Bij Halfords almelo hebben ze actie beleid, we hangen plakkaten op met 25%, maar als je niet om de korting vraagt, dan heb je er ook geen recht op.
Volgens de verkoper is dit ook klantvriendelijk en servicegericht.
Ik dacht hier vanochtend iets anders over, toen ik om mijn korting vroeg waar ik volgens de plakkaten automatisch recht op zou moeten hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Halfords
Re: Halfords
Huh?
-
stond er op de ramen......op alle artikelen of tot 25%....dit maakt wel verschil denk ik!!!!
Ik kan me er iets bij voorstellen. Laatst ging ik naar de Halfords in Groningen voor een nieuwe fietstas, volgens de reclame die ik op internet gezien had waren die afgeprijsd. In de winkel aangekomen lagen ze er gewoon voor de normale prijs echter, ook geen bordje erbij ofzo. Dus ik vraag aan de verkoper wat ze kosten en of ze niet in de reclame waren. Dat waren ze wel, zei hij, maar alleen als je een bon uit de huis-aan-huis krant geknipt had. Dat had ik niet vanwege een nee/nee sticker. Enfin, uiteindelijk heb ik de tas wel gekregen voor de reclameprijs, maar het viel idd op dat je er eerst om moet vragen. Doe je dat niet dan heb je kans de volle mep te moeten betalen.
oke raar... persoonlijk (en als winkelmedewerkster) vind ik het juist zeer klantonvriendelijk..
wat ik klantvriendelijk vind:
-als je mensen adviseerd ook de aanbiedingen melden zodat de klant weet wat de keuzes zijn
-ivm klanten binden: als binnen een paar dagen een andere actie ingaat waarvan je weet dat een product die meneer/mevrouw altijd gebruikt in de actie komt dit ook melden aan de klant (gelukkig herken je na een tijdje de vaste klanten wel als je in een niet te groot filiaal werk)
-kortingen automatisch laten verrekenen door de computer (en geloof me halfords heeft een modernere computersysteem dan wij)
wat ik klantvriendelijk vind:
-als je mensen adviseerd ook de aanbiedingen melden zodat de klant weet wat de keuzes zijn
-ivm klanten binden: als binnen een paar dagen een andere actie ingaat waarvan je weet dat een product die meneer/mevrouw altijd gebruikt in de actie komt dit ook melden aan de klant (gelukkig herken je na een tijdje de vaste klanten wel als je in een niet te groot filiaal werk)
-kortingen automatisch laten verrekenen door de computer (en geloof me halfords heeft een modernere computersysteem dan wij)