Pagina 1 van 1

ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 10:47
door bibbelberry
heb vanaf begin dit jaar ziggo en moet aangegeven dat ik altijd internetverbinding heb vanaf de al beloofde datum.
modem werkt goed.
in het begin wat problemen met de telefoon maar had gewoon een huistelefoon die niet voip geschikt was.
duurt wel lang als ik een keer de klantenservice nodig heb en ze hebben vaak hele vreemde smoesjes. dus die bel ik liever niet.

maar zowel tv. internet en telefonie heb ik maar 1 keer in een jaar een storing gehad en dat duurde hooguit 6 uur dus ik ben meer dan tevreden hierover.

en dat mag ook wel eens gezegd worden

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 10:53
door bprosman
En nu wachten op de eerste die reageert met : "Met zo'n bericht zul je er wel werken" :wink:

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:00
door bibbelberry
ja maar gek genoeg werk ik voor hun conccurent hahaha

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:04
door stronkstronk
bprosman schreef:En nu wachten op de eerste die reageert met : "Met zo'n bericht zul je er wel werken" :wink:
Of: positieve reacties horen hier niet. Dit is een klaagforum.

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:08
door bibbelberry
oke dat kan wel .. ben hier nog niet zolang dus ik denk ik dump het bij internetproviders

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:11
door stronkstronk
bibbelberry schreef:oke dat kan wel .. ben hier nog niet zolang dus ik denk ik dump het bij internetproviders
Dat doe je goed hoor. Het was een beetje gekscherend bedoeld. Tuurlijk zijn veel Ziggo klanten tevreden. Het merendeel. Anders bestonden ze echt niet meer.

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:13
door bibbelberry
ben ze nu aan het bellen : nummer is toch gratis om het de medewerker te vertellen.. die zal heel verbaast zijn haha. ben ik zelf ook altijd als een klant tevreden is als ik bel omdat het probleem is opgelost terwijl het een maand later is :P

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:15
door stronkstronk
bibbelberry schreef:ben ze nu aan het bellen : nummer is toch gratis om het de medewerker te vertellen.. die zal heel verbaast zijn haha. ben ik zelf ook altijd als een klant tevreden is als ik bel omdat het probleem is opgelost terwijl het een maand later is :P
Hahaha, grapjas. Leg die telefoon neer!!! Anderen, met een klacht, gaan klagen dat ze al minuten in de wacht staan. :mrgreen:

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:16
door bibbelberry
heb ik weer iets om tegenin te gaan hahaha.
en ja wachten duurt wel lang :P
bij ons is het nog nooit tijdens mijn dienst voorgekomen dan iemand meer dan 10 minuten in de wacht stond

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 06 dec 2011 11:22
door bibbelberry
kreeg een super schattig buitenlands vrouwtje aan de lijn die helemaal zo was van:

ow ja ow dank u . ja dat horen we graag. maar we horen ook graag als het mis gaat. maar .. eh.. dank u

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 07 dec 2011 12:18
door JohnGietelink
Nu al problemen met Ziggo!

Ik denk ik stap ff over naar 3 in 1 van Ziggo...

Ik bellen...goed meneer 3 in 1 komt goed...afspraak gemaakt
Monteur komt netjes op juiste dag en tijd...installeerd de boel.
TV en internet werkt...maar geen kiestoon van de telefoon.
Geen probleem meneer binnen 24 uur heeft u telefoon.

Wachten...wachten..inmiddels heeft KPN mij afgesloten zoal afgesproken...wachten wachten..geen telefoon kiestoon..lijn is dood.

Ik bellen....mobiel..hoe anders?... 2 x 40 min in de wacht eerst technische hulpverlening ....nee meneer u heeft geen 3 in 1 alleen internet en tv....WAT?
Grrrr
Ik weer Ziggo bellen nu bij de bestel gebeuren...ja meneer u heeft wel 3 in 1 maar het geheel word pas na 2 dagen geactiveerd!


Hoezo na 2 dagen? Bij het bestellen zeiden dat alles netjes in elkaar zou overlopen....nu weer wachten....en dan die superlange wachttijden bij Ziggo...2 x al 45 minuten moeten wachten en ze kunnen niet voor me doen...

Help Ziggo..ik wil alleen dat mijn telefoon het doet...of vraag ik teveel?

Ff overstappen....nu al frustraties :-

Niet lullen maar actie!!!!!!

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 07 dec 2011 12:20
door bprosman
Hoezo na 2 dagen?
Heb je je nummer meegenomen ?

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 07 dec 2011 12:29
door JohnGietelink
geen idee , ik wacht nog steeds ..nog steeds geen kiestoon de lijn is dood.

ja ik heb het nummer meegenomen...als het goed is. (stond wel in de brief)

Re: ziggo weer eens

Geplaatst: 07 dec 2011 12:38
door JohnGietelink
Weer gebeld..na 15 min ...meneer ,nee hoor alles is geactiveerd....

U moet maar weer de technische hulpverlening bellen......

Wat ben ik toch weer braaf...ik bel maar weer ...wordt vervolgt!