vodafone
Geplaatst: 08 dec 2011 16:29
Al eerder heb ik hier via een andere link geklaagd over Dynafix, maar eigenlijk gaat mijn grootste klacht nu over Vodafone zelf.
Zoals in andere link staat heb ik 2 mobiele telefoons, 1 toestel (nokia c7) nieuw mogen uitzoeken omdat mijn andere nokia toestel na 3x repareren en een zogenaamd nieuw toestel van Dynafix nog steeds niet goed was.
Het andere toestel Samsung Galaxy s2 heb ik genomen voor de verlenging van mijn abonnement (welke trouwens pas op 2-12-2011 is ingegaan).
Ondertussen zijn in de maanden september t/m begin december de nokia 3x naar Dynafix geweest voor reparatie en de Samsung zelfs al 4x.
En vorige week was voor mij de maat vol!
Ik eiste voor de Samsung een nieuw toestel (had email van Vodafone gehad dat ik er na 3x weg voor reparatie al recht op had) en dat ik voor de Nokia (want ja ook die begint weer problemen te vertonen na het wel precies 8 dagen zonder problemen gedaan te hebben) een gereviseerd toestel van Dynafix zou accepteren.
Want mensen een toestel van Dynafix is niet nieuw, het is samengesteld uit onderdelen van andere telefoons. (even extra info)
Vorige week maandag te horen gekregen dat wanneer Samsung toestel terug was, ik gelijk de klantenservice van Vodafone kon bellen voor een nieuw toestel. Op dinsdag eerst maar eens gebeld voor de Nokia omdat het voor de 4e keer was en dan krijg je gewoon (daar heb je recht op) een ander toestel (zit er nog op te wachten maar ok)
Woensdag 30-11 kwam de Samsung terug dus ik Vodafone gebeld (en ja hoor de stress ging beginnen).
Kreeg een vrouwelijke medewerker (zal geen namen noemen) die mij vertelde dat Vodafone geen nieuwe toestellen had liggen in Maastricht maar dat ze mij wel een tweedehands toestel wilde toesturen. Niet mee accoord gegaan. Na 3x gebeld te hebben met haar, stuurde ze mij eens smsje dat ze een gloednieuwe htc sensation voor me had. Ik smsje terug gestuurd, maar daar heb ik niets op gehoord.
Donderdag weer gebeld, ze was er niet, maar ik moest ook maar een officiele klachtenbrief sturen (gedaan, is binnen maar duurt 10 werkdagen).
Vrijdag belde ze me weer, ze had een nieuwe htc, ze zou hem toesturen. Ik weer duidelijk gevraagd, is het echt een nieuwe? Ja, absoluut.
Maandag telefoon gehaald (lag op postkantoor) en het zegel was al weg, vreemd bij een nieuw toestel.
Ik opgebeld (alweer 45 cent per gesprek, heeft me tot nu toe een kapitaal gekost, maar heb er ook wel belminuten en smsjes voor terug gehad). Ik zeg dit is geen nieuw toestel. Nou die vrouw kwam net binnen, een moment, ok.
Meneer komt terug, vertelt mij dat de medewerkster het toestel met haar teamleider gevonden heeft en dat die echt nieuw is. De enige reden waarom het zegel ontbrak, was omdat zij gecontroleerd had of er wel alles in zat.
Sorry maar dat is natuurlijk bullsh*t. Toch laten overtuigen, maar later verder gegaan met gebruiksaanwijziging en ja hoor, mijn gevoel had me echt niet in de steek gelaten. Het is gewoon een tweedehands toestel. Plastic in telefoon en van scherm ontbreekt, nederlandse gebruiksaanwijziging ontbrak.
Ik vodafone weer gebeld (10 min later), naar diezelfde vrouw gevraagd, ze was nog niet ingelogd. Andere medewerker verhaal uitgelegd en ja, dan moest ik het toestel maar terug sturen met een briefje erbij, waarom ik er niet mee accoord ging.
Ondertussen gedaan, volgende dag verstuurd (6,75 euro maar dat is wel al van mijn rekening afgehaald) en nu wachten op bericht van de afdeling waar mijn klacht ligt, want deze afdeling gaat het nu overnemen.
Ik wil mensen hier gewoon waarschuwen dat Vodafone nooit nieuwe telefoons heeft liggen, alleen maar in winkels, dus laat je niet in de maling nemen!!!!!!!
Wanneer je zeker weet dat je in je recht staat, blijf doorvechten. Doe ik ook.
Het is toch van de gekke dat mijn contract afgelopen vrijdag in ging en mijn gloednieuwe telefoon toen al 4x weg was geweest voor reparatie.
En ondanks alle stress die me dit oplevert, ik ga door totdat ik een nieuw toestel heb. En dan bedoel ik een heel nieuw toestel en niet gereviseerd of tweedehands.
Zoals in andere link staat heb ik 2 mobiele telefoons, 1 toestel (nokia c7) nieuw mogen uitzoeken omdat mijn andere nokia toestel na 3x repareren en een zogenaamd nieuw toestel van Dynafix nog steeds niet goed was.
Het andere toestel Samsung Galaxy s2 heb ik genomen voor de verlenging van mijn abonnement (welke trouwens pas op 2-12-2011 is ingegaan).
Ondertussen zijn in de maanden september t/m begin december de nokia 3x naar Dynafix geweest voor reparatie en de Samsung zelfs al 4x.
En vorige week was voor mij de maat vol!
Ik eiste voor de Samsung een nieuw toestel (had email van Vodafone gehad dat ik er na 3x weg voor reparatie al recht op had) en dat ik voor de Nokia (want ja ook die begint weer problemen te vertonen na het wel precies 8 dagen zonder problemen gedaan te hebben) een gereviseerd toestel van Dynafix zou accepteren.
Want mensen een toestel van Dynafix is niet nieuw, het is samengesteld uit onderdelen van andere telefoons. (even extra info)
Vorige week maandag te horen gekregen dat wanneer Samsung toestel terug was, ik gelijk de klantenservice van Vodafone kon bellen voor een nieuw toestel. Op dinsdag eerst maar eens gebeld voor de Nokia omdat het voor de 4e keer was en dan krijg je gewoon (daar heb je recht op) een ander toestel (zit er nog op te wachten maar ok)
Woensdag 30-11 kwam de Samsung terug dus ik Vodafone gebeld (en ja hoor de stress ging beginnen).
Kreeg een vrouwelijke medewerker (zal geen namen noemen) die mij vertelde dat Vodafone geen nieuwe toestellen had liggen in Maastricht maar dat ze mij wel een tweedehands toestel wilde toesturen. Niet mee accoord gegaan. Na 3x gebeld te hebben met haar, stuurde ze mij eens smsje dat ze een gloednieuwe htc sensation voor me had. Ik smsje terug gestuurd, maar daar heb ik niets op gehoord.
Donderdag weer gebeld, ze was er niet, maar ik moest ook maar een officiele klachtenbrief sturen (gedaan, is binnen maar duurt 10 werkdagen).
Vrijdag belde ze me weer, ze had een nieuwe htc, ze zou hem toesturen. Ik weer duidelijk gevraagd, is het echt een nieuwe? Ja, absoluut.
Maandag telefoon gehaald (lag op postkantoor) en het zegel was al weg, vreemd bij een nieuw toestel.
Ik opgebeld (alweer 45 cent per gesprek, heeft me tot nu toe een kapitaal gekost, maar heb er ook wel belminuten en smsjes voor terug gehad). Ik zeg dit is geen nieuw toestel. Nou die vrouw kwam net binnen, een moment, ok.
Meneer komt terug, vertelt mij dat de medewerkster het toestel met haar teamleider gevonden heeft en dat die echt nieuw is. De enige reden waarom het zegel ontbrak, was omdat zij gecontroleerd had of er wel alles in zat.
Sorry maar dat is natuurlijk bullsh*t. Toch laten overtuigen, maar later verder gegaan met gebruiksaanwijziging en ja hoor, mijn gevoel had me echt niet in de steek gelaten. Het is gewoon een tweedehands toestel. Plastic in telefoon en van scherm ontbreekt, nederlandse gebruiksaanwijziging ontbrak.
Ik vodafone weer gebeld (10 min later), naar diezelfde vrouw gevraagd, ze was nog niet ingelogd. Andere medewerker verhaal uitgelegd en ja, dan moest ik het toestel maar terug sturen met een briefje erbij, waarom ik er niet mee accoord ging.
Ondertussen gedaan, volgende dag verstuurd (6,75 euro maar dat is wel al van mijn rekening afgehaald) en nu wachten op bericht van de afdeling waar mijn klacht ligt, want deze afdeling gaat het nu overnemen.
Ik wil mensen hier gewoon waarschuwen dat Vodafone nooit nieuwe telefoons heeft liggen, alleen maar in winkels, dus laat je niet in de maling nemen!!!!!!!
Wanneer je zeker weet dat je in je recht staat, blijf doorvechten. Doe ik ook.
Het is toch van de gekke dat mijn contract afgelopen vrijdag in ging en mijn gloednieuwe telefoon toen al 4x weg was geweest voor reparatie.
En ondanks alle stress die me dit oplevert, ik ga door totdat ik een nieuw toestel heb. En dan bedoel ik een heel nieuw toestel en niet gereviseerd of tweedehands.