www.funny-buddha.nl
Geplaatst: 13 dec 2011 12:18
Ik vrees dat ik ben opgelicht door deze mensen/site.
Het zit zo:
8. november heb ik iets besteld op hun site, en met ideal betaald (achteraf denk ik, hoe stom kun je zijn? ) Vervolgens hoorde ik een paar dagen niks, waarna ik na bidden en smeken uiteindelijk bevestigd kreeg dat ik betaald had.
De levertijd zoals die op de site stond vermeld was ongeveer 2 weken, omdat de bestellingen uit het buitenland moeten komen. Nou ja prima, dan weet je ook dat het niet de volgende dag bij je thuis kan zijn.
Echter, een week later was de levertijd opeens minimaal 3 weken.
Maar na een paar weken niks te hebben vernomen ben ik zelf maar eens wat mailtjes gaan sturen, en helaas kreeg ik daar alleen maar automatisch gegenereerde antwoorden voor terug.
Beste klant,
Door ernstige familie omstandigheden zijn wij niet aanwezig.
Wij doen er alles aan om u z.s.m. te helpen en uw bericht te beantwoorden.
Momenteel is de transport bij DHL erg traag vanwege het klimaat en de
erge strenge controles bij de douane's. Wij zijn hier helaas
afhankelijk van. Wij doen er echt alles aan om alles zo snel mogelijk
te leveren.
Het gaat hier om de factuurnummers 2011047 t/m 2011075 die wel al onze
kant op zijn maar helaas erg traag gaat. Wij verwachten deze ( na
bericht van DHL ) dat de bestellingen deze week allemaal bij ons
binnen zijn.
Nogmaals sorry voor alle ongemakken. Zodra uw bestelling binnen is
word deze meteen naar u verstuurd.
Mvg,
Funny Buddha
En deze vrij persoonlijke:
Beste Sanne,
Deze week krijgen wij alle zendingen binnen.
Wij verzenden deze ook meteen als ze binnen zijn.
Door strenge controles is er helaas vertraging.
U hoort van ons als uw zending word verstuurd.
Sorry voor alle ongemakken.
Mvg,
En een week later:
Beste klant,
Alle bestellingen t/m factuurnummer 2011077 zijn vandaag opgehaald door DHL.
U ontvangt spoedig een track en trace nummer.
We willen deze zo snel mogelijk versturen.
Wij proberen u z.s.m antwoord te geven.
Mvg,
Funny Buddha
Dus ik denk, nou dan komt het wel goed.
Nu zijn we een week verder, en heb alweer NIKS vernomen. Dus vanochtend maar weer aan het mailen geslagen, dat ik NU mijn track and trace wil hebben, en bewijs dat mijn pakketje daadwerkelijk onderweg is. Je raadt het al, standaard berichtje terug:
Beste klant,
Wegens vele bestellingen kunnen wij niet direct antwoord geven.
Mvg,
Funny Buddha
--
Funny Buddha
Ik ben daarna goed pissig geworden, heb ze gezegd dat als ze als oplichters bestempeld willen worden, dat kan gebeuren, en dat ik antwoord wil en anders iedereen ga waarschuwen op Tros Radar. En zo geschiede
Nog iets vreemds is trouwens dat ze zeggen te versturen met DHL, maar op de site staat TNT, heel apart.
Ik heb nog steeds niets gehoord, dus ik ga er maar vanuit dat ik ben opgelicht. (ik had al eerder het gevoel door hun slechte communicatie naar klanten toe) maar nu wil ik andere mensen waarschuwen dat ze NIET via deze zogenaamde webshop moeten bestellen, want je kan fluiten naar je geld, en de dingen die je bestelt!
Dit staat tevens op de site:
Funny Buddha
[email protected]
BTW: NL166092769B01
KVK: 53226283
Een gmail adres, ik had het kunnen weten. Geen telefoonnummer, of aanspreekpunt.. Wel weet ik dat ze in Helmond zitten.
Ik hoef geen reacties van: eigen schuld dikke bult, want dat weet ik inmiddels zelf wel. Omdat mijn aankopen altijd goed zijn gegaan ben ik waarschijnlijk iets te goed van vertrouwen geworden. Het is een wijze les voor me!
Het zit zo:
8. november heb ik iets besteld op hun site, en met ideal betaald (achteraf denk ik, hoe stom kun je zijn? ) Vervolgens hoorde ik een paar dagen niks, waarna ik na bidden en smeken uiteindelijk bevestigd kreeg dat ik betaald had.
De levertijd zoals die op de site stond vermeld was ongeveer 2 weken, omdat de bestellingen uit het buitenland moeten komen. Nou ja prima, dan weet je ook dat het niet de volgende dag bij je thuis kan zijn.
Echter, een week later was de levertijd opeens minimaal 3 weken.
Maar na een paar weken niks te hebben vernomen ben ik zelf maar eens wat mailtjes gaan sturen, en helaas kreeg ik daar alleen maar automatisch gegenereerde antwoorden voor terug.
Beste klant,
Door ernstige familie omstandigheden zijn wij niet aanwezig.
Wij doen er alles aan om u z.s.m. te helpen en uw bericht te beantwoorden.
Momenteel is de transport bij DHL erg traag vanwege het klimaat en de
erge strenge controles bij de douane's. Wij zijn hier helaas
afhankelijk van. Wij doen er echt alles aan om alles zo snel mogelijk
te leveren.
Het gaat hier om de factuurnummers 2011047 t/m 2011075 die wel al onze
kant op zijn maar helaas erg traag gaat. Wij verwachten deze ( na
bericht van DHL ) dat de bestellingen deze week allemaal bij ons
binnen zijn.
Nogmaals sorry voor alle ongemakken. Zodra uw bestelling binnen is
word deze meteen naar u verstuurd.
Mvg,
Funny Buddha
En deze vrij persoonlijke:
Beste Sanne,
Deze week krijgen wij alle zendingen binnen.
Wij verzenden deze ook meteen als ze binnen zijn.
Door strenge controles is er helaas vertraging.
U hoort van ons als uw zending word verstuurd.
Sorry voor alle ongemakken.
Mvg,
En een week later:
Beste klant,
Alle bestellingen t/m factuurnummer 2011077 zijn vandaag opgehaald door DHL.
U ontvangt spoedig een track en trace nummer.
We willen deze zo snel mogelijk versturen.
Wij proberen u z.s.m antwoord te geven.
Mvg,
Funny Buddha
Dus ik denk, nou dan komt het wel goed.
Nu zijn we een week verder, en heb alweer NIKS vernomen. Dus vanochtend maar weer aan het mailen geslagen, dat ik NU mijn track and trace wil hebben, en bewijs dat mijn pakketje daadwerkelijk onderweg is. Je raadt het al, standaard berichtje terug:
Beste klant,
Wegens vele bestellingen kunnen wij niet direct antwoord geven.
Mvg,
Funny Buddha
--
Funny Buddha
Ik ben daarna goed pissig geworden, heb ze gezegd dat als ze als oplichters bestempeld willen worden, dat kan gebeuren, en dat ik antwoord wil en anders iedereen ga waarschuwen op Tros Radar. En zo geschiede
Nog iets vreemds is trouwens dat ze zeggen te versturen met DHL, maar op de site staat TNT, heel apart.
Ik heb nog steeds niets gehoord, dus ik ga er maar vanuit dat ik ben opgelicht. (ik had al eerder het gevoel door hun slechte communicatie naar klanten toe) maar nu wil ik andere mensen waarschuwen dat ze NIET via deze zogenaamde webshop moeten bestellen, want je kan fluiten naar je geld, en de dingen die je bestelt!
Dit staat tevens op de site:
Funny Buddha
[email protected]
BTW: NL166092769B01
KVK: 53226283
Een gmail adres, ik had het kunnen weten. Geen telefoonnummer, of aanspreekpunt.. Wel weet ik dat ze in Helmond zitten.
Ik hoef geen reacties van: eigen schuld dikke bult, want dat weet ik inmiddels zelf wel. Omdat mijn aankopen altijd goed zijn gegaan ben ik waarschijnlijk iets te goed van vertrouwen geworden. Het is een wijze les voor me!