Pagina 1 van 1

shiningwhiteteeth

Geplaatst: 07 dec 2011 18:43
door Siitiee
Ik heb een product gekocht via Groupon bij Shine White Teeth.
Nu is het probleem dat ik er niet tevreden over ben.
Ik wilde het dus terug sturen en las op de site dit:

Artikel 6 Ruilen en retourneren



6.1 Shiningwhiteteeth.com doet er alles aan om de klant via de website te informeren over haar producten.
Mocht een product desondanks niet aan de verwachtingen voldoen, dan kan het product geruild of geretourneerd worden.


6.2 Binnen zeven dagen na ontvangst van de betaling kan de klant per e-mail , mededelen dat hij/zij de bestelling retour zendt.


6.3 De producten die aangemeld zijn voor retour, dienen binnen drie werkdagen na aanmelding aan Shiningwhiteteeth.com verzonden te zijn aan Shiningwhiteteeth.com
De klant wordt geadviseerd het bewijs van verzending te bewaren.


6.4 Het geretourneerde dient in originele staat te zijn.
Dat wil zeggen: niet gebruikt, niet beschadigd en in de originele verpakking.


6.5 De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Retour zendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd.
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd.
Op elke retour zending zal € 30,- administratie kosten in rekening worden gebracht.


Ze vragen dus 30 euro administratiekosten. Dit is bijna even duur als het product zelf!!
Wat kan ik hier aan doen?

Re: shiningwhiteteeth

Geplaatst: 08 dec 2011 15:41
door VioletPrue
Niets, want dit zijn de algemene voorwaarden waarmee u akkoord ging toen u bestelde.

Re: shiningwhiteteeth

Geplaatst: 08 dec 2011 19:48
door Pikoe
Dit mag wettelijk gezien volgens mij niet hoor, je hoort gewoon je geld terug te krijgen als je binnen 7 werkdagen je product retourneert.

"Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen."

Maar het is sowieso handig als je hierover met Groupon contact op neemt aangezien je van hun het geld terug moet krijgen.

Re: shiningwhiteteeth

Geplaatst: 30 dec 2011 15:50
door Groupon.nl
Beste Siitiee,

Graag wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen het probleem dan met jou bespreken en tot een oplossing proberen te komen!

Groeten,
Rianne
Groupon

Re: shiningwhiteteeth

Geplaatst: 03 jan 2012 13:29
door Siitiee
Ik heb groupon al een mail gestuurd en ze zeggen me dat ik beter had moeten lezen. Ik kan toch niet van te voren weten dat ik het product niet zonder extra kosten mag retourneren als er niets bij groupon op de site staat. Ik moet hier pas achter komen als ik op Shining White Teeth kijk.
Oplichters.

Re: shiningwhiteteeth

Geplaatst: 03 jan 2012 14:53
door Teunbosseman
Pikoe schreef:Dit mag wettelijk gezien volgens mij niet hoor, je hoort gewoon je geld terug te krijgen als je binnen 7 werkdagen je product retourneert.

"Consumenten hebben recht op een afkoelingsperiode van 7 werkdagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij ze alleen de portokosten voor het terugsturen hoeven te betalen. De verkoper mag dan geen verzend- of administratiekosten in rekening brengen."

Maar het is sowieso handig als je hierover met Groupon contact op neemt aangezien je van hun het geld terug moet krijgen.

Er zijn uitzonderingen hierop waaronder dat artikel niet gebruikt behoort te zijn geweest. Als ik TS zijn bericht lees kan deze alleen niet tevreden zijn als deze het artikel heeft geprobeerd......zo te lezen is het een hygiene artikel en jij zou er toch ook niet aan moeten denken dat je iemand anders zijn artikelen krijgt welke deze in zijn bakkes heeft gehad.

Nu is het een of ander middeltje om je tanden te witten, volgende keer is het de roterende tarzan met xxx functie....... :?