LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis vakantie.....en dan lid worden??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
resp00115312

gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door resp00115312 »

IK HAD VANDAAG EEN VRIENDIN VAN MIJ AAN DE TELEFOON...
DIE VERTELDE DAT ZE EEN GRATIS VAKANTIE AANGBODEN HEEFT GEKREGEN.NAAR SPANJE VOOR APRIL 2004.
ZE MOEST NAAR ROTTERDAM AIRPORT VOOR UITLEG EN INFORMATIE. ZE IS NA UITLEG, SAMEN MET HAAR BUREN NU LID GEWORDEN VAN EEN VAKANTIECLUB....INCLUSIEF CONTRACT E.D.

DIT KOST HAAR 60 EURO PER MAAND EN DIE BUREN DUS OOK.
ZE BIEDEN AAN VOOR DIT BEDRAG.....3 KEER PER JAAR OP VAKANTIE, WAARBIJ JE ALLEEN DE VLIEGTICKET MOET BETALEN...DE ACOMENDATIE IS DAN GEHEEL GRATIS....IS HAAR VERTELD.
WIE KENT DIT SYSTEEM EN WERKWIJZE VAN DEZE VAKANTIE CLUB EN WAT IS JULLIE ERVARING HIERMEE??
EN HOE HEET DEZE CLUB?? HEBBEN ZE EEN WEBSITE??
GRAAG JULLIE POSITIEVE EN NEGATIEVE REACTIES.

GROETJES VERONIQUE

vero

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door vero »

Vergeten te vragen...........En welke mensen hebben....op die ene lokkerreis na......nadien werkelijk geboekt?? En gekregen wat beloofd was??

Groetjesssss

kooyman6

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door kooyman6 »

Beste mensen,
En beste Veronique,

Jullie moeten nooit op dergelijke gratis vakanties in gaan.
Uitleg geven op Rotterdam Ariport. Daar krijg je een prachtig verhaal. Ik heb hetzelfde mee gemaakt op Schiphol. Ik kreeg ook zogenaamd een gratis reis. Je krijg van die organisatie in een mooie warme ingerichte ruimte een persoonlijk gesprek aan een eigen gezeliig tafeltje. Met koffie en iets lekkers er bij.
Je kunt dan lid worden. En kunt bijvoorbeeld gebuik maken van pakketten van totaal 6 weken vakatie in 3 jaar in de mooiste resorts.

Toen bleek dat ik 5000 euro moest betalen. Maar ze kunnen het ook in termijnen.
Natuurlijk heb ik dat niet gedaan. Ik ben er al mee op de tv bij Ook dat nog geweest.
Maar GA NOOIT OP GRATIS REISJES IN!!!!!
BOEK ALLEEN VAKANTIES BIJ BEKENDE VERTROUWDE ORGANISATIES OF BIJ HET REISBUREAU.

Conny Kooyman[/b]

docowebmasters

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door docowebmasters »

Mijn vriendin en ik waren afgelopen januari
op Gran Canaria op vakantie
ook wij kregen op de straat een zgn.gratis
en zeer voordelige vakantie(s) aangeboden met daar aan gekoppeld een zgn. hoofdprijs van iets meer dan 600 euro,of een weekendje vakantie of minimaal een T-shirt 1 van deze prijzen konden wij direkt in ontvangst gaan nemen,we gingen met een taxi (werd voor ons betaald)
naar desbetreffend kantoor.
Ook wij kregen een heerlijk kopje koffie
een drankje enz.enz
er werd ons van alles beloofd
gratis hotels,gratis appartementen,gratis bungalows enz.enz.Allen 5 sterren categorie
ook wij hoefden alleen maar de vliegreis te betalen,endan nog wel tickets met meer dan 30 % korting enz.enz.
We konden de website bekijken en nog meer
Bij thuiskomst geprobeerd de website te bezoeken,nou U zult het alwel begrijpen de website die wij tezien hadden gekregen was een niet bestaande of gefingeerde site!!!!
We zouden een zgn.Goldcard krijgen waarmee we dan netzoveel als wij wilden konden reizen.
Na ruim 2 uur het verhaal van zowel dames,als heren aangehoord te hebben kregen we na VEEL AANDRINGEN onzerzijds via weer een andere heer uiteindelijk te horen dat we wel even lid moesten worden tegen een bedrag van maar liefst 10.000 euro,en als we dan over zouden gaan tot lidmaatschap of we dan wel even dezelfde dag 1000 euro wilden overmaken naar hun organisatie. Over de 10.000 euro zou dan ook nog eens over 5 jaar plus minus 20% rente op onze rekening bijgeschreven gaan worden.Wij gaven te kennen van zulk soort verkopen niet gediend tezijn en vroegen om onze gegarandeerde prijs,we kregen een weekend Schotland aangeboden in de vorm van een zgn.tegoedbon op een mooie folder afgedrukt ( die wij direkt hebben weggegooid) en een T-shirt,wat ook nog eens van slechte kwaliteit was!
In ieder geval waren we weer een ervaring rijker geworden en hebben we nog een heerlijke vakantie gehad.

Jan F.

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Jan F. »

Ik heb ook een gratis vakantie aangeboden gekregen door Continental Jet Holidays. Aangezien ik het niet vertrouw heb ik gezocht op internet naar informatie over deze organisatie. Hoe langer ik zoek hoe meer negatieve ervaringen ik vind. Ik heb het verhaal toen ook maar aan de Consumentenbond voorgelegd. Het lijkt geen zuivere koffie en ik zou er ook niet op ingaan.

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

NOU IK BEN BENIEUWD WAT MIJN VRIENDIN HIER DUS VAN ZAL GAAN ZEGGEN?? DIE IS ER DUS INGESTONKEN BEN IK BANG.......BEN RAZEND BENIEUWD HOE DE LOCATIE DAN IS DIE ZE GEBOEKT HEBBEN MET HUN BUREN. ZE GAAN DUS NAAR CRAN CANARIA VIA DAT BEDRIJF. ZE BETALEN MAAR LIEFST 260 EURO PER PERSOON DUS ..ALLEEN VOOR DIE VLIEGTICKET.....ACCOMODATIE IS DUS WEL GRATIS....MAAR ZE VERGEET DAT DIT EXCLISIEF ETEN IS. DUS DAN KUN JE NET ZO GOED BOEKEN BIJ WWW.HOLDIDAYSPOT.NL DAT HEB IK AL GEDAAN EN IS ZEER GOED BEVALLEN. PRIJS KWALITEIT WAS UITSTEKEND.
JE BOEKT VIA INTERNET, WAT IK EERST ENG VOND OMDAT JE VREEMDE VERHALEN HOORT, MAAR DE TICKET LAG WEL NETJES KLAAR OP SCHIPHOL WAAR ZE EEN EIGEN BALIE HEBBEN.
EN HET HOTEL..........SUPERRRRRRRRRRRRRRR. WE ZATEN IN EGYPTE, HOTEL MAKAY MERIDIEN.......AANRADER EN HOLIDAYSPOT HEEFT HIER VAKER AANBIEDINGEN IN. DUS MIJN VRIENDIN IS DAN LID GEWORDEN MAAR BEN BANG DAT ZE UIT EINDELIJK DUURDER UIT IS :-(
EN BEDANKT VOOR JULLIE REACTIES TOT NU TOE :-)

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

MMM ZIE DAT DE LINK NIET WERKT....ZAL AAN MIJN CAPS LIGGEN??
www.holidayspot.nl
nog eens proberen hihi.

Hanja

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Hanja »

Ook wij zijn vorige week gebeld door iemand die een enquete hield namens Club Vacations in Amsterdam. Wij zouden, na het beantwoorden van de vragen, eventueel in aanmerking komen voor een gratis vakantie (alleen verblijf in Spanje, Griekenland, Can. Eilanden en zelfs Thailand in een 4 of 5 * accomodatie), alleen de ticket moesten we zelf betalen. Het ging om een nieuw concept van vakanties boeken via internet (geen time sharing). En ja hoor, natuurlijk hadden wij gewonnen. Vandaag kregen we de bevestigingsbrief (een vodje) en waren we uitgenodigd voor een bijeenkomst in Amsterdam over 2 weken. Vanzelfsprekend gaan wij daar niet naartoe, maar ik vraag me af of er meer mensen benaderd zijn door deze "organisatie".

vennetjes1

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door vennetjes1 »

Wat jammer dat er allemaal zo'n negatieve verhalen zijn. Nou hier dan een positieve reactie. Wij zijn dus wel naar schiphol gegaan en zijn daar heel keruig te woord gestaan. Alles is netjes uitgelegd en wij hebben uiteindelijk zelf de keuze gemaakt en ik moet zeggen dat ik blij ben dat we dat hebben gedaan . We kunnen nu voor het eerst betaalbaar met het hele gezin op vakantie. Want je mag tot 6 personen gebruikmaken van de accomodatie. We hebben de aanbieding uit laten leggen en vonden dat wij hier heel veel voordeel uit konden halen. Wij zijn er duas op ingegaan en hebben voor 3 jaar vakantie gekocht. 6 weken in totaal. We zijn al een paar weken geweest en dat was werkelijk geweldig.!!! In een schitterend resort en alles was keurig geregeld.Wij zijn nog nooit zo fijn op vakantie geweest. Schoon netjes alles erop en eraan. Het is jammer dat er zoveel mensen zijn die van te voren zonder ook maar zelf er naar toe te gaan hun oordeel klaar hebben over iets waar ze niet eens weten waar het over gaat. Want als je wel op de uitnodiging ingaat zul je zien dat alles geheel vrijblijvend is en je zelf de keuze maakt. Wij hebben er zeker geen spijt van. Als onze weken op zijn nemen wij weer de aanbieding. Vacationstore amsterdam Superbedankt voor de waanzinnige vakantie.

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

Vennetjes?? Wat kost dit jou allemaal tezamen?? Ik begrijp dat de acomodatie dan gratis is maar de reis erheen niet. Dus volgens mij kun je in 3 jaar 6 keer op vakantie net zo goed zo betalen.Is volgens mij veeeeel goedkoper aan het eind van de rit.
Kijk maar eens op mijn bovenstaande link.....goedkoop op vakantie en echt prijs kwaliteit op en top.
Maar vergeet niet dat ik dan daar boek all-inclusieve of met ontbijt of half pension.....dus al met al ben ik veel goedkoper uit met mijn vakantie adres van internet.

groetjes...veronique

Nika

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Nika »

Hoi Vero.

Daar kan je beter niet op reageren. Die zgn Vennetjes zitten hier alleen maar recklame te maken. Tuurlijk is dat stukken duurder wat hun doen! Nee, Vero laten wij maar lekker ider jaar via het net boeken of langs het reisburo gaan. Kom je ook nog eens op verschillende plaatsen en landen en lekker last minute. Voordeliger kan niet!

Dag hoor! Mvg. Nika,

martin17

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door martin17 »

Rekent u even mee? 12x60= 720EURO!! voor 3x 1 weekje vakantie ex reiskosten... :twisted:
Wie is de boot ingegaan, hoezo GRATIS vakantie. Tegenwoordig kun je voor dat bedrag op vakantie, incl. reis, minimaal HP zo niet AI. En dan hoef je nog niet eens naar Turkije!!! :D
Sorry meisje, je bent gewoon (in de boot) genomen en zit er waarschijnlijk nog een jaar aan vast :(
suc6

vennetjes1

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door vennetjes1 »

Wat een vooroordelen! Hebben jullie allemaal zo'n pakket?? nee he. Ik wel dus ik weet waar ik over praat! Ik ben nergens ingetrapt! of ingeluisd! Ik ga naar de mooiste resorts op vakantie voor een prijs waar ik normaalgesproken niet bij een reisburaeu terecht kan. bv Ik ben naar PineCliff in portugal geweest. Een Sharaton Golden Crown!! Super lux met 6 personen. Bij het reisbureau kostte me dat 3100,- pp is 18.600,- logies.Nou dat kan bruin niet trekken. Maar met mijn pakket wel 1weekje accomodaties 700,- vliegreis/verz/belasting 1900,-
Wij zaten dus voor 2600,- (435,- pp)
Tuurlijk kan ik voor 199.- pp op vakantie maar ik wil wel kwaliteit en die is duur maar op deze manier niet.
Laat het eens uitleggen hoe het werkt en oordeel dan pas wat wel of niet naar je zin is. Wij zijn heel blij dat we op deze manier op vakantie kunnnen en de mooiste resorts zien. Ik hoef me niet druk te maken om overboeking of dat ze nog aan het bouwen zijn of vies. Daar betaal je wat voor. En daar kies ik voor.

Spiekerman

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Spiekerman »

Wij hebben gister vanavond een presentatie bjgewoond waarbij iedereen een gratis vakantie krijgt voor 4 personen. Deze presentatie wordt gegeven door het bedrijf "United Vacations", en in ons geval moesten we naar Lelystad. Eenmaal daaraangekomen, blijkt dat dochter & vader eigenlijk niet samen gewenst zijn.... Eigenlijk alleen voor partners! Dat begon inderdaad al vreemd, maar uiteindelijk mag de dochter dan toch mee naar de presentatie. De presentatie was eigenlijk best interessant, maar daarna kwam de domper.. Als we lid wilden worden van deze vakantie club, zouden we terplekke € 2000.00 moeten betalen, en binnen een maand nog eens €4500.00!! Zijn we dus niet ingetrapt!! Om iedereen even te waarschuwen, zowel dit bedrijf "United Vacations" als het bedrijf waar ze bij aan gesloten zijn "designer way vacations club", en het bedrijf waardoor de boeking gemaakt worden "Timelinx", staan op een zwarte lijst voor time share bedrijven. De website is www.crimeshare.cc

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

Zo is het maar net Spiekerman...........ik ben er ook niet ingetrapt hoor, maar mijn vriendin dus helaas wel.............
En tja wat venneke betreft........voor 400euro per week.........per persoon kan ik in een 5 sterren hotel......maar dan ook nog eens half pension offffffff all-inclusive naar egypte.......... en niet overboekt en niet tegengevallen hoor. Jij zegt dat je een dergelijke luxe reis nooit bij een reisbur. zou kunnen boeken?? Nou mooi dus wel via www.holdidayspot.nl
En Nyka....groetjes teruggggg.....:)

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

Oh het is Nikaaaaa hahahaha.
En voordat men mij verwijt dat ik bij deze organisatie werk en reclame zit te maken?? Neeeeeeeen ik werk in de orthopedie...das wel wat anders he?? ;)

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

www.holidayspot.nl
ik heb weer een typfout gemaakt >>>>>> hihi

Nika

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door Nika »

Hai Vero.

Nou ik geloof je wel hoor! Ik werk ook niet in de reiswereld maar heb er veel interesse in. Mijn zoon werkt er wel in en zijn vriendin ook. En zij zijn al overal geweest en dat zou ik ook wel willen. Maar niet zo als die lui hierboven. Dan ben je echt wel gek. Maarja, als hun dat niet vinden, wie zijn wij?

Wij gaan volgend voorjaar denk ik naar Turkije en dan in het najaar naar Spanje. En tussendoor nog weleens naar Parijs. Met oud en nieuw ook.

Groetjes terug van Nika. 8) :lol:

vero

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door vero »

Hey Nika....helaas ik zou met de kerst ook nog weg hebben gewild, maar we zijn aan het verbouwen met de badkamer......dus je raad wel dat het dus geen vakantie word nu.
Maaaar voor jaar inderdaad weer. Heb er nu al weer zin in.
En nu ga ik me omkleden en naar dorp..........heb zin om effe te shoppen (niet te veel dan) en gewoon effe eruit zijn.
Nou Nika doei groetjes...hahaha, grappig.........dit zou een reactie moeten zijn toch?? Maar ik maak eerdaags wel een nieuwe aan met Vero's en Nika's klepsite. :) lacheeeeeeeeeeeeeeee

veronique

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door veronique »

Nikaaaaaaa waar ben je??

Gesloten