LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AMAC openingsaanbieding Sittard

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
epmrutten

AMAC openingsaanbieding Sittard

Ongelezen bericht door epmrutten »

AMA Sittard opent de nieuwe ( apple) winkel.
In de advertentie in dagbladen staat voor de openingsdagen 26 en 27 10% korting op imac en ipod. Op vrijdag laat ik de aanbieding op internet van apple, 100 euro korting, voorbijgaan en ga zondag 27 november (koopzondag) voor de aanbieding naar Sittard.
Ik denk snel klaar te zijn want ik heb al precies op papier wat ik wil. De configuratie die ik wil valt echter, volgens verkoper en bedrijfsleider, niet onder de korting. In de advertentie staat echter hier niets van. Ook niet "zie voorwaarden". Beiden houden echter vol dat er voorwaarden aan verbonden zijn die wel op de site maar niet in de advertentie staan. Ondanks mijn eis dat ik de 10% korting wil, krijg ik deze niet. :evil:
Ik vraag mij nu dus af of ik geen juridisch bewijs in handen heb dat zij verplicht zijn mij die korting te geven. :?

de winkel is mij alsnog volledig tegenmoet gekomen en zal mijn configuratie leveren met de 10% korting, chapeau dus!! en ik ben een tevreden klant :D
Laatst gewijzigd door epmrutten op 29 nov 2011 18:00, 2 keer totaal gewijzigd.

sephora30

Re: AMAC openingsaanbieding Sittard

Ongelezen bericht door sephora30 »

Lijkt mij dat als er nergens in de ad een verwijzing staat naar voorwaarden je gewoon recht hebt op de korting.

Je zou eens contact op kunnen nemen met consuwijzer www.consuwijzer.nl

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

10% korting geldig op alle Macs en iPods bij Amac Sittard op zaterdag 26 en zondag 27 november, niet in combinatie met andere acties en/of studentenkorting. Kortingen alleen mogelijk op systemen die op voorraad zijn, reserveringen zijn niet mogelijk. OP=OP!
Dus als uw configuratie op voorraad was zou u 10% korting moeten krijgen volgens advertentie.
Was dat ook zo of moest uw systeem apart geconfigureerd worden dan geld de korting niet voldoet dan niet aan de voorwaarden .

gr Henk

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Staan die voorwaarden ook in de papieren advertenties Henk?

epmrutten

In de advertentie staat niets over voorwaarden of types of op=op . Alleen 10% korting op IMAC en IPOD. OP basis hiervan eis ik ook mijn korting.

henk51

Staan die voorwaarden ook in de papieren advertenties Henk?
Dat weet ik niet deze is van de site,ik woon niet in Sittard.
Maar meestal staat er in een advertentie zetfouten of afwijkingen in teksten voorbehouden o.e.d.

gr Henk

epmrutten

Ook dat staat er niet in en bij :oops:

henk51

Uit advertentie Limburgs dagblad gevonden op internet.
10% korting geldig op alle Macs en iPods bij Amac Sittard op zaterdag 26 en zondag 27 november, niet in combinatie met andere acties en/of studentenkorting. Kortingen alleen mogelijk op systemen die op voorraad zijn, reserveringen zijn niet mogelijk. OP=OP!
Staat met kleine letters onder afbeelding interieur winkel.
Alleen systemen op voorraad,waarschijnlijk wijkt u systeem af van de in voorraad zijnde types.
Zijn nu al 2 bronnen die erop wijzen dat het een PC uit voorraad moet zijn.
Kans om je gelijk te halen bij een afwijkend zelf samen gestelde pc lijkt me nihil.

gr Henk

epmrutten

Henk,

Top dat je de advertentie op internet opzoekt in dagblad de limburger echter..... ik heb de papieren krant en daar staat niets van dit alles. Op die advertentie baseer ik mijn bezwaar.
Ik kan helaas de advertentie niet bijvoegen het uplaoden mislukt steeds.
Maar neem maar gewoon aan dat het is zoals ik schrijf en dan vind ik ook dat ik in mijn recht sta.
Op vrijdag was er een landelijk aanbieding op apple Nederland, die heb ik laten schieten voor deze aanbieding en nu mis ik beiden. Scheel mij nog al wat.

Gesloten