Pagina 1 van 2

VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 04 dec 2011 10:57
door Kar1na
Vistaprint is een onbetrouwbaar bedrijf, tenminste dat kun je overal lezen als je even googled. Zelf ben ik nu ook gedupeerd. Ik heb onterecht een betalingsherinnering van hen ontvangen en vraag me af of deze 'rechtsgeldig' is.

a) Ten eerste beloven ze binnen 48 uur je email te beantwoorden. Deze termijn hebben ze niet waargemaakt.

b) de uiteindelijke reactie was een standaard/voorgedrukt verhaaltje met ongetwijfeld een fakenaam eronder ( Sandra Nieuwenhuis,
Manager klantendienst), zij is tenminste via Google nergens te vinden. In deze mail van Vistaprint dus geen mogelijkheid om een weerwoord te geven

c) Het telefoonnummer op hun website (Bel ons! We staan voor u klaar. +31 207 08 3459) bestaat niet/is afgesloten!!

Mijn vraag of ik gezien het bovenstaande juridisch een poot heb om op te staan (heb het ervoor over om desnoods een zaak te beginnen) en/of ik bij een officiele instantie een klacht kan indienen.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 04 dec 2011 23:12
door Yme
Heb je bewijs dat je wel hebt betaald dan is er niks aan de hand (bankafschrift?). Inscannen en mailen naar vistaprint. klaar.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 04 dec 2011 23:36
door crazyme
Wat een verhaal om niets zeg. Je kunt een medewerker via google niet vinden dus deze bestaat niet ? :?

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 04 dec 2011 23:45
door Emmy75
Ik vraag me af wat de argumenten a), b) en c) te maken hebben met deze vraag?
Kar1na schreef:Zelf ben ik nu ook gedupeerd. Ik heb onterecht een betalingsherinnering van hen ontvangen en vraag me af of deze 'rechtsgeldig' is.
Ook heb ik nog nergens kunnen lezen waarom u gedupeerd bent ? Het enkel ontvangen van een betalingsherinnering is nog geen reden om gedupeerd te zijn. Overal kunnen fouten gemaakt worden. Een bedrijf kan gewoon een betalingsherinnering sturen als zij de overtuiging hebben dat een rekening niet betaald hebben gekregen ook daar is niets mis mee.

Zolang u kunt bewijzen dat u betaald heeft, is het niet zoveel aan de hand.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 00:02
door adSolvendum
Kar1na,

probeer het nummer 020-7083459 eens, dat bestaat wel en is niet afgesloten.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 00:10
door Emmy75
adSolvendum schreef:Kar1na,

probeer het nummer 020-7083459 eens, dat bestaat wel en is niet afgesloten.
Da's hetzelfde nummer :lol:

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 00:17
door adSolvendum
Weet ik, maar iets zegt mij dat Kar1na dit niet weet.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 00:25
door Emmy75
adSolvendum schreef:Weet ik, maar iets zegt mij dat Kar1na dit niet weet.
hmmm ja ik begrijp waarom denk ik.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 08:25
door Kar1na
Haha, jullie denken zeker dat ik blond ben. Geenszins. Ik anticipeer op een eventuele zaak en punt a b en c is dan mogelijk extra minutie (aantonen onbetrouwbaarheid en onbereikbaarheid) Welk 'meningsverschil' ik met Vistaprint heb doet er hier even niet toe, maar toch bedankt voor het advies om een kopie te maken van het betalingsafschrift :-)
En uiteraard dank voor het telefoonnummer!

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 08:59
door Mobeke
Stond er in de betalingsherinnering niet:
Betalingen tot ... zijn verwerkt. Het is mogelijk dat uw betaling en deze brief elkaar gekruisd hebben enz. enz.

Heb je het "nieuwe" telefoonnummer al geprobeerd te bellen?

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:03
door duiner
Kar1na schreef:
c) Het telefoonnummer op hun website (Bel ons! We staan voor u klaar. +31 207 08 3459) bestaat niet/is afgesloten!!

.
net even dit nummer voor je gebeld , en hij doet het .. !!!!!!

wat wil je hier ? .. Onnodig weer een bedrijfje zwart maken ?..

Ik heb ze veel aan de telefoon gehad , en mijn kalender is zelfs voor de eigenlijke datum opgestuurd
prima service

ik word soms niet goed van al die zwart-makers , met korte lontjes van " klachten-indienen " .. :evil:
.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:08
door nevermind
duiner schreef: net even dit nummer voor je gebeld , en hij doet het .. !!!!!!.

Heb je dan met iemand gesproken, of heb je alleen gehoord, dat de beltoon overgaat?

De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten! :wink:

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:14
door duiner
nevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten! :wink:
ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stem
.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:16
door Kar1na
Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:17
door duiner
Kar1na schreef:Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.
kort lontje op de maandag ?.... :shock:


was het weekend niet zoals je verwacht had ?.. :lol:
..

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:25
door nevermind
duiner schreef:
nevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten! :wink:
ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stem
.

Dus niet gebeld! :shock:

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:41
door duiner
nevermind schreef:
duiner schreef:
nevermind schreef: De beltoon gaat namelijk ook over, als aan de andere kant geen telefoon is aangesloten! :wink:
ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stem
.

Dus niet gebeld! :shock:
wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodig
en je moet je order-nummer intoesten ...

ben wel geduldig weer met jou, he ?
.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 09:51
door nevermind
duiner schreef:
nevermind schreef:
duiner schreef: ik kreeg een computer stem met keuzes , maar ik hoef ze niet te bellen, maar ik ken deze stem
.

Dus niet gebeld! :shock:
wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodig
en je moet je order-nummer intoesten ...

ben wel geduldig weer met jou, he ?
.

Dan moet je duidelijker aangeven, wat je met jou uitspraken bedoeld. :mrgreen:

maar ik hoef ze niet te bellen
Trouwens geduld is een schone zaak. :wink:

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 10:24
door duiner
nevermind schreef:
duiner schreef:
nevermind schreef:
Dus niet gebeld! :shock:
wel gebeld , maar ik hoefde geen nummer te kiezen, ik heb ze nu , niet nodig
en je moet je order-nummer intoesten ...

ben wel geduldig weer met jou, he ?
.

Dan moet je duidelijker aangeven, wat je met jou uitspraken bedoeld. :mrgreen:

maar ik hoef ze niet te bellen
Trouwens geduld is een schone zaak. :wink:
wat wil je van mij Nevermind,, zit je je te vervelen ?
.

Re: VISTAPRINT Klantenservice

Geplaatst: 05 dec 2011 10:34
door Mobeke
Kar1na schreef:Hey Vistaprint-medewerkertjes, moeten jullie niet aan het werk om de schandalig slechte klantenservice te optimaliseren ipv hier te tieren? En te liegen: dit nummer, zoals ik dat te zien kreeg op jullie website doet het niét! +31 207 08 3459, of je nu je tekst vet maakt of niet.
??? Wie werkt hier bij vistaprint???

Ik vind het heel rot en vervelend voor je. Zelf bestellen wij regelmatig bij vistaprint. 1x was de bestelling niet zoals behoren (kapot). Na 1 mailtje hebben we de bestelling opnieuw gekregen. Ik heb geen ervaring met het bellen naar Vistaprint. Reageren ze ook niet op mailtjes? Toen wij een mailtje stuurden kregen we dezelfde dag nog een reactie...