Pagina 1 van 1

Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 11:46
door alexwel
Ik heb een aantal weken geleden een antistatisch polsbandje besteld bij I-tec (www.i-tec.nl), die moest voorruit betaald worden. Dit heb ik gedaan. Een week na de betaling heb ik die nog niet gehad, dus ik had een e-mail gestuurd naar hun, kreeg ik geen reactie op. Na een tijdje nog een e-mail gestuurd, daar kreeg ik wel reactie op, en ze zijden dat hij na de betaling gelijk was verstuurd. Omdat ik hem niet had gehad zouden ze hem opnieuw hebben verzonden. Dus ik nog een week gewacht, maar nu heb ik hem nog steeds niet. En ik voel me dus opgelicht.

Mogen zulke dingen zomaar? En hoe kan ik mijn geld weer terugkrijgen?

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 15:52
door Jack Russeltje
Hoe je je geld terug krijgt weet ik niet, maar die polsbandjes liggen bij de meeste winkels gewoon in het schap, hetzij een computerbedrijf of electronica winkel.

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 15:56
door alexwel
Ja dat weet ik wel.. maar vind ik zonde van mijn geld. De reden waarom ik het op internet had besteld is dat er hier in de buurt geen winkel is die dat verkoopt.

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 19:38
door Jack Russeltje
ohhh, vreemd.....
Of je woont inderdaad zo afgelegen.

Hopelijk heeft iemand hier of bij kassa :wink: nog een tip voor je.

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 20:53
door alexwel
Ik kreeg net een mailtje:
Geachte Alex,

zoals eerder besproken hebben wij uw bestelling voor de 2e keer verstuurd naar het aangegeven adres. Aangezien wij hebben vernomen dat u uw bestelling niet heeft ontvangen hebben wij bij de Post na gevraagd waar het pakket dan heen is gestuurd. Dit pakket is afgegeven bij een Venlo's bedrijf, ik heb daarmee contact gehad en hun zullen het morgen doorsturen.

Wij vinden de manier waarop u uw reactie uit, op de website en via de mail, zeer onvolwassen en bijna kinderlijk, maar daar zal u uw eigen redenen wel voor hebben.

Met vriendelijke groet,

i-tec
Maar waarom word het dan afgeleverd bij een Venlo's bedrijf en niet gewoon aan mij? (heb ik ook net gevraagd, maar nog geen reactie)

Ik vind dat wel een beetje dom van hun dan..

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 22:05
door Jack Russeltje
Ben erg benieuwd je 't nu inderdaad krijgt.
Ennuh, dat je het de medemens laat weten over hun service vind ik alleen maar goed. Het werkt in ieder geval wel.

Misschien krijg je nog een bloemetje, iv.m. het lange wachten.

En dat iets verkeerd wordt bezorgd, gebeurd wel vaker bij de post, maar da's niet jouw probleem, dan moet het bedrijf 't maar via een andere dienst laten bezorgen.

Re: Opgelicht

Geplaatst: 29 okt 2003 22:22
door alexwel
Ik denk dat als ik het nu wel krijg dat ik nu twee van die antistatische polsbandjes krijg, want ze hebben hem twee keer verzonden.. :D

Maar toch bestel ik die voortaan wel via een ander bedrijf.. :wink:

Re: Opgelicht

Geplaatst: 01 nov 2003 23:21
door Gast
Je zou hier ook iets uit kunnen leren!

KOOP GEWOON IN EEN WINKEL!

Re: Opgelicht

Geplaatst: 01 nov 2003 23:38
door alexwel
Ik heb hem inmiddels na veel gezeur gekregen, één ding weet ik wel, ondanks dat ik hem toch heb gekregen, bestel ik daar nooit meer wat.

Re: Opgelicht

Geplaatst: 02 nov 2003 00:32
door ONRECHT.HATER
Wat hebben we dus geleerd ? Laat spullen verzekerd/aangetekend verzenden en laat de desbetreffende leverancier een kopie van het verzendbiljet mailen met de code, zodat je als koper via www.tracktrace.nl de zending kunt volgen. Uiteraard zit er wel een kostenplaatje aan deze manier van verzenden, die je als koper zult moeten betalen, maar het risico is wat geringer.