shiningwhiteteeth
Geplaatst: 07 dec 2011 18:43
Ik heb een product gekocht via Groupon bij Shine White Teeth.
Nu is het probleem dat ik er niet tevreden over ben.
Ik wilde het dus terug sturen en las op de site dit:
Artikel 6 Ruilen en retourneren
6.1 Shiningwhiteteeth.com doet er alles aan om de klant via de website te informeren over haar producten.
Mocht een product desondanks niet aan de verwachtingen voldoen, dan kan het product geruild of geretourneerd worden.
6.2 Binnen zeven dagen na ontvangst van de betaling kan de klant per e-mail , mededelen dat hij/zij de bestelling retour zendt.
6.3 De producten die aangemeld zijn voor retour, dienen binnen drie werkdagen na aanmelding aan Shiningwhiteteeth.com verzonden te zijn aan Shiningwhiteteeth.com
De klant wordt geadviseerd het bewijs van verzending te bewaren.
6.4 Het geretourneerde dient in originele staat te zijn.
Dat wil zeggen: niet gebruikt, niet beschadigd en in de originele verpakking.
6.5 De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Retour zendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd.
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd.
Op elke retour zending zal € 30,- administratie kosten in rekening worden gebracht.
Ze vragen dus 30 euro administratiekosten. Dit is bijna even duur als het product zelf!!
Wat kan ik hier aan doen?
Nu is het probleem dat ik er niet tevreden over ben.
Ik wilde het dus terug sturen en las op de site dit:
Artikel 6 Ruilen en retourneren
6.1 Shiningwhiteteeth.com doet er alles aan om de klant via de website te informeren over haar producten.
Mocht een product desondanks niet aan de verwachtingen voldoen, dan kan het product geruild of geretourneerd worden.
6.2 Binnen zeven dagen na ontvangst van de betaling kan de klant per e-mail , mededelen dat hij/zij de bestelling retour zendt.
6.3 De producten die aangemeld zijn voor retour, dienen binnen drie werkdagen na aanmelding aan Shiningwhiteteeth.com verzonden te zijn aan Shiningwhiteteeth.com
De klant wordt geadviseerd het bewijs van verzending te bewaren.
6.4 Het geretourneerde dient in originele staat te zijn.
Dat wil zeggen: niet gebruikt, niet beschadigd en in de originele verpakking.
6.5 De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant.
Retour zendingen dienen te allen tijde voldoende te worden gefrankeerd.
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd.
Op elke retour zending zal € 30,- administratie kosten in rekening worden gebracht.
Ze vragen dus 30 euro administratiekosten. Dit is bijna even duur als het product zelf!!
Wat kan ik hier aan doen?