UPC en help desk
Geplaatst: 02 dec 2011 16:09
Na een alles in 1 pakket bij de UPC te hebben genomen bleek als snel dat er bepaalde diensten niet werkte naar mijn mening moet je teveel bellen om je probleem kenbaar te maken voordat Sommige UPC mede werkersters je begrijpen dit verdient wat meer aandacht.
Daarna ben ik zelf gebeld door UPC Namen doe n er niet toe maar de heer was erg vreindelijk heeft teven gekijk een afspraak gemaakt voor een monteur thuis de wand contact doos was verouderd en moest vervangen worden er werd beloofd dat na de monteur wederom gebeld zou worden door UPC met misschien wat compensatie was razend benieuwd wat er bedoelt zou worden en inderdaad op de afgesproken datum werd en doro UPC wederom gebeld met een compensatie voor een maand geen contact kosten vond het een prima voorsdtel zeker als nieuwe klant voel je dan achteraf dat je begrepen wordt ook dit mag wel eens naar voren komen complimenten UPC we hopen dan ook dat in de toekomst net zo netjes blijven van beiden kanten.
Daarna ben ik zelf gebeld door UPC Namen doe n er niet toe maar de heer was erg vreindelijk heeft teven gekijk een afspraak gemaakt voor een monteur thuis de wand contact doos was verouderd en moest vervangen worden er werd beloofd dat na de monteur wederom gebeld zou worden door UPC met misschien wat compensatie was razend benieuwd wat er bedoelt zou worden en inderdaad op de afgesproken datum werd en doro UPC wederom gebeld met een compensatie voor een maand geen contact kosten vond het een prima voorsdtel zeker als nieuwe klant voel je dan achteraf dat je begrepen wordt ook dit mag wel eens naar voren komen complimenten UPC we hopen dan ook dat in de toekomst net zo netjes blijven van beiden kanten.