Op 18 nov jl is de Ipad "overleden"
's morgenvroeg heb ik 'm nog opgeladen,
toen ik 'm een half uur later wilde gebruiken deed hij niks meer.
Ik ben naar de Icentre in almere teruggegaan ook zij kregen
hem niet meer aan de praat en hebben hem opgestuurd.
Een week later kreeg ik een reparatie offerte
Voor u verrichte werkzaamheden:
De iPad is defect, deze heeft geen power meer.
Vanwege het verlopen van de garantieperiode kan uw product helaas niet
kosteloos worden vervangen.
Ik kan hem dus laten reparen (lees vervangen voor een Ipad2) voor €599,-
Uiteraard heb ik gevraagd wat geen power meer inhoud,
het antwoord daarop:
De iPad kan niet meer opgeladen worden, dit betekend de melding "Heeft geen power meer".
Hierdoor kan deze niet meer starten en zijn normale functies gebruiken.
Het niet kunnen opladen is een hardware matig probleem, maar niet afkomstig uit de batterij
De Ipad is 15 mnd oud, dat ze 'm niet gratis vervangen kan ik me voorstellen
maar ze zouden op ze minst wat korting kunnen geven
Zoveel geld betaald voor een apparaat wat het na 15 mnd gewoon niet meer doet
