T-mobile van kastje naar muur voor defecte Samsung Wave
Geplaatst: 09 dec 2011 15:50
T-mobile maakt er blijkbaar een gewoonte van om mensen van kastje naar muur te sturen en uiteindelijk vooral niet te hoeven helpen zonder dat je zelf voor extra kosten moet opdragen...
Een tijdje geleden is mijn Samsung Wave S8500 toestel ter reparatie aangeboden bij Samsung omdat deze gemiddeld 2 keer per dag vast loopt en regelmatig bij toepassingen een foutmelding geeft dat de server niet gevonden kan worden, waardoor ik soms tot 10 keer een applicatie opnieuw moet starten.
Daar hebben ze nieuwe firmware hebben geinstalleerd, maar verder geen problemen hebben geconstateerd. Helaas probleem niet opgelost, nog steeds crashes en problemen met internet.
Gisteren opnieuw naar T-mobile shop geweest, maar die vertelde mij dat het enige wat ze kunnen doen is, deze opnieuw opsturen en dat ik anders maar de klantenservice moest bellen. Dat vandaag gedaan, maar die vertelde mij min of meer het zelfde, of dat ik 70 euro voor een "early renewel" moest betalen en dan wel 3 jaar aan T-mobile vast zit, maar een nieuwe telefoon mag uitzoeken, belachelijk, moet ik zelf voor de kosten opdraaien.
Ga ik googelen op de Samsung Wave Bada, dan zie ik helaas regelmatig klachten over deze telefoon, dus waarschijnljk een slechte productie geweest.
Meer mensen klachten hierover?
Een tijdje geleden is mijn Samsung Wave S8500 toestel ter reparatie aangeboden bij Samsung omdat deze gemiddeld 2 keer per dag vast loopt en regelmatig bij toepassingen een foutmelding geeft dat de server niet gevonden kan worden, waardoor ik soms tot 10 keer een applicatie opnieuw moet starten.
Daar hebben ze nieuwe firmware hebben geinstalleerd, maar verder geen problemen hebben geconstateerd. Helaas probleem niet opgelost, nog steeds crashes en problemen met internet.
Gisteren opnieuw naar T-mobile shop geweest, maar die vertelde mij dat het enige wat ze kunnen doen is, deze opnieuw opsturen en dat ik anders maar de klantenservice moest bellen. Dat vandaag gedaan, maar die vertelde mij min of meer het zelfde, of dat ik 70 euro voor een "early renewel" moest betalen en dan wel 3 jaar aan T-mobile vast zit, maar een nieuwe telefoon mag uitzoeken, belachelijk, moet ik zelf voor de kosten opdraaien.
Ga ik googelen op de Samsung Wave Bada, dan zie ik helaas regelmatig klachten over deze telefoon, dus waarschijnljk een slechte productie geweest.
Meer mensen klachten hierover?