Op 2-12-2011 heb ik een bestelling gedaan. Ze propageren de bestellingen binnen twee dagen te leveren. Nog altijd heb ik de bestelling niet mogen ontvangen. Ook op mails waarbij binnen een dag reactie wordt beloofd wordt niet gereageerd.
Ga niet in zee met Hollands Nieuwe.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollands nieuwe
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Re: hollands nieuwe
Beste DWN,
Vervelend om te horen dat je problemen hebt met het ontvangen van de bestelling die je geplaatst hebt. Wanneer je in een privebericht laat weten wat je gegevens zijn gaan we direct kijken of er iets misgegaan is.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Vervelend om te horen dat je problemen hebt met het ontvangen van de bestelling die je geplaatst hebt. Wanneer je in een privebericht laat weten wat je gegevens zijn gaan we direct kijken of er iets misgegaan is.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Wat een onzin, ik stuur jullie dagelijks honderd berichten waarvan de ontvangst bevestigd wordt. Ik wil de koop ongedaan maken. Wel betalen, maar niets geleverd krijgen. Oplichters zijn jullie!
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste DWN,
Zonder gegevens kan ik niet zorgen dat er contact met je opgenomen wordt naar aanleiding van bovenstaand bericht. Natuurlijk reageren we wel zo snel mogelijk op een vraag die je ons via de website kunt stellen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Zonder gegevens kan ik niet zorgen dat er contact met je opgenomen wordt naar aanleiding van bovenstaand bericht. Natuurlijk reageren we wel zo snel mogelijk op een vraag die je ons via de website kunt stellen.
Met vriendelijke groet,
hollandsnieuwe
Ik wacht na een privébericht nog altijd op een reactie. Kunt u overigens uitleggen waarom Hollands Nieuwe wel reageert op berichten op dit forum, maar niet op vragen in hun webmail waar ik al een week naar loop te mailen en waarvan gezegd wordt dat je binnen een werkdag antwoord krijgt?
-
hollandsnieuwe
- verified
- Contacteer:
Beste DWN,
Ik heb begrepen dat we inmiddels contact gehad hebben. Op vragen die via de website gesteld worden reageren we zo snel mogelijk. Bij jou heeft dit langer geduurd. Mij excuses daarvoor. Daarnaast kiezen we er ook voor vragen die op andere plaatsen gesteld worden te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe
Ik heb begrepen dat we inmiddels contact gehad hebben. Op vragen die via de website gesteld worden reageren we zo snel mogelijk. Bij jou heeft dit langer geduurd. Mij excuses daarvoor. Daarnaast kiezen we er ook voor vragen die op andere plaatsen gesteld worden te beantwoorden.
Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe