ANWB webshop crediteert niet!
Geplaatst: 13 dec 2011 19:12
Twee weken geleden in het weekend twee artikelen besteld via de telefoon uit de ANWB webshop. Ik krijg de bevestiging binnen via mail en zie dat op het eerste artikel geen korting zit, op het tweede artikel wel. Gelijk teruggebeld naar de ANWB, ijskoud zeggen, tja, jammer, kan ik niks aan doen. Bel maandag maar terug.
Maandag bellen en er wordt gezegd dat het een verkeerd artikel is, niet leverbaar. ANWB heeft een fout gemaakt! Advies, bestel gelijk telefonisch het artikel en het volledige bedrag van het niet te leveren artikel wordt gelijk gecrediteerd. Goed, doe maar. Nieuwe factuur via mail klopt.
Goed, ik krijg nu nog 59,95 van de ANWB. Afgelopen week op vrijdag bellen en ja hoor, vanmiddag is alles rond zegt men. Leuk, maar het is nu dinsdag en nog steeds niks. Weer bellen en tja, we kunnen niks doen, die werknemer die vrijdag de zaak behandelde is de enige die de zaak kan bewegen.
Welnu ANWB, de beide facturen waren binnen 48 uur na ontvangst van de mail afgeboekt! En nu mijn centjes nog? Moeten de ANWB medewerkers stelen voor hun kerstgratificatie?
Mijn advies, koopt NOOIT iets bij die webshop!
Maandag bellen en er wordt gezegd dat het een verkeerd artikel is, niet leverbaar. ANWB heeft een fout gemaakt! Advies, bestel gelijk telefonisch het artikel en het volledige bedrag van het niet te leveren artikel wordt gelijk gecrediteerd. Goed, doe maar. Nieuwe factuur via mail klopt.
Goed, ik krijg nu nog 59,95 van de ANWB. Afgelopen week op vrijdag bellen en ja hoor, vanmiddag is alles rond zegt men. Leuk, maar het is nu dinsdag en nog steeds niks. Weer bellen en tja, we kunnen niks doen, die werknemer die vrijdag de zaak behandelde is de enige die de zaak kan bewegen.
Welnu ANWB, de beide facturen waren binnen 48 uur na ontvangst van de mail afgeboekt! En nu mijn centjes nog? Moeten de ANWB medewerkers stelen voor hun kerstgratificatie?
Mijn advies, koopt NOOIT iets bij die webshop!