LNC keukens op Woonmall Arena Amsterdam/MDK montage
Geplaatst: 26 nov 2011 19:30
Zeer slechte ervaring met deze ' exclusieve' hoogsegment keukenzaak:
Anderhalf jaar geleden een keuken gekocht voor mijn nieuwbouwhuis in aanbouw. Inmiddels is het huis af.
Sinds tekenen van de papieren tot aan levering/ plaatsing een ramp qua communicatie, klantvriendelijkheid en service.
vb: ' daar heb ik geen boodschap aan mevrouw', of: 'dat heb ik niet met u afgehandeld mevrouw, dus u kunt bij mij niet terecht met uw opmerkingen'. Keuken na veel gedoe geleverd (wilden het gehele bedrag 14 dagen voor uitlevering hebben, heb spoedboeking gedaan 2 dagen tevoren. financiele afdeling heeft me platgebeld en uiteindelijk de keuken pas uren later uitgeleverd omdat het bedrag (ondanks bankbevestiging) niet op rekening van LNC keukens te zien was. volgende dag montage: weken tevoren had MDK montage (zusterondernemingLNC, zelfde adres en KVK nr) ingemeten en aangegeven (op nadrukkelijk vragen van onze zijde) dat er GEEN meerwerk was, geen omlegging leidingwerk/ elektra nodig.
Op de dag dat de montage zou starten kwamen 2 medewerkers om 7u 's ochtends, om verovlgens onverrichte zaken om half 8 wer te vertrekken. Hierop zijn wij door zowel LNC als door MDK NIET gebeld voor ondersteuning, advies en voor excuses. In tegenstelling,toen ik contact zocht met de keukenzaak ben ik zeer onbeschoft benaderd en werd er door de medewerker gezegd dat het mijn eigen schuld was, ik had immers technische tekeningen? Ik was maar een naieve klant. Toen ik een moment later belde met de directeur ( M. Geerts)van LNC, gaf hij mij (samengevat in eigen woorden) aan: dat het mijn eigen schuld was, dat ik loog (leterlijk zei hij 'het is uw woord tegen dat van MDK, met wie wij al jaren zaken doen)en gaf hij aan dat hij ons niet (financieel of non-materieel) te hulp wilde komen. Hij maakte de belofte dat wij zsm door MDK mntage gebeld zouden worden voor een prijsopgaaf voor het meerwerk.
Lang verhaal kort:
-MDK belde niet, LNC hebben wij tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord. (en dat voor een keuken van 17.000 euro!!!!
-'s middags om 5 uur zelf gebeld en een dure prijsopgaaf gekregen (montage en leidingwerk voor 3200 euro)
-uiteindelijk MDK gevraagd om shcriftelijk de overeenkomst met ons als klant te ontbinden, dit wilde MDK gelukkig doen
- via een ander bedrijf de keuken laten plaatsen. prijsvoordeel tov het keukenmontagebedrijf van LNC: 1250 euro.
MIJN MENING:
GA NOOIT IN ZEE MET LNC KEUKENS, ALLE BELOFTEN DIE ZIJ IN HUN CHIQUE INFORMATIEMAP DOEN EN MBT HUN MISIE EN VISIE ZIJN ONGEGROND EN KOMEN ZIJ NIET NA.
ALS KLANT BEN IK SLECHT BEHANDELD.
COMMUNICATIE IS BELABBERD EN MEDEWERKERS ONBESCHOFT.
Anderhalf jaar geleden een keuken gekocht voor mijn nieuwbouwhuis in aanbouw. Inmiddels is het huis af.
Sinds tekenen van de papieren tot aan levering/ plaatsing een ramp qua communicatie, klantvriendelijkheid en service.
vb: ' daar heb ik geen boodschap aan mevrouw', of: 'dat heb ik niet met u afgehandeld mevrouw, dus u kunt bij mij niet terecht met uw opmerkingen'. Keuken na veel gedoe geleverd (wilden het gehele bedrag 14 dagen voor uitlevering hebben, heb spoedboeking gedaan 2 dagen tevoren. financiele afdeling heeft me platgebeld en uiteindelijk de keuken pas uren later uitgeleverd omdat het bedrag (ondanks bankbevestiging) niet op rekening van LNC keukens te zien was. volgende dag montage: weken tevoren had MDK montage (zusterondernemingLNC, zelfde adres en KVK nr) ingemeten en aangegeven (op nadrukkelijk vragen van onze zijde) dat er GEEN meerwerk was, geen omlegging leidingwerk/ elektra nodig.
Op de dag dat de montage zou starten kwamen 2 medewerkers om 7u 's ochtends, om verovlgens onverrichte zaken om half 8 wer te vertrekken. Hierop zijn wij door zowel LNC als door MDK NIET gebeld voor ondersteuning, advies en voor excuses. In tegenstelling,toen ik contact zocht met de keukenzaak ben ik zeer onbeschoft benaderd en werd er door de medewerker gezegd dat het mijn eigen schuld was, ik had immers technische tekeningen? Ik was maar een naieve klant. Toen ik een moment later belde met de directeur ( M. Geerts)van LNC, gaf hij mij (samengevat in eigen woorden) aan: dat het mijn eigen schuld was, dat ik loog (leterlijk zei hij 'het is uw woord tegen dat van MDK, met wie wij al jaren zaken doen)en gaf hij aan dat hij ons niet (financieel of non-materieel) te hulp wilde komen. Hij maakte de belofte dat wij zsm door MDK mntage gebeld zouden worden voor een prijsopgaaf voor het meerwerk.
Lang verhaal kort:
-MDK belde niet, LNC hebben wij tot op de dag van vandaag niets meer van gehoord. (en dat voor een keuken van 17.000 euro!!!!
-'s middags om 5 uur zelf gebeld en een dure prijsopgaaf gekregen (montage en leidingwerk voor 3200 euro)
-uiteindelijk MDK gevraagd om shcriftelijk de overeenkomst met ons als klant te ontbinden, dit wilde MDK gelukkig doen
- via een ander bedrijf de keuken laten plaatsen. prijsvoordeel tov het keukenmontagebedrijf van LNC: 1250 euro.
MIJN MENING:
GA NOOIT IN ZEE MET LNC KEUKENS, ALLE BELOFTEN DIE ZIJ IN HUN CHIQUE INFORMATIEMAP DOEN EN MBT HUN MISIE EN VISIE ZIJN ONGEGROND EN KOMEN ZIJ NIET NA.
ALS KLANT BEN IK SLECHT BEHANDELD.
COMMUNICATIE IS BELABBERD EN MEDEWERKERS ONBESCHOFT.