Post NL briefpost -> post komt vaker niet, dan wel aan
Geplaatst: 28 nov 2011 16:18
Hallo,
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat TNT post stelselmatig (soms zeer belangrijke) post niet of verkeerd bezorgd? Als je er dan vervolgens een klacht over indient krijg je een standaard antwoord terug, namelijk de volgende:
Geachte mevrouw Van W.,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u geen verbetering heeft opgemerkt in de kwaliteit van de postbezorging. Ik vind dit erg vervelend om te horen en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan.
Ik heb uw klacht nogmaals doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging met het dringende verzoek actie te ondernemen en de betrokken medewerkers aan te spreken op de gemaakte fouten. Binnen vijf werkdagen wordt u hierover geïnformeerd.
Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt, hoor ik het graag van u.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
(naam verwijderd)
PostNL Klantenservice
http://www.postnl.nl
Ik heb deze reactie al meerdere keren ontvangen in het afgelopen jaar en ik krijg dus ook echt de induk dat er niets mee gebeurd. Het is nu zelfs zo ver dat het gemiddeld 2 keer in de week voorkomt dat post niet of verkeerd bezorgd wordt. Zijn er meer mensen die hier mee zitten en steeds dezelfde reactie krijgen? En zijn er mensen die weten hoe ik ervoor kan zorgen dat er wel wat gebeurd?
m.v.g. Celeste
Zijn er meer mensen die er last van hebben dat TNT post stelselmatig (soms zeer belangrijke) post niet of verkeerd bezorgd? Als je er dan vervolgens een klacht over indient krijg je een standaard antwoord terug, namelijk de volgende:
Geachte mevrouw Van W.,
Hartelijk dank voor uw reactie. In uw e-mail geeft u aan dat u geen verbetering heeft opgemerkt in de kwaliteit van de postbezorging. Ik vind dit erg vervelend om te horen en bied u hiervoor mijn oprechte excuses aan.
Ik heb uw klacht nogmaals doorgegeven aan de manager van de afdeling postbezorging met het dringende verzoek actie te ondernemen en de betrokken medewerkers aan te spreken op de gemaakte fouten. Binnen vijf werkdagen wordt u hierover geïnformeerd.
Als er ondanks onze extra aandacht toch geen verbetering in de bezorging optreedt, hoor ik het graag van u.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.
Met vriendelijke groet,
(naam verwijderd)
PostNL Klantenservice
http://www.postnl.nl
Ik heb deze reactie al meerdere keren ontvangen in het afgelopen jaar en ik krijg dus ook echt de induk dat er niets mee gebeurd. Het is nu zelfs zo ver dat het gemiddeld 2 keer in de week voorkomt dat post niet of verkeerd bezorgd wordt. Zijn er meer mensen die hier mee zitten en steeds dezelfde reactie krijgen? En zijn er mensen die weten hoe ik ervoor kan zorgen dat er wel wat gebeurd?
m.v.g. Celeste