Omdat hij er echt zuinig op was en het ding eigenlijk altijd in een laptoptas meenam als hij ergens naar toe ging, hebben wij begin november deze extra verzekering afgezegd, want je hebt natuurlijk ook gewoon 2 jaar garantie op zo'n notebook. 14 november liep deze verzekering af en je raad het al natuurlijk, op zaterdag 26 november sprong het scherm stuk tijdens gewoon gebruik.
Direct ermee naar Dixons alwaar mij te kennen werd gegeven dat hij wel erg smerig was. Nu zaten er inderdaad behoorlijk wat vlekken op het scherm, maar je moet wel weten dat hij door een jongetje van 10 jaar werd gebruikt. Omdat het net voor sluitingstijd was had ik thuis niet de tijd genomen om dit even schoon te maken. Maar door wat vlekken op een notebook gaat het scherm niet stuk.
Ik kreeg eerst te horen dat het een en ander via de extra verzekering gemeld zou moeten worden, maar later begreep men dat dit niet meer van toepassing was. Ik kreeg een afgiftebon mee, waarop in kleine lettertjes het aantal gemiddelde beschadigingen werd aangegeven. Dit werd op 10 gesteld, er stond ook nog bij dat hij erg vies was.

Nu, op 9 december 2011 ontvang ik een prijsopgaven voor reparatie die buiten de garantie valt. Zij baseren dit buiten de garantie vallen op de door de winkel geconstateerde gebreken (dus vettig vlekken!!!!) Kosten van reparatie € 139,80.

Dixons geeft dus geen garantie, tenzij ze er absoluut niet onder uit kunnen. En neem je contact op met het hoofdkantoor, dan krijg je te horen dat ze alleen sales doen!! MENSEN WEES VERSTANDIG EN KOOP NIET BIJ DIXONS, WANT ZIJN ER PROBLEMEN, DAN MAKEN ZIJ DIE ALLEEN MAAR ERGER