LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Vincent Reimering
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 dec 2011 14:28

T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door Vincent Reimering »

Vanmorgen een uitvoerig gesprek gehad met een medewerker van T-Mobile (naam medewerker bij mij bekend). Tijdens het telefoongesprek gedroeg ik mij lastig, maar steeds correct.

Mevrouw beschuldigde mij ervan dat ik haar in de maling nam en ze gooide op een gegeven moment de hoorn op de haak! Schande!

De oplossing van T-Mobile op mijn probleem: Volg een procedure en geef aan wanneer u geen bereik heeft. In mijn eerdere klacht vermeldde ik al dat ik thuis nauwelijks bereik heb en mijn huis door moet lopen op zoek naar een beetje geluk: 1 of 2 streepjes bereik! Niets overbodige procedure volgen....in februari reeds geklaagd en toen kon men wel mijn klacht zonder procedure oplossen!

Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!

ray38
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 aug 2011 17:00

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door ray38 »

Hoi Vincent,
Dien een netwerk klacht in via de website van T-mobile en je wordt binnen 10 werkdagen terug gebeld.

Groeten

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door duiner »

Vincent Reimering schreef: Tijdens het telefoongesprek gedroeg ik mij lastig, maar steeds correct.

Het hoorn op de haak gooien bij iemand die correct blijft is ONAANVAARDBAAR!!!!
Tja......het is ook onaanvaardbaar om je lastig te gedragen !
zo'n gesprek wordt opgenomen en je hebt dan geen schijn van kans .

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door grun »

Gesprekken worden inderdaad opgenomen, maar alleen om de gesprekstechniek van de medewerker steekproefsgewijs te controleren en verbeteren. Het gaat dus niet om wat de klant zegt. Bij het aangaan van nieuwe contracten wel, maar dan wordt er ook altijd van tevoren aangekondigd dat er opgenomen gaat worden.

Om op het probleem van TS terug te komen, tja, op een gegeven moment houdt het op. Als de helpdesk alle mogelijkheden al met je besproken heeft maar geen oplossing weten, dan heeft het weinig zin het gesprek voort te zetten. Onder correct gedrag beschouw ik ook dat je dat inziet.

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door duiner »

grun schreef:. Bij het aangaan van nieuwe contracten wel, maar dan wordt er ook altijd van tevoren aangekondigd dat er opgenomen gaat worden.
ik bel ze ook regelmatig op, en elke keer wordt het weer gezegd .

ik vind ze ontzettend aardig , en ze doen altijd wat ik vraag..
.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: T-Mobile klantenservice gooit de hoorn erop!

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Bij dit soort onderwerpen zou het toch ook wel aardig zijn om het verhaal van de andere kant te horen. Consumenten zijn immers ook niet altijd heilig.

Gesloten