LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto gekocht, binnen 5 uur versnellingsbak stuk

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
ben_cal
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2011 22:21

Re: Auto gekocht, binnen 5 uur versnellingsbak stuk

Ongelezen bericht door ben_cal »

Ik ben nogsteeds benieuwd of de versnellingsbak stuk is?? kan ook wat anders zijn, een aandrijfas bijvoorbeeld. Ik vind dat je voordat je loopt te klagen op de forum de auto bij de garage had moeten brengen, en afwachten wat het probleem is en hoe je wordt geholpen. Voor het zelfde geld wordt je netjes geholpen en is er niets aan de hand. Ik heb zelf een auto verkocht en 2 uur later stond deze auto stil, daarna een boze klant aan de telefoon. Ondanks geen garantie en een auto van 900 euro deze opgehaald. Bleek aandrijfas gebroken terhoogte van de homokineet. Het was een verse breuk en dus het zat er niet aan te komen. Omdat de klant zei dat het na het nemen van een drempel was gebeurt twijfelde ik dat hij deze misschien te hard heb genomen. Maar toch heb ik deze jongenman gewoon geholpen omdat het heel kort na de aankoop is gebeurt. De klant tevreden geholpen. Dus het KAN, en hoeft helemaal niet de schuld van de garage te zijn, je heb immers zonder garantie gekocht. Garantie komt niet uit de lucht vallen daarvoor wordt gewoon betaald, of zit in de prijs. Auto's zonder garantie zijn stukken goedkoper. Garantie geven op een gebruikte auto is een relatief kostbare risico voor een garage. Ik zal niet snel garantie geven tenminste.

Gesloten