Telfort 'klantenservice': Belabberd en niet geinteresseerd
Geplaatst: 08 dec 2011 10:26
Ik ben eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik ben al jaren een redelijk tevreden Vodafone klant, alleen heb sinds mei '11 een Telfort Sim Only,ivm netwerkproblemen die ik had bij 1 vd 2 Vodafone nummers.
Nu valt mij het op dat de KS van Telfort zo belabberd is, ze zijn niet geinteresseerd, schepen je met de meest simpele en domme dingen af.
Zoals bijvoorbeeld,zijn u instellingen goed enz enz. Dit zijn dingen die je allang controleert voordat je ze gaat bellen a 0,10 cent per minuut.
Ook is het zo,als je een probleem hebt,en telfort ziet in hun scherm staan,dat die er volgens hun niet is, dat hij er ook niet is. Al blijf je uren lullen,geen klacht bekend bij telfort,is geen klacht. En dat is zo enorm frustrerend...
Mooi voorbeeld was vorige maand waar we maar liefst 7!!! keer storing hebben gehad met mobiel internet. Tsja,ze wisten niet wat het was,dus helaas.
Op mn knieƫn moeten gaan voor een vergoeding voor iig het bellen naar de KS.Maar dat dan uiteindelijk terug zien op je factuur,ho maar..
Weet iemand verder meer over deze 'klantenservice'??
Ik vind ze maar laaggeschoold zeg maar, weinig kennis van zaken...
Ik ben al jaren een redelijk tevreden Vodafone klant, alleen heb sinds mei '11 een Telfort Sim Only,ivm netwerkproblemen die ik had bij 1 vd 2 Vodafone nummers.
Nu valt mij het op dat de KS van Telfort zo belabberd is, ze zijn niet geinteresseerd, schepen je met de meest simpele en domme dingen af.
Zoals bijvoorbeeld,zijn u instellingen goed enz enz. Dit zijn dingen die je allang controleert voordat je ze gaat bellen a 0,10 cent per minuut.
Ook is het zo,als je een probleem hebt,en telfort ziet in hun scherm staan,dat die er volgens hun niet is, dat hij er ook niet is. Al blijf je uren lullen,geen klacht bekend bij telfort,is geen klacht. En dat is zo enorm frustrerend...
Mooi voorbeeld was vorige maand waar we maar liefst 7!!! keer storing hebben gehad met mobiel internet. Tsja,ze wisten niet wat het was,dus helaas.
Op mn knieƫn moeten gaan voor een vergoeding voor iig het bellen naar de KS.Maar dat dan uiteindelijk terug zien op je factuur,ho maar..
Weet iemand verder meer over deze 'klantenservice'??
Ik vind ze maar laaggeschoold zeg maar, weinig kennis van zaken...