Pagina 1 van 1
Klachten proassist
Geplaatst: 30 nov 2011 19:02
door Klachten.proassist
Beste gebruiker van de diensten van ProAssist,
Na maanden op mijn iPhone te hebben gewacht en uren in de wachtrij van de klantenservice te hebben gestaan, ga ik over tot drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist. Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar
[email protected]. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en afleveren bij verschillende instanties. Op deze manier kan er één front worden gevormd om meer druk uit te kunnen oefenen.
Met vriendelijke groeten,
Jordi Bakker
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 01 dec 2011 10:02
door adje85
Ik heb je gemaild!
Succes!
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 01 dec 2011 12:37
door Dirkie
drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist.
Ze zijn nu al bang aan het worden ......
Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar
[email protected]. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en
afleveren bij verschillende instanties.
Uiteindelijk klinkt een beetje vaag, noem een datum zodat je weet waar je aan toe bent. En wat bedoeld met verschillende instanties.....
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 01 dec 2011 12:51
door Klachten.proassist
Ik ga hier vanzelfsprekend nu niet meteen een tijdsblok aan verbinden. Wat het beste werkt is met zo veel mogelijk klachten in een keer te komen. Wat de verschillende instanties betreft. Hiermee doel ik als eerste op: trosradar,kassa en consumentenbond. Als dat geen zin heeft zal ik contact opnemen met de consuwijzer vragen hoe er meer en beter druk kan worden uitgeoefend. Als laatste redmiddel zal de rechtsbijstand en/of geschillencommissie aan bod komen.
Tenslotte: als je nog tips hebt, sta ik natuurlijk open voor suggesties.
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 01 dec 2011 13:02
door Klachten.proassist
Dirkie schreef:drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist.
Ze zijn nu al bang aan het worden ......
Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar
[email protected]. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en
afleveren bij verschillende instanties.
Uiteindelijk klinkt een beetje vaag, noem een datum zodat je weet waar je aan toe bent. En wat bedoeld met verschillende instanties.....
Heeft u überhaupt wel een klacht over de services aangeboden door ProAssist?
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 06 dec 2011 15:11
door Oem
Ik ben meer dan een half jaar bezig met hun,
Ik heb mijn verhaal ook doorgestuurd.
<In de zomer besloot ik mijn gsm op te sturen sinds deze al een tijd niet goed functioneerde. ik had de verzekering al een jaar en besloot hem te gebruiken.
Ik heb een blackberry bold 9700 en hij had op momenten dat hij raar begon te typen en tilt te slaan, mijn Q op het toetsenbord is ook verdwenen. Nadat ze hem kwamen ophalen kreeg ik geen toestel die gelijkwaardig was aan de mijne maar ik had hem aangenomen. na 6 weken brachten ze hem terug, nadat de chaffeur te laat was, was ik weg omdat ik ergens naartoe moest. een vriend van mij heeft de toestel geaccepteerd en de eigen risico betaald. Nu ik thuis kwam zag ik dat ze mijn Q niet hadden vervangen en merkte paar dagen later dat het systeem nog altijd raar deed. Dus voor de twee zaken waarom hij was opgestuurd waren niet verholpen, na meer dan 20 min aan de telefoon te hangen had ik eindelijk iemand aan de lijn en werd een aantal keer doorverbonden, toen ik vroeg voor de details van de reparatie konden ze me alleen vertellen dat het een gemixte herstelling was. Ik heb het gevoel dat het toestel 6 weken ergens opgeborgen heeft gelegen want hij was zogezegd wel door de testafdeling gegaan en was ook goedgekeurd. Als je een GSM door een testafdeling laat gaan kunnen ze toch hopelijk wel zien dat er een toets mist op het toetsenbord. Na heel veel tijd in emails en telefoontjes te hebben gestoken kwam er uiteindelijk niks uit. Ik ben in september vertrokken op mijn buitenlandse studie en is voor mij niet makkelijk om terug even naar Nederland te komen, Ik heb overigens ook veel uren mijn mijn gsm van Frankrijk naar Nederland gebeld om tot een oplossing te komen. Na een tijd heb ik het even opgegeven sinds je voor deze bedragen niet kunt legisleren, Ik ben 100% zeker dat ik in mijn recht ben sinds ik het contract niet heb gebroken maar hun zijn hun afspraken niet nagekomen en bieden mij geen mogelijke oplossing dan meer geld te betalen voor de gsm op te sturen.
Ik wil alleen een goed functionerende toestel of mijn geld terug natuurlijk, mijn vertrouwen in hun voor een toestel te maken is natuurlijk ook weg. >
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 07 dec 2011 07:41
door Dirkie
Klachten.proassist schreef:Dirkie schreef:drastischere maatregelen. Sinds vandaag ben ik begonnen met het verzamelen van klachten omtrent de diensten en services van ProAssist.
Ze zijn nu al bang aan het worden ......
Dus: heeft u klachten? Stuur dan een beknopte email met uw klacht(en) naar
[email protected]. Ik zal deze klachten uiteindelijk bundelen en
afleveren bij verschillende instanties.
Uiteindelijk klinkt een beetje vaag, noem een datum zodat je weet waar je aan toe bent. En wat bedoeld met verschillende instanties.....
Heeft u überhaupt wel een klacht over de services aangeboden door ProAssist?
Daar kan ik gelukkig een kort antwoord op geven. Nee, ik heb geen klachten, want ik maar geen gebruik van hun diensten.
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 13 dec 2011 13:29
door Shireendb
Ik wacht al 3,5 maand op mijn Iphone4 en krijg hem maar niet terug! Heb u gemaild.
Re: Klachten proassist
Geplaatst: 08 mei 2012 11:54
door yasser
Beste Jordi,
Ik vind het een hele goede initiatief van je. Ik hoop dat deze klacht er bij kan. Dat is voor mij het bewijs dat ze hun zaken nog steeds niet op orde hebben namelijk.
Ik heb het je gemaild.
Vriendelijke groet,
Yaser