel gaan doen. 2 dagen later weer het zelfde verhaal. Je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. En je hoort leugen op leugen men heeft totaal geen interesse.
Klachtenbrief en brief naar directie worden tot op heden niet beantwoord. Ook word je niet naar een leidinggevende of supervisor door verbonden. Telefoonnummers en namen van directie worden "afgeschermd"
Vandaag werd weer toegezegd dat de computer a.s. maandag zal worden geleverd maar deze praatjes hebben we al diverse malen gehoord. Eerst zien dan geloven. Wij houden u op de hoogte.
De PC mag dan volgens deskundigen een goede aankoop zijn. De boel er om heen deugt van geen kant. Misschien heeft u wel geluk en wordt de PC compleet en goed functionerend naar u toegezonden.
Echter wellicht een goed alternatief ga naar een goed bekend staande computer leverancier, bekijk een en ander voordat je een en ander aanschaft en betaal dan pas.
Dan heb je niet zoals wij een "Dell kater"
Met vriendelijke groet,
Fam Visser
Wij hebben enige weken geleden via de Dell site een DellTM DimensionTM 8300 besteld.
Nadat we de betaling hebben gedaan werd de PC op 25 september 2003 afgeleverd en toen begon de ellende.
Deze PC's worden in Ierland gemonteerd echter zonder enige eind controle.
Onze PC was niet op te starten. Harde Schijf DVD Rewriter en CD Rom bleken niet te zijn geïnstalleerd.
Na urenlang van de ene persoon naar de andere doorverbonden te worden wist de "technische" helpdesk ons te melden dat wij maar een schroevendraaier ter hand moesten nemen en hij ons verder zou "loodsen en coachen". Dit hebben wij echter geweigerd omdat wij door ons ondeskundig gedrag tzt onze garantie zouden kunnen verspelen.
Er werd ons beloofd dat de nieuwe pc zou worden omgeruild. 2 dagen later hebben wij contact opgenomen met Dell en gevraagd wanneer wij de bezorging kunnen verwachten toen bleek echter dat er nog niets in gang was gezet maar men zou dit snel gaan doen. 2 dagen later weer het zelfde verhaal. Je wordt met een kluitje in het riet gestuurd. En je hoort leugen op leugen men heeft totaal geen interesse.
Klachtenbrief en brief naar directie worden tot op heden niet beantwoord. Ook word je niet naar een leidinggevende of supervisor door verbonden. Telefoonnummers en namen van directie worden "afgeschermd"
Vandaag werd weer toegezegd dat de computer a.s. maandag zal worden geleverd maar deze praatjes hebben we al diverse malen gehoord. Eerst zien dan geloven. Wij houden u op de hoogte.
De PC mag dan volgens deskundigen een goede aankoop zijn. De boel er om heen deugt van geen kant. Misschien heeft u wel geluk en wordt de PC compleet en goed functionerend naar u toegezonden.
Echter wellicht een goed alternatief ga naar een goed bekend staande computer leverancier, bekijk een en ander voordat je een en ander aanschaft en betaal dan pas.
Dan heb je niet zoals wij een "Dell kater"
Met vriendelijke groet,
Fam Visser