Ziggo zelf pakket kwijtgemaakt.
Geplaatst: 08 dec 2011 10:53
Beste mede forumleden,
Aantal maanden geleden heb ik mezelf als nieuwe klant aangemeld bij Ziggo. Waarbij ik gebruik wilde maken van de actie voor nieuwe klanten. HD(D) decoder, normaal € 459,- nu voor € 149,- bij een 3in1 pakket.
Prima actie dacht ik..
Vervolgens krijg ik de HD decoder en niet de HDD versie. Dus ik gebeld en geretourneerd aan Ziggo. Vervolgens krijg ik keurig de gewenste decoder toegestuurd. Einde van de maand, wat blijkt. Ziggo schrijft eventjes € 553,- van mijn rekening af. Dus ik bel met de vraag waarom ze zo'n buitensporig bedrag van mijn rekening incasseren.
"Oh ja meneer dat klopt niet" krijg ik te horen. We hebben per abuis de decoder volledig doorbelast voor een bedrag van € 459,- en 2 maanden abonnement geincasseerd. Laatst genoemde was ik van op de hoogte. Verder vroeg ik nog op normale wijze de overige € 310,- subiet op mijn rekening terug te storten. Geen probleem allemaal.
Einde van de maand... Geen geld... Ik nogmaals bellen met de vraag waarom mijn geld niet teruggestort is. Vervolgens krijg ik de melding dat ze het pakket verloren zijn (de eerder teruggestuurde decoder). Dus ik TNT bellen met het pakketnummer (wat ik uiteraard bewaard had) en die vertellen mij dat het in ontvangst is genomen bij Ziggo te Utrecht.
Dusss... ik bel lichtelijk geïrriteerd terug met de mededeling dat het pakket gewoon in ontvangst is genomen en geef ze het pakketnummer... Vervolgens wordt er zogenaamd een melding/notitie gemaakt bij mijn klantgegevens aangaande deze situatie.
Wanneer ik de maand erop weer bel met dezelfde vraag als de maand ervoor. Mag ik alles nog eens gaan uitleggen.
Om een lang verhaal kort te maken... Zij zijn het pakket kwijtgeraakt ergens. Ik heb alle manieren geprobeerd en aantoonbaar gemaakt dat ik het pakket niet heb.. Zij betalen mij niet terug zolang het pakket 'kwijt' is. Dit mag toch niet zomaar..
Word hier zo moe van. En het gaat ook niet om een paar tientjes maar gewoon ruim 300,00 keihard verdiende euros.
Welnu. Heeft iemand advies over hoe ik mijn zuurverdiende euros op normale wijze kan terugkrijgen?
Bij voorbaat dank,
Dennis
Aantal maanden geleden heb ik mezelf als nieuwe klant aangemeld bij Ziggo. Waarbij ik gebruik wilde maken van de actie voor nieuwe klanten. HD(D) decoder, normaal € 459,- nu voor € 149,- bij een 3in1 pakket.
Prima actie dacht ik..
Vervolgens krijg ik de HD decoder en niet de HDD versie. Dus ik gebeld en geretourneerd aan Ziggo. Vervolgens krijg ik keurig de gewenste decoder toegestuurd. Einde van de maand, wat blijkt. Ziggo schrijft eventjes € 553,- van mijn rekening af. Dus ik bel met de vraag waarom ze zo'n buitensporig bedrag van mijn rekening incasseren.
"Oh ja meneer dat klopt niet" krijg ik te horen. We hebben per abuis de decoder volledig doorbelast voor een bedrag van € 459,- en 2 maanden abonnement geincasseerd. Laatst genoemde was ik van op de hoogte. Verder vroeg ik nog op normale wijze de overige € 310,- subiet op mijn rekening terug te storten. Geen probleem allemaal.
Einde van de maand... Geen geld... Ik nogmaals bellen met de vraag waarom mijn geld niet teruggestort is. Vervolgens krijg ik de melding dat ze het pakket verloren zijn (de eerder teruggestuurde decoder). Dus ik TNT bellen met het pakketnummer (wat ik uiteraard bewaard had) en die vertellen mij dat het in ontvangst is genomen bij Ziggo te Utrecht.
Dusss... ik bel lichtelijk geïrriteerd terug met de mededeling dat het pakket gewoon in ontvangst is genomen en geef ze het pakketnummer... Vervolgens wordt er zogenaamd een melding/notitie gemaakt bij mijn klantgegevens aangaande deze situatie.
Wanneer ik de maand erop weer bel met dezelfde vraag als de maand ervoor. Mag ik alles nog eens gaan uitleggen.
Om een lang verhaal kort te maken... Zij zijn het pakket kwijtgeraakt ergens. Ik heb alle manieren geprobeerd en aantoonbaar gemaakt dat ik het pakket niet heb.. Zij betalen mij niet terug zolang het pakket 'kwijt' is. Dit mag toch niet zomaar..
Word hier zo moe van. En het gaat ook niet om een paar tientjes maar gewoon ruim 300,00 keihard verdiende euros.
Welnu. Heeft iemand advies over hoe ik mijn zuurverdiende euros op normale wijze kan terugkrijgen?
Bij voorbaat dank,
Dennis