Pagina 1 van 1

Kouwer installatietechniek Huizen

Geplaatst: 03 dec 2011 14:47
door Bekiso
Ik verander deze review n.a.v. contact met installatietechniek Kouwer. Er is sprake geweest van een misverstandje. Het te betalen bedrag wat de monteur noemde was alleen voor de onderdelen en de monteur kon niet van te voren inschatten hoelang hij bezig was met het maken van de ketel. Beide hebben wij dit dan dus niet duidelijk tegen elkaar gezegd, vandaar het misverstand.

De ketel blijkt (ook naar mening van andere bedrijven) arbo technisch niet veilig te hangen. Hierbij is dan ook mijn muur beschadigd.

Al met al werkt mijn ketel ondanks dat hij op een niet arbo technische veilige plek hangt gelukkig wel weer. Wat toch erg fijn is met een kleintje!

Na contact achteraf toch tevreden en de problemen zijn netjes opgelost.

Re: Kouwer installatietechniek Huizen

Geplaatst: 03 dec 2011 15:17
door crazyme
Bekiso schreef:Ik weet niet wie ze cv ketel wel beneden heeft hangen
Ik :mrgreen:

Vreemde manier van werken. Eerst een prijs opgeven en daarna meer willen afrekenen.

Waarom heeft u dat uiteindelijk wel betaald dan ?

Re: Kouwer installatietechniek Huizen

Geplaatst: 03 dec 2011 15:57
door ronald g
Geen voorrijkosten maar wel arbeidstijd in rekening brengen kan kloppen. De monteur gaat schrijven als die van de zaak naar de klant rijdt. Het kan er bij mij niet in dat de monteur de muur beschadigd heeft, verklaar je nader.

Re: Kouwer installatietechniek Huizen

Geplaatst: 04 dec 2011 10:26
door monteurtje
dan nog blijft het een vreemde zaak.Als je een prijs doorgeeft geef dan wel aan wat er in die prijs zit en wat niet. Vind het slordig.Vind ook dat er te makkelijk de schuld aan de klant word gegeven eigen schuld.Als je iets beschadigd meld je dat aan de klant.(dat doe ik wel als het me een keer overkomt)