Pagina 1 van 1
ASUS LAPTOP
Geplaatst: 03 dec 2011 16:25
door frederikbelg
NA DE VIJF DE MAAL VANDAAG ZIJN MIJ DRIVER TERUG VEDWENEN
NU BEN IK HET TOCH ZAT.
ALS IK EEN BERICHT ZEN NAAR DE SUPPORT DIENST KRIJG IK VAN ANTWOORD DAT ZE MIJ NIET VERSTAAN.
MAG IK U VRIENDELIJK MELDEN DAT JE GEEN ASUS LAPTOP MOET KOPEN
VRIENDELIJKE GROETEN UIT BELGIE
Re: ASUS LAPTOP
Geplaatst: 03 dec 2011 17:00
door DJM
frederikbelg schreef:NA DE VIJF DE MAAL VANDAAG ZIJN MIJ DRIVER TERUG VEDWENEN
NU BEN IK HET TOCH ZAT.
ALS IK EEN BERICHT ZEN NAAR DE SUPPORT DIENST KRIJG IK VAN ANTWOORD DAT ZE MIJ NIET VERSTAAN.
MAG IK U VRIENDELIJK MELDEN DAT JE GEEN ASUS LAPTOP MOET KOPEN
VRIENDELIJKE GROETEN UIT BELGIE
Ten eerste moet je je caps lock uitzetten, dat schreeuwen is vervelend.
Verder vraag ik me af over wie je het hebt, over ASUS of over degene waar je hem gekocht hebt?
Re: ASUS LAPTOP
Geplaatst: 04 dec 2011 19:10
door 53o
Als jouw mail naar Asus op net zo'n manier was opgesteld als jouw post hier is hun antwoord gerechtvaardigd.
Voor de rest, als je een internationaal support adres hebt gebruikt dan verstaan ze waarschijnlijk geen Vlaams, zelfs niet zonder caps-lock.
Re: ASUS LAPTOP
Geplaatst: 05 dec 2011 13:42
door Daan_1978
Ik denk dat hij de drivers voor het regelen van hoofd en kleine letters bedoeld, waardoor hij alleen nog maar in CAPS kan tikken...
Re: ASUS LAPTOP
Geplaatst: 05 dec 2011 16:07
door TheLD
Ik denk dat hij met driver zijn chauffeur bedoeld. Die heeft waarschijnlijk een wit jasje aan
Re: ASUS LAPTOP
Geplaatst: 05 dec 2011 16:32
door olaf79
frederikbelg schreef:NA DE VIJF DE MAAL VANDAAG ZIJN MIJ DRIVER TERUG VEDWENEN
NU BEN IK HET TOCH ZAT.
ALS IK EEN BERICHT ZEN NAAR DE SUPPORT DIENST KRIJG IK VAN ANTWOORD DAT ZE MIJ NIET VERSTAAN.
MAG IK U VRIENDELIJK MELDEN DAT JE GEEN ASUS LAPTOP MOET KOPEN
VRIENDELIJKE GROETEN UIT BELGIE
Wablieft?
Amai, sorry maar ik versta u ook niet. Twee dingen
1) ALLES IN HOOFDLETTERS typen is schreeuwen en wordt als onbeschoft gezien. Vergeet niet, u bent hier op een consumenten forum. U hoeft niet boos op ons te zijn, wij zijn geen ASUS.
2) Bedoelt u met driver terug vedwenen misschien dat u uw drives in de laptop niet meer kunt terugvinden? Zo ja dan kan ik u misschien helpen als u het probleem wat duidelijker beschrijft (en niet in het vlaams want dat versta ik nie)