Pagina 1 van 1

ANWB webshop crediteert niet!

Geplaatst: 13 dec 2011 19:12
door fartman
Twee weken geleden in het weekend twee artikelen besteld via de telefoon uit de ANWB webshop. Ik krijg de bevestiging binnen via mail en zie dat op het eerste artikel geen korting zit, op het tweede artikel wel. Gelijk teruggebeld naar de ANWB, ijskoud zeggen, tja, jammer, kan ik niks aan doen. Bel maandag maar terug.

Maandag bellen en er wordt gezegd dat het een verkeerd artikel is, niet leverbaar. ANWB heeft een fout gemaakt! Advies, bestel gelijk telefonisch het artikel en het volledige bedrag van het niet te leveren artikel wordt gelijk gecrediteerd. Goed, doe maar. Nieuwe factuur via mail klopt.

Goed, ik krijg nu nog 59,95 van de ANWB. Afgelopen week op vrijdag bellen en ja hoor, vanmiddag is alles rond zegt men. Leuk, maar het is nu dinsdag en nog steeds niks. Weer bellen en tja, we kunnen niks doen, die werknemer die vrijdag de zaak behandelde is de enige die de zaak kan bewegen.

Welnu ANWB, de beide facturen waren binnen 48 uur na ontvangst van de mail afgeboekt! En nu mijn centjes nog? Moeten de ANWB medewerkers stelen voor hun kerstgratificatie?

Mijn advies, koopt NOOIT iets bij die webshop!

Re: ANWB webshop crediteert niet!

Geplaatst: 30 dec 2011 10:05
door RedShy
Geen touw aan vast te knopen ...

Re: ANWB webshop crediteert niet!

Geplaatst: 30 dec 2011 10:09
door the_hurricane
als ik het goed begrijp heb je eerst 2 artikelen besteld? eentje heb je met korting gekregen en de andere niet ? daarna heb je nogmaals 1 besteld ? waarom als het artikel niet leverbaar is dan helpt een nieuwe bestelling toch ook niet

Re: ANWB webshop crediteert niet!

Geplaatst: 30 dec 2011 11:09
door MAXIEM
fartman

Ik begrijp uit jouw bericht dat je nog pakweg 60 euro van dit bedrijfje krijgt. Omdat jij zelf hebt aangegeven dat er 1 artikel moest worden geannuleerd (het artikel met geen korting), heeft de ANWB het recht om het bedrag binnen 30 kalenderdagen te restitueren. Als het bedrijf zelf het voortouw had genomen, dan is het fatsoenlijk en normaal om binnen 5 werkdagen het bedrag terug te storten, maar dat is hier dus niet van toepassing.

Maxiem.