tranavia
Geplaatst: 28 nov 2011 13:47
Wij vlogen met de HV 156 zondag 13 november 2011 12.05u vertrek vanaf Marsa Alam. Tijdens de vlucht was de service nog niet op 1/3 van de rijen geweest en toen waren de broodjes op. De rest (2/3) van het vliegtuig moest zich behelpen met nootjes, twix en soep. Vorig jaar overkwam ons dit ook en wat schetst onze verbazing: de rest van ons reisgezelschap dat op dinsdag 15 november 2011 HV442 reisde, had na het bedienen van rij 13 ook geen broodjes meer!
Het lijkt ons dat er stelselmatig te weinig broodjes ingekocht worden voor deze vlucht. Dit, terwijl wij als passagiers aangewezen zijn op deze betaalde service in het vliegtuig.
Kunt u mij uitleggen waarom dit zo is en wat u er aan gaat doen om te voorkomen dat we, als we volgend jaar weer naar Egypte gaan, weer naast het net vissen als het om service in uw vliegtuig gaat?
dit is het antwoord wat wij kregen van tranavia
U bent ontevreden omdat u op de terugvlucht naar Nederland geen sandwich kon kopen. U bent van mening dat voor iedere passagier een sandwich beschikbaar zou moeten zijn. Aangezien het niet wenselijk is om bederfelijke producten na de vlucht weg te moeten gooien, hebben wij besloten om onze catering aan te passen op de verkoop aan boord. Bovendien hebben wij beperkte opslagruimte aan boord. Hierdoor is het niet mogelijk om van ieder product per vlucht 186 artikelen te beladen.
>
> Onze vluchten worden alleen op Nederlandse luchthavens van catering voorzien. Wanneer op de vlucht naar de bestemming veel vraag voor een bepaald product is, betekent dit automatisch dat de voorraad van dit product op de terugreis minder wordt. Als gevolg hiervan moeten wij vaker nee verkopen op vluchten naar Nederland.
>
> Uiteraard staat het u vrij om zelf brood of andere consumpties mee te nemen en aan boord te nuttigen. Dit om teleurstelling tijdens tijdens de vlucht te voorkomen.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd
Het lijkt ons dat er stelselmatig te weinig broodjes ingekocht worden voor deze vlucht. Dit, terwijl wij als passagiers aangewezen zijn op deze betaalde service in het vliegtuig.
Kunt u mij uitleggen waarom dit zo is en wat u er aan gaat doen om te voorkomen dat we, als we volgend jaar weer naar Egypte gaan, weer naast het net vissen als het om service in uw vliegtuig gaat?
dit is het antwoord wat wij kregen van tranavia
U bent ontevreden omdat u op de terugvlucht naar Nederland geen sandwich kon kopen. U bent van mening dat voor iedere passagier een sandwich beschikbaar zou moeten zijn. Aangezien het niet wenselijk is om bederfelijke producten na de vlucht weg te moeten gooien, hebben wij besloten om onze catering aan te passen op de verkoop aan boord. Bovendien hebben wij beperkte opslagruimte aan boord. Hierdoor is het niet mogelijk om van ieder product per vlucht 186 artikelen te beladen.
>
> Onze vluchten worden alleen op Nederlandse luchthavens van catering voorzien. Wanneer op de vlucht naar de bestemming veel vraag voor een bepaald product is, betekent dit automatisch dat de voorraad van dit product op de terugreis minder wordt. Als gevolg hiervan moeten wij vaker nee verkopen op vluchten naar Nederland.
>
> Uiteraard staat het u vrij om zelf brood of andere consumpties mee te nemen en aan boord te nuttigen. Dit om teleurstelling tijdens tijdens de vlucht te voorkomen.
>
> Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd