Pagina 1 van 1

Declaratie studentenreisproduct

Geplaatst: 13 dec 2011 18:53
door jwstolte
Hallo,
ik ben mijn ov-chipkaart 2,5 week kwijt geweest omdat hij ''defect'' zou zijn volgens de conducteur. Ik kon echter gewoon inscannen bij de paal en in de bus, maar de conducteur kon dit niet meer lezen. Ik heb hem hierna op moeten sturen en heb dus 2,5 week zelf moeten betalen.

Nu wil ik mijn kosten hiervan declareren bij studentenreisproduct.nl maar ik moet het binnen 2 weken opsturen, inclusief een telefoonrekening dat ik kan bewijzen dat ik met hun gebelt heb. Echter komt over 3 weken pas de factuur online bij ziggo en kan ik dus niet optijd alles declareren.

Hoe kan ik dit dan oplossen?ziggo kan dit niet eerder doen zeggen ze.
Stuur ik het binnen 2 weken niet op, dan kan ik het ook niet meer declareren.

Gr

Re: Declaratie studentenreisproduct

Geplaatst: 14 dec 2011 09:06
door Dirkie
Hoe kan ik dit dan oplossen?
Contact opnemen met studentenreisproduct.nl en daar uitleggen, dat u niet binnen 2 weken Uw telefoonrekening kunt overleggen. En anders alleen de reiskosten declareren?