Pagina 1 van 1
GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 28 nov 2011 10:55
door derek83
Ik heb met 6 vrienden via Goldendeals.nl mee gedaan aan een kart actie. De actie is terug te vinden op:
http://www.goldendeals.nl/?cid=7&id=11021
Bij deze actie staat:
Boekingen op basis van beschikbaarheid van ma-za.
Nou wilde ik dus de actie gaan boeken en het bleek al erg moeilijk een datum te vinden waarop we alle 6 beschikbaar waren.
Tijdens het boeken kwam ik er echter achter dat de "
op basis van beschikbaarheid" betekend dat er voor de komende 5 maanden maar 14 dagen zijn waarop er gekart kan worden. Van deze dagen zijn er maar 2 dagen op zaterdag.
Het gaat dus om de beschikbaarheid van trafficcontrol (de organisatie die het karten doet).
"MA-ZA" en "6 maanden geldig" , klinkt alsof er heel veel dagen zijn waarop je kunt gaan karten.
Ik vind dit erg misleidend omdat het (voor mij in iedergeval) leek of er wordt bedoeld het kan MA-ZA tenzij het al vol is.
Mag goldendeals zomaar op deze manier communiceren? en kan ik hier zelf nog iets aan doen? Er is nu namelijk een redelijke kans dat we geen datum vinden waarop we alle 6 kunnen.
Van de dagen waarop het kan, heb ik (in iedergeval in Gouda) geen enkele dag kunnen vinden waarop het op donderdag kan. Dat is dan al niet meer MA-ZA
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 05 nov 2012 13:40
door MoniqueD
Waardeloze oplichtersbende dat Goldendeals. Heb eens het een en ander opgezocht op internet en het is een en al ellende. Ik had helaas zelf al een bestelling geplaats op 27 september en tot op heden niets ontvangen. Twee mailtjes gestuurd (op dezelfde dag) en de volgende antwoorden gekregen
Antwoord 1: 1 november
Geachte klant,
De fabrikant van het product heeft dermate slechte producten geleverd, dat onze leverancier de producten heeft teruggestuurd en om nieuwe heeft gevraagd. Vorige week heeft de leverancier de producten ontvangen en toe gestuurd. Wij gaan er vanuit dat u het product z.s.m thuis kunt ontvangen.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Breno
Customer Support
Antwoord 2: 5 november
Geachte klant,
Doordat er vorige week vertraging is geweest met het product en de vraag groter was dan gedacht is er nog wat vertraging gekomen met uw product. Daarom zijn niet alle orders vorige week toegestuurd. Daardoor kan het zijn uw order wat later aankomt dan gepland.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Breno
Customer Support
Gelukkig ging het bij mij niet om een heel groot bedrag maar het gaat om het principe. Heb ook een mail gestuurd dat ik eis dat het bedrag binnen een week teruggestort is op mijn rekening en daar kreeg ik dus antwoord 2 op.
Blijf gewoon mailen en dan ben ik benieuwd welke smoes er dan weer komt, dat de boot gezonken is of zo.
Dus tip DOE GEEN ZAKEN MET GOLDEN DEALS
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 26 feb 2013 23:19
door FDLARRY
Hierbij mijn ervaring met dit list en bedrog bedrijf.
Op 23-10-2012 een matras besteld die niet volgens de afgesproken levervoorwaarden is geleverd. Ook telefoontjes en mailtjes leverde geen resultaat op. Na 3 maanden later nog steeds geen matras. Daarom mijn geld teruggevraagd, formulier ingevuld om de koop te laten ontbinden. Zou binnen 28 dagen mijn geld terug krijgen, maar .... precies niks. Laatste mailtje wordt weer niet op gereageerd. Wat te doen?
Bestel echt niks bij dit bedrijf, ik bestel al lang en veel bij dagaanbiedingsbedrijfen, tot nu toe tot alle tevredenheid, maar bij Goldendeals niks bestellen, een groot drama met veel frustratie. Ik ben benieuwd of ik mijn 179,- nog terug krijg.
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 19 mar 2013 21:09
door Dalen
Ook ik heb een vergelijkbare situatie met Goldendeals meegemaakt. Bij telefonisch contact werden herhaaldelijk beloftes gemaakt om het geld retour te sturen, maar deze werden nooit nagekomen. Het maakt hierbij niet uit of ik vriendelijk informeerde of (na uitblijven succes) dreigde met rechtelijke stappen. Dit is wat bij mij uiteindelijk heeft gewerkt:
- de gesprekken heb ik opgenomen (zijn handige apps voor als je een smartphone hebt)
- vervolgens heb ik goldendeals een aangetekende brief gestuurd waarin ik ze een uiterste betaaldatum heb gegeven waarna ik ze in gebreke zou stellen.
- In de brief heb ik specifiek aangegeven dat ik opgenomen gesprekken heb waaruit blijkt dat ze hun beloftes niet nakomen (deze zijn overigens ook bruikbaar bij de katonrechter mocht het zo ver komen).
Vervolgens kreeg ik heel netjes het geld overgemaakt, zonder enige vorm van excuses overigens.
Succes
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 09 apr 2013 16:00
door diedes
Ik heb in oktober 4 colliers besteld bij golden deals.
Toen ik begin december nog niks had ontvangen heb ik gemaild om te vragen hoe dit kan.
Er werd gezegd dat het pakketje wel was verstuurd maar dat er meerdere pakketjes waren 'kwijtgeraakt' bij de post. Ik heb hierop gereageerd dat ik me dan me geld terug wilde. Toen werd mij verteld dat er nie voldoende producten geleverd waren door de leverancier en dat ik mijn producten alsnog geleverd zou krijgen. Ik heb gewacht tot de uiterste leverdatum, maar wederom niets ontvangen.
Ik heb daarop een mail gestuud met alle merkwaardigheden die ik had opgemerkt en dat ik mijn geld terug wou. De enige reactie die ik hierop kreeg was een mail met een restitutieformulier als bijlage toegevoegd.
Ik heb dit formulier ingevuld en terug gestuurd. In dit formulier stond dat ik binnen 28 dagen het geld op me rekening terug zou hebben. Maar er stond ook bij dat wanneer je een fout maakte in het formulier, dat je het geld niet terug krijgt. Omdat ik drie weken na het versturen van het formulier nog steeds niets had gehoord en mijn geld niet had ontvangen ben ik gaan bellen. Intussen is de termijn van 28 dagen ruim verstreken en heb ik mijn geld nog niet. Iedere keer wanneer ik telefonisch contact opneem met GoldenDeals hebben ze een , naar mijn inziens, andere smoes waardoor ze je niet met de administratie doorverbinden. Ze zeggen dat je teruggebeld word, maar dit is tot op de dag van vandaag niet gebeurt.
Ik ben op internet gaan zoeken en las meer soort gelijke verhalen. ik heb op aanraden van mede slachtoffers het gesprek opgenomen, waarin ze letterlijk zeggen dat ze mij woord geven, dat ik donderdag word teruggebeld en dat het geld dan ook word teruggestort.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ik niet gebeld word donderdag, aangezien dit nog nooit is gebeurt, en verwacht ik dat ik zelf moet gaan bellen. Word vervolgd.....
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 09 apr 2013 16:47
door olaf79
diedes schreef:Ik heb in oktober 4 colliers besteld bij golden deals.
Toen ik begin december nog niks had ontvangen heb ik gemaild om te vragen hoe dit kan.
Er werd gezegd dat het pakketje wel was verstuurd maar dat er meerdere pakketjes waren 'kwijtgeraakt' bij de post. Ik heb hierop gereageerd dat ik me dan me geld terug wilde. Toen werd mij verteld dat er nie voldoende producten geleverd waren door de leverancier en dat ik mijn producten alsnog geleverd zou krijgen. Ik heb gewacht tot de uiterste leverdatum, maar wederom niets ontvangen.
Ik heb daarop een mail gestuud met alle merkwaardigheden die ik had opgemerkt en dat ik mijn geld terug wou. De enige reactie die ik hierop kreeg was een mail met een restitutieformulier als bijlage toegevoegd.
Ik heb dit formulier ingevuld en terug gestuurd. In dit formulier stond dat ik binnen 28 dagen het geld op me rekening terug zou hebben. Maar er stond ook bij dat wanneer je een fout maakte in het formulier, dat je het geld niet terug krijgt. Omdat ik drie weken na het versturen van het formulier nog steeds niets had gehoord en mijn geld niet had ontvangen ben ik gaan bellen. Intussen is de termijn van 28 dagen ruim verstreken en heb ik mijn geld nog niet. Iedere keer wanneer ik telefonisch contact opneem met GoldenDeals hebben ze een , naar mijn inziens, andere smoes waardoor ze je niet met de administratie doorverbinden. Ze zeggen dat je teruggebeld word, maar dit is tot op de dag van vandaag niet gebeurt.
Ik ben op internet gaan zoeken en las meer soort gelijke verhalen. ik heb op aanraden van mede slachtoffers het gesprek opgenomen, waarin ze letterlijk zeggen dat ze mij woord geven, dat ik donderdag word teruggebeld en dat het geld dan ook word teruggestort.
Eerlijk gezegd verwacht ik dat ik niet gebeld word donderdag, aangezien dit nog nooit is gebeurt, en verwacht ik dat ik zelf moet gaan bellen. Word vervolgd.....
Aangetekende brief sturen waarin je sommeert binnen 7 dagen alle geld, plus kosten voor bellen op je rekening te storten. Zoniet, dreigen met aangifte wegens oplichting, deurwaarder, etc.
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 05 jun 2013 09:18
door hansnl1980
Wat een waardeloze organisatie. Kan mijn coupon niet verzilveren, omdat de kitesurfschool nooit is betaald. Klantenservice Goldendeals.nl houdt zich niet aan zijn woord en belt nooit terug. Geen aanrader, dus!
Re: GoldenDeals.nl beschikbaarheid
Geplaatst: 13 aug 2013 21:16
door Fredi
Goldendeals.nl = pure fraude.
Je betaalt - je ontvangt een tegoedbon - en vervolgens niets. Na traag emailverkeer ontvang je een restitutieformulier. Dat vul je in. En je ontvangt... weer niets. Maar dan ben je wel een half jaar verder.