Pagina 1 van 1

Sunny Cars Declaratie schade.

Geplaatst: 30 nov 2011 15:05
door w.vonk
30-11-2011

Wij zijn op 5-09-2011 op vakantie geweest naar Albufeira. We hebben in nederland bij het reisbureau een auto gehuurt via Sunny Cars. We hebben ter plaatsen een nette auto gekregen via Auto Jardim. Helaas is 's nachts een spiegel van onze auto getrapt maar niet getreurt. Wij naar Auto Jardim de spiegel betaald want je krijg je gemaakte schade bedrag weer retour van Sunny Cars. "FOUt" Dit is nog al een klus. Ik ben op 02-10-2011 begonnen met mailen en heb al de benodigde documenten toegevoegd maar na 5 mails verder ben ik nog geen stap verder en heb nog geen geld gezien. Het gaat wel om € 245.02.

Ik heb het vandaag dan ook nog eens op de ouderwetse manier geprobeert met echt papier en heb Sunny Cars gesommeerd om binnen 14 dagen te reageren en het geld over te maken. Doen ze dit niet dan ga ik hun manier van werken naar buiten brengen. Vandaag al een voorproefje. Ik ben benieuwd.

Is er iemand met het zelfde probleem laat het mij dan weten. Mischien staan we met meer mensen strekker.

Mvg.

Wouter Vonk

Re: Sunny Cars Declaratie schade.

Geplaatst: 01 dec 2011 15:16
door w.vonk
01-12-2011

Op 31-11-2011 meteen een reactie van Sunny Cars gehad. in de mail lieten ze mij weten dat ze op een creditkaart slip van Auto Jardin aan het wachten waren als bewijs van betaling maar als ik met pin betaald heb zouden ze graag een afschrift al bewijs willen zien. Begrijpelijk maar ik heb met pin betaald en heb vervolgens meteen een afschift ingescant en door gemailt.

Ik heb vandaag meteen een mail terug gekregen met de belofte dat het geld zo spoedig mogelijk over gemaakt zou worden. Fijn dat het nu plots wel snel afgehandeld kan worden. Nog een kleine tip. Auto huren via je reis bureau met Sunny Cars is super makkelijk en tegen een goede prijs maar sluit dan een extra vandalisme verzekering af. dit kost € 2.50 per dag.

Mvg.

Wouter Vonk