Camera Kodak easyshare Z950 defect
Geplaatst: 02 dec 2011 20:50
Op 24 augustus 2010 hebben wij een camera aangeschaft. Een Kodak easyshare Z950 om precies te zijn. Hij is gekocht bij de Macro in leeuwarden. Na een maand of 2 /3 deed de camera het niet meer. hij ging niet meer aan. de lens bleef naar buiten staan. Natuurlijk zijn we er mee terug naar de winkel gegaan. Macro wilde er zelf niets van weten en we moesten het zelf maar regelen. Dus naar de kodak website gegaan , die dag daarna naar het nummer gebeld wat er bij stond. Het was een nummer voor de nederlandse consumenten. Ik kreeg een vrouw aan de telefoon uit zuid afrika die niets van mij verstond en me niets nieuws kon vertellen. Dat gesprek heeft een half uur geduurd voor we erachter kwamen dat er naar zuid afrika gebeld werd en dus veel beltegoed kostte. De vrouw had ons verzekerd dat ze ons zo snel mogelijk een mail zou sturen. Na een maand nog geen bericht gehad en dus maar contact gezocht via de mail met Kodak. Deze hebben na veel heen en weer gemaild eindelijk verteld dat we de camera op konden sturen en binnen 5 dagen een vervangende camera zouden krijgen. zo gezegd zo gedaan , camera opgestuurd en 5 dagen later een camera binnen gekregen. Maar dat was gewoon dezelfde camera, er was helemaal niets aan gedaan en deed het dus nog steeds niet . na heel wat gemail en geen reactie na een half jaar dan toch nog een reactie dat de garantie periode vervallen was. Ja dat kon ik hun ook wel vertellen als ze niet terug reageren.
Nu ben ik best benieuwd wat mijn rechten zijn, of ik er nog iets aan kan doen , of dat die 153,- weggesmeten is ?
Nu ben ik best benieuwd wat mijn rechten zijn, of ik er nog iets aan kan doen , of dat die 153,- weggesmeten is ?