Electrolux
Geplaatst: 08 dec 2011 11:34
Een paar jaar geleden heb ik een keuken met iets van zes Zanussi apparaten gekocht en laten plaatsen. Onlangs zijn er van mijn gasfornuis twee staanders (waar de pannen op staan) kapot gegaan.
Omdat het buiten de garantietermijn viel, heb ik deze onderdelen zelf besteld bij Electrolux. De onderdelen zouden op 5 december 2011 aan de deur geleverd worden, waarbij directe betaling vereist was. Ik moest hiervoor dus de hele dag thuis blijven. Aan het einde van de middag, tegen de avond was het pakketje nog steeds niet afgeleverd. Ik heb getracht contact op te nemen, maar ze waren al gesloten.
Ik heb vervolgens op 6 december wederom contact opgenomen. Een medewerkster van Electrolux (afdeling onderdelen, 400) deelde mij mede dat zij waren overgestapt op een ander systeem en dat daardoor vertraging was ontstaan. Zij deelde mij verder mede dat de levering op een later tijdstip plaats zou vinden en ze mij hier telefonisch van op de hoogte zou brengen. Ik heb haar gevraagd de datum van levering schriftelijk per mail aan mij bekend te maken. De medewerkster ging hiermee akkoord.
Ik heb hen aangegeven dat ik hiervoor nu twee dagen vrij moet maken en dat ik van hen een bepaalde tegemoetkoming verwacht. De medewerkster deelde mij als het ware mede 'take it or leave it', aangezien hier niet over te praten viel en ik als het ware gewoon pech had.
Vandaag was ik toevallig in de ochtend thuis en staat ineens de bezorgdienst op de stoep met het pakketje. Omdat ik hiervan niet op de hoogte was gebracht (niet per mail en ook niet per telefoon), was ik hierop niet voorbereid en kon ik de bezorgdienst niet contant betalen. Ze zijn toen met het pakketje weer weg gegaan. Wederom heb ik contact opgenomen met Electrolux. Maar naar een oplossing zoeken waardoor de klant tegemoet wordt gekomen, ho maar!
Ik vind het van de zotte dat hun interne problemen, mijn probleem moeten worden en ik niet eens op de hoogte wordt gebracht van het feit dat de levering vertraging op loopt en van het moment waarop het wel wordt geleverd. Ze gaan er gewoon vanuit dat heel Nederland werkeloos is en de hele dag thuis op de bank hangt!!! Iedereen moet zich aanpassen aan hen. Is dat klantenservice????
Electrolux Home Products (Nederland) B.V. is de verkoop- en service organisatie achter de merken AEG, Electrolux en Zanussi. Voor mij geen apparaten meer van deze merken!
Ik vind dit een a-sociale klantenservice. Iemand ook zo'n soort ervaring met Electrolux en wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?
Omdat het buiten de garantietermijn viel, heb ik deze onderdelen zelf besteld bij Electrolux. De onderdelen zouden op 5 december 2011 aan de deur geleverd worden, waarbij directe betaling vereist was. Ik moest hiervoor dus de hele dag thuis blijven. Aan het einde van de middag, tegen de avond was het pakketje nog steeds niet afgeleverd. Ik heb getracht contact op te nemen, maar ze waren al gesloten.
Ik heb vervolgens op 6 december wederom contact opgenomen. Een medewerkster van Electrolux (afdeling onderdelen, 400) deelde mij mede dat zij waren overgestapt op een ander systeem en dat daardoor vertraging was ontstaan. Zij deelde mij verder mede dat de levering op een later tijdstip plaats zou vinden en ze mij hier telefonisch van op de hoogte zou brengen. Ik heb haar gevraagd de datum van levering schriftelijk per mail aan mij bekend te maken. De medewerkster ging hiermee akkoord.
Ik heb hen aangegeven dat ik hiervoor nu twee dagen vrij moet maken en dat ik van hen een bepaalde tegemoetkoming verwacht. De medewerkster deelde mij als het ware mede 'take it or leave it', aangezien hier niet over te praten viel en ik als het ware gewoon pech had.
Vandaag was ik toevallig in de ochtend thuis en staat ineens de bezorgdienst op de stoep met het pakketje. Omdat ik hiervan niet op de hoogte was gebracht (niet per mail en ook niet per telefoon), was ik hierop niet voorbereid en kon ik de bezorgdienst niet contant betalen. Ze zijn toen met het pakketje weer weg gegaan. Wederom heb ik contact opgenomen met Electrolux. Maar naar een oplossing zoeken waardoor de klant tegemoet wordt gekomen, ho maar!
Ik vind het van de zotte dat hun interne problemen, mijn probleem moeten worden en ik niet eens op de hoogte wordt gebracht van het feit dat de levering vertraging op loopt en van het moment waarop het wel wordt geleverd. Ze gaan er gewoon vanuit dat heel Nederland werkeloos is en de hele dag thuis op de bank hangt!!! Iedereen moet zich aanpassen aan hen. Is dat klantenservice????
Electrolux Home Products (Nederland) B.V. is de verkoop- en service organisatie achter de merken AEG, Electrolux en Zanussi. Voor mij geen apparaten meer van deze merken!
Ik vind dit een a-sociale klantenservice. Iemand ook zo'n soort ervaring met Electrolux en wat heb je er uiteindelijk mee gedaan?