Pagina 1 van 1

Telefonieklanten

Geplaatst: 28 okt 2003 19:25
door Gast
Naar aanleiding van dat gezeur omtrent alle mobiele telefonie-aanbieders hier op dit forum: eens even van de andere kant bekeken: Is het niet schandalig dat iedereen maar een contract aangaat, omdat ze zo graag dat nieuwste mobieltje willen hebben. We zetten dolgraag onze handtekeningen onder die papiertjes, als we maar die nieuwe Nokia mee naar huis mogen nemen. Algemene Voorwaarden, wat zijn dat? Niemand die die leest, en als er problemen omtstaan hebben ze wel de grootste bek tegen hun provider, terwijl ze niet eens weten waar ze nou voor getekend hadden. en gelijk maar dreigen met advocaten en rechtszaken...
Misschien een idee voor programma's als Radar en Kassa etc. om eens iedereen een groot alarm af te geven dat er bij zo'n contract heel wat verplichtingen zitten. Ik werk sinds kort bij een callcentre van een niet nader te noemen provider, en het is schokkend wat je tegenkomt.
En dan is het opeens schrikken als een tweejarig contract wordt ontbonden met een totaal kostenplaatje van € 2000,-. Daar sta je dan met je studiebeursje....

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 28 okt 2003 22:40
door Paultje
Je mag gerust zeggen bij welke provider je werkt hoor!
Kijk en jij zegt het zelf, men wil gewoon dolgraag de nieuwste gsm hebben, wat doet een telecombedrijf, die geeft ze gratis weg! SLIM! Maar de klant komt dan voor vaak hoge kosten te staan (hoge belkosten, etc...)! Natuurlijk stom en eigen schuld, maar de telecomaanbieders zijn degenen die je eigenlijk erin laten stinken! GRATIS dit GRATIS 3 MAANDEN ZUS en GEEN AANSLUITKOSTEN, en vervolgens worden deze dingen gewoon verrekend op de factuur! Heb je er bezwaar tegen, uren in de wacht bij de helpdesk en nooit oplossingen of antwoord!

ZO ZIT DAT! :evil:

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 28 okt 2003 23:27
door ??
Paultje: onzin. Geen aansluitkosten is geen aansluitkosten.

En het afschuiven van de schuld op de telco's slaat nergens op. Telfort heeft geprobeerd om te stoppen met het gratis weggeven van mobieltjes (de facto geven providers alleen maar een bonus), en het resultaat mocht er wezen: amper nieuwe klanten.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 28 okt 2003 23:45
door de boswachter
Precies Pauletje, grote onzin, gel*l enz,
Mensen, geen aandacht aan die Paultje schenken, het is gewoon een sensatieleiertje die overal op het Forum wat te zeuren heeft en overal maar wat roept en schreeuwt omdat hij weer eens wat gehoord heeft .
Gelooft zelf ook nog in "broodje aap" verhalen, de kerstman, sinterklaas en de paashaas

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 29 okt 2003 15:01
door Paultje
De mensen doen er verstandig aan om geen adviesen op te volgen van een of andere halfgare boswachter hier op dit forum!
Een boswachter moet bomen kappen in het bos en niet kritiek leveren op een forum. Ik heb mijn mening. Telcomaanbieders NAAIEN JE! Als het niet is door ingewikkelde facturen te sturen of om foute facturen te sturen of slechte service bieden!

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 29 okt 2003 15:26
door de boswachter
Precies Pauletje, grote onzin, gel*l enz,
Mensen, geen aandacht aan die Paultje schenken, het is gewoon een sensatieleiertje die overal op het Forum wat te zeuren heeft en overal maar wat roept en schreeuwt omdat hij weer eens wat gehoord heeft .
Gelooft zelf ook nog in "broodje aap" verhalen, de kerstman, sinterklaas en de paashaas

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 29 okt 2003 18:56
door ??
Paultje: als jij de facturen van providers als Orange, T-Mobile, Telfort en Vodafone *niet* snapt moet je jezelf laten nakijken. Die facturen zijn echt duidelijk en simpel. Tenzij je een IQ van onder de 75 hebt, dan wordt het lastig. Maar in dat geval heb je overal moeite mee.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 29 okt 2003 20:27
door Paultje
vooralsnog de facturen zij echt niet zo duidelijk of helder als water! De telecomaanbieders houden de facturen expres zo ingewikkeld om zo klanten erin te luisen!

IK begrijp de facturen wel! Ik kijk ook goed na of ze geen fouten maken bij btw, acties, en overige kosten, zodra ze iets doen wat niet helemaal pluis is zie ik dat meteen en bel ik de helpdesk (en dat gebeurd wel 2 keer per jaar)! Alhoewel die facturen van Orange waren wel heel erg raar!

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 29 okt 2003 21:06
door Veldwachter
De enige waarheid is die van Paultje en iedereen die het daar niet mee eens is die deugt niet.
Als Paultje ergens een mening over heeft mag je daar vooral niet tegen ingaan, want als Paultje iets roept, dan is dat gewoon zo en niet anders.
Hij heeft waarschijnlijk weinig vrienden en hier maakt hij ze zeker niet.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 30 okt 2003 10:52
door Paultje
Vrienden maken doe je niet op een forum! Naar mijn idee! En iets wat een of andere veldwachter of boswachter roept is ook alleen zijn mening en daar moet iedereen zich maar bij aansluiten! Anders krijg ik ook geen tegenreactie van jou. Maar dat terzijde! Het gaat hier om TELEFONIE en niet om mensen af te kraken zoals jij doet, zie de teksten maar.
Jij ziet jezelf als een expert, maar ik niet. Niet dat ik een expert ben! Maar ik ga hierover niet meer in discussie.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 30 okt 2003 17:04
door henk b.
Paultje, wat waarschijnlijk wordt bedoeld is jou "heilige oorlog" tegen Orange. en het eindeloos verdedigen van Telfort, als iemand ook maar iets negatiefs over Telfort zegt dan ga jij dat voor diegene direct maar lopen ontkennen en roepen dat dat niet kan enz.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 30 okt 2003 20:54
door visser
telfort s*cks

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 31 okt 2003 20:31
door heksje
Luistert naar niemand hier op dit forum maar geeft alleen haar mening weleens maar luitsteren nee dat doet heksje nooit hier.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 01 nov 2003 15:14
door MacEmm
Gast, helemaal mee eens!

Mensen tekenen maar, maar verantwoording nemen voor hun eigen daden, ho maar! Mensen, -consumenten-, hebben zelf ook een eigen verantwoordelijkheid, die ze zelf maar al te vaak vergeten.

Het lezen van de algemene voorwaarden vooraf kan je later een hoop teleurstelling voorkomen.

Re: Telefonieklanten

Geplaatst: 03 nov 2003 11:57
door Gast
Een normaal iemand leest eerst een contract voordat hij of zij iets ondertekend, ik zie het probleem niet!
Bevalt het je niet teken je toch niet? Typisch Nederlands he achteraf zeuren als het verkeerd afloopt.


pierre