7,5 maand aan het tobben met de pearle opticien.
Geplaatst: 25 nov 2011 17:56
ik ben in februari naar de pearl gegaan voor harde lenzen. heb altijd zachte lenzen gehad maar omdat dat een kostbare bedoeling was vanwege mijn hoge cilinders in mijn ogen. ben ik op aanraden over gestapt naar harde lenzen.
ik begon op filiaal leyweg heb daar verschillende metingen gehad en rara had rechts ineens geen cilinder meer waardoor natuurlijk de lenzen niet goed zaten. weer opnieuw meten weer andere waardes en andere lenzen en een bij betaling op het originele aankoop bedrag omdat deze lenzen wat duurder zijn en ga zo maar door.
te einde raad en geen vertrouwen meer in dat filiaal naar een ander filiaal gegaan in de fahrenheidstraat hele aardige dame meting gedaan maar ze dacht aan een oogafwijking die alleen in de spuistraat kon worden gemeten.daar een afspraak gemaakt voor de meting meting gedaan en daarop lenzen (besteld).na 8weken en heel wat telefoontjes en als antwoord ze zijn nog niet binnen was ik het zat en ging er een knopje om. in een felle discussie met een medewerker van het filiaal krijg ik te horen dat de medewerker die mij behandelde er niet meer werkt en dat ze niet uit zijn notities komen wat hij nou had gemeten. daarbuiten waren de lenzen dus alles behalve dan besteld. maargoed weer een andere medewerker die gaat het proces opnieuw doen weer opnieuw meten en dus weer andere lenzen maar deze waren wel wat duurder dus maar weer bij betalen. na 4 weken de lenzen te hebben gedragen nog steeds niet goed kwa sterkte en draag comfort. nu was ik er klaar mee dag harde lenzen dan maar weer terug naar de oude vertrouwde zachte lenzen. ongeveer 2weken later waren de lenzen er een pak van me hart en weg met de stress dacht ik.4 weken later zit ik lekker op me scootertje ik knipper 1 keer en ja hoor linker lens uit mijn oog!!@??!@. na een hoop niet te herhalen kabaal me eigen erbij neer gelegt dat ik weer een nieuwe moest bestellen ondanks dat ik in al die jaren nog nooit een lens ben verloren ook niet op me scootertje ging er zelfs mee zwemmen. maargoed dat gebeurde op een zaterdag maandag gelijk aan de slag en bellen bellen bellen bellen ben 3 dagen bezig geweest om ze telefonische te proberen te bereiken maar krijg al 3 dagen geen contact oftewel geen kip die de telefoon beantwoord. dat was voor mij de wel bekende druppel ben meer als 300euro lichter en geen lenzen. de andere lens is de prullenbak in gegaan en op naar de concurent. daar een meting gehad die weer op andere waardes uit komt als de door pearl gemeten meting en maar weer lenzen besteld. ik heb nog nooit zon slechte ervaring gehad met een winkel als bij de pearl doordat ik dacht geld te besparen om op harde lenzen over te stappen kost het me nu meer als 600euro in nog geen jaar tijd.
kan er wel om janken het zijn een hoop centjes en heb er echt een rot gevoel bij.
mijn ouders en metgezel rade me aan om terug te gaan en verhaal te halen maar heb er de fut niet meer voor!!!
ik begon op filiaal leyweg heb daar verschillende metingen gehad en rara had rechts ineens geen cilinder meer waardoor natuurlijk de lenzen niet goed zaten. weer opnieuw meten weer andere waardes en andere lenzen en een bij betaling op het originele aankoop bedrag omdat deze lenzen wat duurder zijn en ga zo maar door.
te einde raad en geen vertrouwen meer in dat filiaal naar een ander filiaal gegaan in de fahrenheidstraat hele aardige dame meting gedaan maar ze dacht aan een oogafwijking die alleen in de spuistraat kon worden gemeten.daar een afspraak gemaakt voor de meting meting gedaan en daarop lenzen (besteld).na 8weken en heel wat telefoontjes en als antwoord ze zijn nog niet binnen was ik het zat en ging er een knopje om. in een felle discussie met een medewerker van het filiaal krijg ik te horen dat de medewerker die mij behandelde er niet meer werkt en dat ze niet uit zijn notities komen wat hij nou had gemeten. daarbuiten waren de lenzen dus alles behalve dan besteld. maargoed weer een andere medewerker die gaat het proces opnieuw doen weer opnieuw meten en dus weer andere lenzen maar deze waren wel wat duurder dus maar weer bij betalen. na 4 weken de lenzen te hebben gedragen nog steeds niet goed kwa sterkte en draag comfort. nu was ik er klaar mee dag harde lenzen dan maar weer terug naar de oude vertrouwde zachte lenzen. ongeveer 2weken later waren de lenzen er een pak van me hart en weg met de stress dacht ik.4 weken later zit ik lekker op me scootertje ik knipper 1 keer en ja hoor linker lens uit mijn oog!!@??!@. na een hoop niet te herhalen kabaal me eigen erbij neer gelegt dat ik weer een nieuwe moest bestellen ondanks dat ik in al die jaren nog nooit een lens ben verloren ook niet op me scootertje ging er zelfs mee zwemmen. maargoed dat gebeurde op een zaterdag maandag gelijk aan de slag en bellen bellen bellen bellen ben 3 dagen bezig geweest om ze telefonische te proberen te bereiken maar krijg al 3 dagen geen contact oftewel geen kip die de telefoon beantwoord. dat was voor mij de wel bekende druppel ben meer als 300euro lichter en geen lenzen. de andere lens is de prullenbak in gegaan en op naar de concurent. daar een meting gehad die weer op andere waardes uit komt als de door pearl gemeten meting en maar weer lenzen besteld. ik heb nog nooit zon slechte ervaring gehad met een winkel als bij de pearl doordat ik dacht geld te besparen om op harde lenzen over te stappen kost het me nu meer als 600euro in nog geen jaar tijd.
kan er wel om janken het zijn een hoop centjes en heb er echt een rot gevoel bij.
mijn ouders en metgezel rade me aan om terug te gaan en verhaal te halen maar heb er de fut niet meer voor!!!