LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] HEMA Verzekering nieuwe website
HEMA Verzekering nieuwe website
Lezers,
Wie heeft sinds de nieuwe website van hema verzekeringen ook problemen?
Na mail wordt steeds gezegd we gaan het aanpassen.
Maar er gebeurt niets.
Excuus is, we kunnen de database niet updaten.
Problemen die ik ondervind;
Polis Informatie niet voledig?
Afschrijvingen niet correct?
Niet bereikbaar?
Vraag: is het verstandig te storneren, of is dit risicovol, ivm eventuele schade?
Wat gebeurt er dan wordt er dan gezegd U heeft niet betaald?
Hoe kan ik dit oplossen?
Met vriendelijke groet Rik
Wie heeft sinds de nieuwe website van hema verzekeringen ook problemen?
Na mail wordt steeds gezegd we gaan het aanpassen.
Maar er gebeurt niets.
Excuus is, we kunnen de database niet updaten.
Problemen die ik ondervind;
Polis Informatie niet voledig?
Afschrijvingen niet correct?
Niet bereikbaar?
Vraag: is het verstandig te storneren, of is dit risicovol, ivm eventuele schade?
Wat gebeurt er dan wordt er dan gezegd U heeft niet betaald?
Hoe kan ik dit oplossen?
Met vriendelijke groet Rik
Laatst gewijzigd door brikbrik op 02 dec 2011 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
storneren moet je nooit doen, zijn ze niet per telefoon bereikbaar dan?
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Hoi Ciske,
Ik heb een mail gestuurd in oktober en kreeg netjes een mail terug dat ze het zouden oplossen en in november weer, echter vandaag werd voor de 3e maal het verkeerde bedrag afgeschreven.
Bellen kan alleen als je een schade hebt, dus schade afdeling gebeld. Daar werd gezegt dat er een probleem is met de database en dat was 1 november.
Klinkt allemaal erg knullig. Voor de nieuwe website was alles netjes geregeld. Stond je polis er. Nu staat je polis er maar die is leeg. Er staat alleen algemene info in niets over jouw verzekering.
Dus ja je ziet niet erg goed geregeld, dus dacht ik dan maar storneren?
Groetjes
Ik heb een mail gestuurd in oktober en kreeg netjes een mail terug dat ze het zouden oplossen en in november weer, echter vandaag werd voor de 3e maal het verkeerde bedrag afgeschreven.
Bellen kan alleen als je een schade hebt, dus schade afdeling gebeld. Daar werd gezegt dat er een probleem is met de database en dat was 1 november.
Klinkt allemaal erg knullig. Voor de nieuwe website was alles netjes geregeld. Stond je polis er. Nu staat je polis er maar die is leeg. Er staat alleen algemene info in niets over jouw verzekering.
Dus ja je ziet niet erg goed geregeld, dus dacht ik dan maar storneren?
Groetjes
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
storneren nooit doen , begrijp wel dat je dat meteen denkt, zou ik ook doen.
misschien dat anderen hier nog een antwoord voor je hebben, ik ken die site niet.
succes.
bedoel je deze?
https://www.hemaverzekeringen.nl/
misschien dat anderen hier nog een antwoord voor je hebben, ik ken die site niet.
succes.
bedoel je deze?
https://www.hemaverzekeringen.nl/
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Lezers,
bedankt voor de reacties, Hema verzekering heeft mij nu per e-mail beloofd het teveel betaalde terug te storten. Het is nog niet gebeurt maar ik beschouw dit als een positief singaal na 3 maanden.
Groeten
bedankt voor de reacties, Hema verzekering heeft mij nu per e-mail beloofd het teveel betaalde terug te storten. Het is nog niet gebeurt maar ik beschouw dit als een positief singaal na 3 maanden.
Groeten
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Helaas weer niet goed gegaan met HEMA verzekeringen, ze kunnen daar niet rekenen. Of het programma wat ze gebruiken werkt niet.
Het vervolg mijn Email aan Hema;
Meneer Mevrouw,
Helaas is weer niet het goede bedrag af geschreven, zie onderstaande tekst mail.
(Mail van Hema)
nu €50,30. De teveel betaalde premie over de maanden oktober t/m december ontvangt u terug op uw rekening (bij elkaar €20,58)
Dus nu verwacht 50,38 - 20,58, = 29,80 Er is nu 43,44 afgeschreven dus weer niet goed. Sinds october gaat het niet goed, dit kost mij veel tijd en is heel vervelend.
Ik hoop dat U het na 4 maanden nu kunt oplosen.
Het vervolg mijn Email aan Hema;
Meneer Mevrouw,
Helaas is weer niet het goede bedrag af geschreven, zie onderstaande tekst mail.
(Mail van Hema)
nu €50,30. De teveel betaalde premie over de maanden oktober t/m december ontvangt u terug op uw rekening (bij elkaar €20,58)
Dus nu verwacht 50,38 - 20,58, = 29,80 Er is nu 43,44 afgeschreven dus weer niet goed. Sinds october gaat het niet goed, dit kost mij veel tijd en is heel vervelend.
Ik hoop dat U het na 4 maanden nu kunt oplosen.
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Reactie Hema,
Dit was de verekening van December, Oktober en November storten we nog op Uw rekening.
UH? Wanneer dan, dit wordt dus al 2maanden beloofd????
Lekker zo
Dit was de verekening van December, Oktober en November storten we nog op Uw rekening.
UH? Wanneer dan, dit wordt dus al 2maanden beloofd????
Lekker zo
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
brikbrik
Van 1 ding ben je dus bij de Hema wél VERZEKERD en dat is, dat ze teveel premie afboeken en dat teveel niet danwel zeer moeizaam terugboeken.
Maxiem
Van 1 ding ben je dus bij de Hema wél VERZEKERD en dat is, dat ze teveel premie afboeken en dat teveel niet danwel zeer moeizaam terugboeken.
Maxiem
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Klopt, en dit na de nieuwe website, die volgens de HEMA voor veel vertraging zorgt.
Dit omdat ze in de database de gegevens niet "handmatig" kunnen updaten.
Bij de vorige versie van de website werkte ales fantasties!
Groetjes
Dit omdat ze in de database de gegevens niet "handmatig" kunnen updaten.
Bij de vorige versie van de website werkte ales fantasties!
Groetjes
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
brikbrik
Het komt steeds vaker voor, dat bedrijven hun website (opzettelijk?) in een puinhoop veranderen. Of dat hier ook het geval is, kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar het heeft er alle schijn van. Dit soort bedrijven hebben zelf niet door, dat hen dat (veel) klanten kost, maar blijkbaar is het scheppen van informatiechaos toch lucratiever in bepaalde omstandigheden (zie bijvoorbeeld ook het draadje over CB op dit forum).
Maxiem.
Het komt steeds vaker voor, dat bedrijven hun website (opzettelijk?) in een puinhoop veranderen. Of dat hier ook het geval is, kan ik natuurlijk niet beoordelen, maar het heeft er alle schijn van. Dit soort bedrijven hebben zelf niet door, dat hen dat (veel) klanten kost, maar blijkbaar is het scheppen van informatiechaos toch lucratiever in bepaalde omstandigheden (zie bijvoorbeeld ook het draadje over CB op dit forum).
Maxiem.
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Eindelijk antwoord
Geachte meneer,
Dank voor uw mail.
Wij hebben afgelopen vrijdag de bank opdracht gegeven een bedrag van 13,72 aan u uit te betalen. Wij gaan er vanuit dat dit bedrag binnen enkele dagen op uw bank/girorekening staat.
Wij nemen aan uw vraag hiermee te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Het team HEMA Verzekeringen
Afwachten, maar een verontschuldiging voor 3 maanden mailen zit er niet in dus.
Brik
Geachte meneer,
Dank voor uw mail.
Wij hebben afgelopen vrijdag de bank opdracht gegeven een bedrag van 13,72 aan u uit te betalen. Wij gaan er vanuit dat dit bedrag binnen enkele dagen op uw bank/girorekening staat.
Wij nemen aan uw vraag hiermee te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Het team HEMA Verzekeringen
Afwachten, maar een verontschuldiging voor 3 maanden mailen zit er niet in dus.
Brik
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Het geld is binnen, dank alle lezers!!
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
HEMA en inzage polismap. Sinds juli 2011 ben ik al bezig om inzage te krijgen in mijn polismap. Het betreft auto/WA/reis/inboedel en opstal verzekeringen. Maandelijks wordt, naar ik aan mag nemen, de autoverzekering afgeboekt, maar sinds kort worden er hogere bedragen afgeschreven en heb ik geen idee waarom. Storneren durf ik niet want je zult maar onverzekerd zijn op welke verzekering dan ook.
Alle mailen en beloftes ten spijt, IK KAN NOG STEEDS NIET IN MIJN POLISMAP!!
Weet dus ook niet mijn polisnummer van o.a. de reisverzekering en heb daarnaast blijkbaar ook geen geldige groene kaart.
Spijt als haren op mijn hoofd om ooit met dit bedrijf in zee te zijn gegaan!! HEMA WAT EEN WAARDELOZE SERVICE.
Alle mailen en beloftes ten spijt, IK KAN NOG STEEDS NIET IN MIJN POLISMAP!!
Weet dus ook niet mijn polisnummer van o.a. de reisverzekering en heb daarnaast blijkbaar ook geen geldige groene kaart.
Spijt als haren op mijn hoofd om ooit met dit bedrijf in zee te zijn gegaan!! HEMA WAT EEN WAARDELOZE SERVICE.
Re: HEMA Verzekering nieuwe website
Ik ben het mee eens dat sinds kort is de service van Hema Verzekeringen echt waardeloos . Het nieuwe polisblad stelt niets voor. Het duurt erg lang voordat je de juiste antwoorden krijg op je vragen.