LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Standaardbijdrage TV/Radio bij UPC NIET inbegrepen in pakket

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
praveen

Standaardbijdrage TV/Radio bij UPC NIET inbegrepen in pakket

Ongelezen bericht door praveen »

UPC zegt op haar website dat de standaard-bijdrage voor Radio/TV bij al haar pakketten inclusief is. De illusie wordt zo gewekt dat bij een pakket van UPC er geen extra bijdrage betaald hoeft te worden voor het standaard radio/tv-pakket. Maar wat schets mijn verbazing? De standaardbijdrage wordt gewoon bovenop de pakketprijs geïncasseerd!!!! Dit is toch pure misleiding en bedrog??????

Har06

Re: Standaardbijdrage TV/Radio bij UPC NIET inbegrepen in pakket

Ongelezen bericht door Har06 »

praveen schreef:UPC zegt op haar website dat de standaard-bijdrage voor Radio/TV bij al haar pakketten inclusief is. De illusie wordt zo gewekt dat bij een pakket van UPC er geen extra bijdrage betaald hoeft te worden voor het standaard radio/tv-pakket. Maar wat schets mijn verbazing? De standaardbijdrage wordt gewoon bovenop de pakketprijs geïncasseerd!!!! Dit is toch pure misleiding en bedrog??????

hoe hoog is het bedrag dan ? :?: :idea:

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Har06 schreef:
praveen schreef:UPC zegt op haar website dat de standaard-bijdrage voor Radio/TV bij al haar pakketten inclusief is. De illusie wordt zo gewekt dat bij een pakket van UPC er geen extra bijdrage betaald hoeft te worden voor het standaard radio/tv-pakket. Maar wat schets mijn verbazing? De standaardbijdrage wordt gewoon bovenop de pakketprijs geïncasseerd!!!! Dit is toch pure misleiding en bedrog??????

hoe hoog is het bedrag dan ? :?: :idea:
Ik denk dat TS in de war is gebracht omdat de standaardbijdrage wel apart wordt vermeld op het overzicht. Maar als je even verder kijkt dan zie je ook dat de het onder de streep gewoon het bedrag is waar men mee adverteert.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

hoe hoog is het bedrag dan ? :?: :idea:[/quote]

Ik denk dat TS in de war is gebracht omdat de standaardbijdrage wel apart wordt vermeld op het overzicht. Maar als je even verder kijkt dan zie je ook dat de het onder de streep gewoon het bedrag is waar men mee adverteert.[/quote]

vandaar ook mijn betreffende vraag, nogal makkelijk om een topic aan te zwengelen met onjuiste info

Teunbosseman

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Har06 schreef:hoe hoog is het bedrag dan ? :?: :idea:

Sorry maar blijf je gewoon henri noemen hor, dat gedoe met andere namen :mrgreen:

Anyway, staat gewoon op de site:

http://www.upc.nl/tarieven/pakketten
http://www.upc.nl/tarieven/2012/
henri42 schreef:vandaar ook mijn betreffende vraag, nogal makkelijk om een topic aan te zwengelen met onjuiste info
De vraag moet niet zijn, hoe hoog het bedrag is maar wat er op de rekening staat.

Gesloten