Op zeggen Hccnet abonnement geeft probleem
Geplaatst: 29 nov 2011 23:27
Mijn Hccnet abonnement loopt tot 1 januari 2012, hierna wordt hij weer vernieuwd/verlengd voor een jaar. Ik had een brief gestuurd om deze op te zeggen 2 maanden van te voren zoals ze ook aan geven, ik had echter een verkeerde datum erin gezet nl 1-11-2011 en deze op de post gedaan op 26 september 2011.
ik kreeg via mail deze reactie:
Geachte heer/mevrouw De Keizer,
Bij dezen willen wij u informeren dat uw opzegging door uzelf gedateerd was op 1 november 2011. Deze datum en het feit dat deze onlangs door ons verwerkt is wilt zeggen dat deze op zijn vroegst na 1 november is verstuurd. Derhalve kunnen wij uw lidmaatschap dan ook niet eerder beeindigen dan 31 december 2012.
Voor informatie over uw HCC!lidmaatschap kunt u via http://www.hcc.nl/contact of via telefoonnummer 0900 5626333 (€0,20/min) uw vraag stellen.
Vanuit het buitenland zijn we te bereiken op +31 10 7009797.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vincenzo Trivolli
HCC-Ledenadministratie
Als reactie had ik weer terug gemailt dat ik mij in de datum vergist had echter ze bleven bij hun standpunt zie onder:
Geachte heer/mevrouw De Keizer,
Hierbij willen wij u nogmaals informeren dat uw opzegging gedateerd was op 1 november 2011. Wij hebben uw opzegging op 17 november ontvangen en verwerkt in ons systeem.
Wij kunnen uw lidmaatschap dan ook niet eerder beëindigen dan 31 december 2012.
Voor informatie over uw HCC!lidmaatschap kunt u via http://www.hcc.nl/contact of via telefoonnummer 0900 5626333 (€0,20/min) uw vraag stellen.
Vanuit het buitenland zijn we te bereiken op +31 10 7009797.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vincenzo Trivolli
HCC-Ledenadministratie
Nu is het zo dat de Hcc een abonnement verhoging heeft aangekondigd van welliswaar maar 50 euro cent, is dit een mogelijkheid om onder dit abonnement uit te komen?
Ik ga volgend jaar met AOW pensioen en wil alle overbodige zaken/uitgaven verminderen.
Met vriendelijke groeten T de Keizer
ik kreeg via mail deze reactie:
Geachte heer/mevrouw De Keizer,
Bij dezen willen wij u informeren dat uw opzegging door uzelf gedateerd was op 1 november 2011. Deze datum en het feit dat deze onlangs door ons verwerkt is wilt zeggen dat deze op zijn vroegst na 1 november is verstuurd. Derhalve kunnen wij uw lidmaatschap dan ook niet eerder beeindigen dan 31 december 2012.
Voor informatie over uw HCC!lidmaatschap kunt u via http://www.hcc.nl/contact of via telefoonnummer 0900 5626333 (€0,20/min) uw vraag stellen.
Vanuit het buitenland zijn we te bereiken op +31 10 7009797.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vincenzo Trivolli
HCC-Ledenadministratie
Als reactie had ik weer terug gemailt dat ik mij in de datum vergist had echter ze bleven bij hun standpunt zie onder:
Geachte heer/mevrouw De Keizer,
Hierbij willen wij u nogmaals informeren dat uw opzegging gedateerd was op 1 november 2011. Wij hebben uw opzegging op 17 november ontvangen en verwerkt in ons systeem.
Wij kunnen uw lidmaatschap dan ook niet eerder beëindigen dan 31 december 2012.
Voor informatie over uw HCC!lidmaatschap kunt u via http://www.hcc.nl/contact of via telefoonnummer 0900 5626333 (€0,20/min) uw vraag stellen.
Vanuit het buitenland zijn we te bereiken op +31 10 7009797.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Vincenzo Trivolli
HCC-Ledenadministratie
Nu is het zo dat de Hcc een abonnement verhoging heeft aangekondigd van welliswaar maar 50 euro cent, is dit een mogelijkheid om onder dit abonnement uit te komen?
Ik ga volgend jaar met AOW pensioen en wil alle overbodige zaken/uitgaven verminderen.
Met vriendelijke groeten T de Keizer