Proassist
Geplaatst: 30 nov 2011 17:00
Ik bezit een Blackberry 9700 Bold. Hiervan ging begin augustus 2011 mijn LCD scherm kapot. Gebeld met Proassist, kwamen de telefoon halen en omruilen voor een andere telefoon. Deze ging echter 2 dagen later niet meer aan. Weer gebeld volgende ochtend werd deze ook omgeruild. Het zou 4 tot 6 weken duren. Tot zover niets aan dus.
5 weken later telefonisch contact gezocht hoever ze waren met de reparatie. Tot grote vreugde van de mevrouw zelf was deze gerepareerd en ze wou me "net" gaan bellen. Afgesproken met haar wanneer ze de telefoons om konden komen ruilen.
Ze kwamen aan, ik pak de telefoon uit de beschermings folie. En ik zie direct dat de scheur nog steeds in het LCD scherm zit. Nee dat was niet zo zei de bezorgster. Ik zei dat ze even moest wachten. Stop de batterij in de telefoon en start hem op. Direct een wit scherm met zwarte strepen. Dus toch scherm gescheurd, waarvoor ik hem de eerste keer al weggestuurd had. Nee dat kon niet volgens haar. Alles werd gecontroleerd na reparatie dus dit was een nieuw geval. Dat terwijl de scheur er exact hetzelfde uitzag als de eerste scheur. Zei nam de telefoon mee en ik bleef weer achter met het leentoestel. Het zou weer 4 tot 6 weken duren
Op 1 november na elke 2 weken gebeld te hebben tussentijds. Een jongen aan de lijn die mij wist te vertellen dat de telefoon naar RIM Nederland toe gestuurd is voor reparatie. Ik kwam met de vraag waarom tot deze beslissing overgegaan was. Zijn antwoord was dat alle Blackberry toestellen naar hun toegestuurd moeten worden. Dit was de eerste keer helemaal niet gebeurd. Hij zou gaan uitzoeken hoelang het nog ging duren en hij zou het laten weten.
9 november kreeg ik een brief van Proassist dat het nog 10 werkdagen zou duren en dan had ik mijn toestel terug. Dus uiterlijk 23 november.
Vandaag weer gebeld, een mevrouw aan de lijn. Haar letterlijke woorden: Ow, ik kijk hier in het systeem en die geeft aan dat er helemaal geen verwachte reparatie datum is. Dus tot dat zichtbaar word, kan ik u niet vertellen wanneer u uw toestel terug krijgt. Ik heb haar toen geconfronteerd met de brief van haar collega. Haar reactie, Ow oké, dat had er nooit in mogen staan. Dat ze u een brief sturen dat het wat langer duurt dat is normaal. Maar een tijd hoelang het nog gaat duren dat mag niet gebeuren als we dat niet na kunnen komen.
Afijn morgen is het 4 maanden geleden dat ik mijn telefoon heb meegegeven met dit bedrijf. En wanneer het eindigt weten ze niet. Haar collega was er nog mee bezig.
Hoe kan het dat ik eerst 3 maanden lang voorgelogen word, over waar mijn telefoon is. Een brief krijg dan komt hij terug en dan weten ze het weer niet! Ik moest geduld hebben. Helaas voor haar heb ik dat 2 maanden geleden al verloren.
5 weken later telefonisch contact gezocht hoever ze waren met de reparatie. Tot grote vreugde van de mevrouw zelf was deze gerepareerd en ze wou me "net" gaan bellen. Afgesproken met haar wanneer ze de telefoons om konden komen ruilen.
Ze kwamen aan, ik pak de telefoon uit de beschermings folie. En ik zie direct dat de scheur nog steeds in het LCD scherm zit. Nee dat was niet zo zei de bezorgster. Ik zei dat ze even moest wachten. Stop de batterij in de telefoon en start hem op. Direct een wit scherm met zwarte strepen. Dus toch scherm gescheurd, waarvoor ik hem de eerste keer al weggestuurd had. Nee dat kon niet volgens haar. Alles werd gecontroleerd na reparatie dus dit was een nieuw geval. Dat terwijl de scheur er exact hetzelfde uitzag als de eerste scheur. Zei nam de telefoon mee en ik bleef weer achter met het leentoestel. Het zou weer 4 tot 6 weken duren
Op 1 november na elke 2 weken gebeld te hebben tussentijds. Een jongen aan de lijn die mij wist te vertellen dat de telefoon naar RIM Nederland toe gestuurd is voor reparatie. Ik kwam met de vraag waarom tot deze beslissing overgegaan was. Zijn antwoord was dat alle Blackberry toestellen naar hun toegestuurd moeten worden. Dit was de eerste keer helemaal niet gebeurd. Hij zou gaan uitzoeken hoelang het nog ging duren en hij zou het laten weten.
9 november kreeg ik een brief van Proassist dat het nog 10 werkdagen zou duren en dan had ik mijn toestel terug. Dus uiterlijk 23 november.
Vandaag weer gebeld, een mevrouw aan de lijn. Haar letterlijke woorden: Ow, ik kijk hier in het systeem en die geeft aan dat er helemaal geen verwachte reparatie datum is. Dus tot dat zichtbaar word, kan ik u niet vertellen wanneer u uw toestel terug krijgt. Ik heb haar toen geconfronteerd met de brief van haar collega. Haar reactie, Ow oké, dat had er nooit in mogen staan. Dat ze u een brief sturen dat het wat langer duurt dat is normaal. Maar een tijd hoelang het nog gaat duren dat mag niet gebeuren als we dat niet na kunnen komen.
Afijn morgen is het 4 maanden geleden dat ik mijn telefoon heb meegegeven met dit bedrijf. En wanneer het eindigt weten ze niet. Haar collega was er nog mee bezig.
Hoe kan het dat ik eerst 3 maanden lang voorgelogen word, over waar mijn telefoon is. Een brief krijg dan komt hij terug en dan weten ze het weer niet! Ik moest geduld hebben. Helaas voor haar heb ik dat 2 maanden geleden al verloren.