Lufthansa - vertaging 26/04/11 vlucht LH7963 (CO 071)
Geplaatst: 27 nov 2011 19:04
Ik zou graag in contact komen met andere passagiers van de vlucht
LH7963 (CO71) AMS / EWR op 26 april 2011die wel -of nog niet- een claim hebben ingediend.
De vlucht had een vertraging van 5uur en 13 min.
Onze tickets werden door Lufthansa uitgegeven, de vlucht werd door Continental Airlines uitgevoerd, de Star Alliance partner van Lufthansa.
Ben al sinds 27/04/11 in de slag met Lufthansa, op grond van overmacht wijzen ze mijn claim af, op de Continental Airlines – Flight status & information site van 26/04/11staat echter duidelijk als reden MAINTENANCE.
In hun laatste mail geven ze aan geen verdere ondersteuning meer kunnen geven, antwoorden dus niet meer en adviseren mij contact op te nemen met Continental Airlines om verdere details op te vragen.
Ik ben van mening dat Lufthansa, die het ticket heeft uitgegeven, verantwoordelijk is.
Wil graag mijn ervaring delen met andere passagiers op deze vlucht die ook een claim hebben ingediend en/of zij die dat nog niet hebben gedaan op hun rechten wijzen, de vlucht was vol dus er moeten er nogal wat zijn.
Volgens mij heeft ieder passagier recht op een vergoeding van euro 600,--
Luchtvaartmaatschappij : Lufthansa
Vluchtnummer : LH7963
Uitvoerende vliegmaatschappij : Continental Airlines
Uitvoerend vluchtnummer : CO71
Van : AMS (Amsterdam-Schiphol Airport)
Naar : New York (Newark)
Vertrek datum/tijd : dinsdag 26 april 2011 - scheduled 09:15 - actual 13:40
Aankomst datum/tijd : dinsdag 26 april 2011 - scheduled 11:40 - actual 16:53 Status vertraging : 5uur 13 min.
LH7963 (CO71) AMS / EWR op 26 april 2011die wel -of nog niet- een claim hebben ingediend.
De vlucht had een vertraging van 5uur en 13 min.
Onze tickets werden door Lufthansa uitgegeven, de vlucht werd door Continental Airlines uitgevoerd, de Star Alliance partner van Lufthansa.
Ben al sinds 27/04/11 in de slag met Lufthansa, op grond van overmacht wijzen ze mijn claim af, op de Continental Airlines – Flight status & information site van 26/04/11staat echter duidelijk als reden MAINTENANCE.
In hun laatste mail geven ze aan geen verdere ondersteuning meer kunnen geven, antwoorden dus niet meer en adviseren mij contact op te nemen met Continental Airlines om verdere details op te vragen.
Ik ben van mening dat Lufthansa, die het ticket heeft uitgegeven, verantwoordelijk is.
Wil graag mijn ervaring delen met andere passagiers op deze vlucht die ook een claim hebben ingediend en/of zij die dat nog niet hebben gedaan op hun rechten wijzen, de vlucht was vol dus er moeten er nogal wat zijn.
Volgens mij heeft ieder passagier recht op een vergoeding van euro 600,--
Luchtvaartmaatschappij : Lufthansa
Vluchtnummer : LH7963
Uitvoerende vliegmaatschappij : Continental Airlines
Uitvoerend vluchtnummer : CO71
Van : AMS (Amsterdam-Schiphol Airport)
Naar : New York (Newark)
Vertrek datum/tijd : dinsdag 26 april 2011 - scheduled 09:15 - actual 13:40
Aankomst datum/tijd : dinsdag 26 april 2011 - scheduled 11:40 - actual 16:53 Status vertraging : 5uur 13 min.