LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Theunissen Tuinhuisjes Wijchen

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
straj07

Theunissen Tuinhuisjes Wijchen

Ongelezen bericht door straj07 »

Beste Lezer,

Ik wil graag de volgende informatie met u delen, mocht je nu bezig zijn met een tuinhuisje.

Ik heb een mooi tuinhuisje laten plaatsen voor een bedrag van 2780 euro.
Het huisje werd geplaatst en het geld werd overhandigd. Het huisje zag er goed uit.

Later kwam ik erachter dat er ZONDER overleg heel veel taken waren gesnoeid van onze dennenboom (die ons privecy GAF)en dat éen van de deuren (dubbeldeuren) scheef hing.

Ik heb hier over gebeld om mijn verhaal te doen en gevraagd of ze nog zouden willen terugkomen om de deur te repareren. Er werd mijn gezegd dat dit opgelost zou worden, en dat ik teruggebeld zou worden. Paar dagen later, niks gehoord, weer gebeld, weer hetzelfde verhaal, ik zou teruggebeld worden. Ik heb samen met mijn vrouw 8 keer moeten bellen voordat ze kwamen (6 weken na plaatsing) Toen ze kwamen werd de deur gemaakt (dacht ik) en werd gezegd dat de takken zouden terug groeien. Dit is totale onzin (en dat wist de meneer ook al te goed), want meneer heeft de onderste taken van een grote den gesnoeid, en bijna iedereen weet dat een den alleen nieuwe taken aanmaakt in zijn top en niet onderaan. Dt snoeien was ivm de veiligheid van de zetter die op het dak moest werken. Overleg dit dan, we waren immers thuis!!!!!!!! Nu is de boom naar de .....

Maar goed alles was naar wens!! (behalve met de den natuurlijk)

Nu zijn we een paar maanden verder, deuren gaan niet meer open! Het slot is kapot en dezelfde deur hangt weer heel erg scheef. Ik heb gebeld en het probleem gemeldt (wel op een nette manier), onder andere dat alle fietsen erin staan van de familie en dat wij die nodig hebben om de kinderen naar school te brengen, naar werk te gaan, enz, enz. Mevrouw wist in eerste instantie mij te vertellen dat zij niet wist wanneer iemand zou kunnen komen, of het maandag (het is nu zaterdag) zou zijn, dinsdag, of in de loop van de week. Op dit moment heb ik de telefoon aan mijn vrouw moeten geven, en wij hebben nu te horen gekregen op maandag maar weten niet hoe laat! Heel vervelend als papa en mama allebei moeten werken en dat er drie kinderen naar school, opvang moeten. Er moet dus nu voor vijf personen een oplossing gevonden worden en er moet iemand in huis zijn om de ploeg te ontvangen, de gehele dag. Nou dat is nog niet zo makkelijk te regelen. Iedereen werkt in onze omgeving. En probeer maar eens in het onderwijs vrij te krijgen voor een reparatie aan je tuinhuisje.

Kort samengevat, Theunissen Tuinhuisjes Wijchen, mooie tuinhuisjes (mits dat ze goed geplaatst worden, SUPER slechte service.

Gr :( Jan

straj07

Re: Theunissen Tuinhuisjes Wijchen

Ongelezen bericht door straj07 »

Een dag later. De monteurs/zetters hebben gebeld hoe laat ze ongeveer komen. Ze waren op tijd en hebben de lijst en de deuren opnieuw erin gezet. Deze bleken niet goed te zitten en zelfs niet vast gemaakt met schroeven. Vervolgens is ook het slot gerepareerd. Tevens kregen we ook nog bruikbaar advies voor de bestrating. Uiteindelijk een goede zetter getroffen die het super heeft opgelost.
Jan :D

RKW

Re: Theunissen Tuinhuisjes Wijchen

Ongelezen bericht door RKW »

Nadat ik onderstaand bericht aangetekend heb verstuurd, heb ik nog niets van Theunissen vernomen

Aan de Familie Theunissen
Einsteinstraat 16
6604BW Wijchen,

18-06-2012 betreft klacht m.b.t. levering art 445

Geachte familie Theunissen,

Halverwege de maand April heb ik bij U een tuinkast (art 445) besteld die op 18 mei in Julianadorp aan zee is afgeleverd. De bezorger, de heer Thomassen, verontschuldigde zich dat hij mij geen nota kon geven maar wel op de pakbon zou zetten dat ik betaald had. De tuinkast werd van het glasresteel gehaald en van de folie waarin die verpakt zat was niet veel over. De wind had alles aan flarden gescheurd. Daarbij waren de sleutels van de kast verloren gegaan. Na telefonisch contact met een medewerker van uw bedrijf werd besloten dat ik zelf de leverancier van de tuinkast zou benaderen voor een nieuw slot. (uw medewerker zei dat als de klant zelf contact zou opnemen het vlotter zou verlopen) Zo gezegd zo gedaan en na drie dagen had ik een nieuw slot. Aangezien ik in Voorschoten woon moest ik wederom naar Julianadorp om het te monteren. Het was even vervelend maar zoiets kan gebeuren.

Mijn klacht betreft niet eens zozeer dat de tuinkast niet goed was ingepakt, de sleutels verloren waren gegaan en de rekening ontbrak, maar veel meer uw tekortkomingen in het gehele administratieve proces. Ik heb in het totaal zo’n tien keer naar uw bedrijf gebeld zonder dat er van uw kant enige actie is ondernomen. Dit zal ik u uitleggen:

Toen ik de tuinkast telefonisch had besteld, heb ik gevraagd om een bevestiging hiervan per email. Na twee dagen geen email. Wederom telefonisch gevraagd naar een emailbevestiging, maar wederom geen email. Weer gebeld en gevraagd waarom wel beloven en niet doen. Toen werd er gezegd dat ik beter eerst zelf een mailtje kon sturen zodat de administratie van Theunissen daarop zou kunnen inspelen. Ik heb op woensdag 9 mei een mailtje gestuurd maar ook hierop geen antwoord mogen ontvangen. Ik vraag me af wat u gedaan zou hebben als ik op 18 mei was afgehaakt en de bezorger onverrichter zaken had teruggestuurd.

Toen ik er achter kwam dat de sleutels er niet bij waren heb ik uw bedrijf, een kwartier nadat de bezorger vertrokken was, opgebeld. Ze zouden de bezorger onmiddellijk opdracht geven om terug te gaan. Na anderhalf uur wachten geen bezorger en geen telefoontje. Het was vrijdagmiddag dus u zult het wel druk hebben gehad. Toen zelf maar weer gebeld en daarna zelf geregeld dat er een nieuw slot zou worden gestuurd.

Toen ik weer thuis was heb ik gebeld om te vragen of mij een nota met btw-vermelding toegestuurd zou kunnen worden want ik had alleen een frommelige pakbon. Dat was geen probleem. Drie dagen gewacht, maar geen nota. Wederom gebeld, wederom beloofd, maar na drie dagen weer geen nota. Vorige week vrijdag of zaterdag (8 Juni) weer gebeld met een zekere Marleen. Voor de verandering nog maar eens het hele verhaal uitgelegd. Ze vond het vreemd maar nu zou het helemaal goed komen. Het is nu 18 Juni en u kunt het wel raden. Vandaar deze brief!

Gesloten