Pagina 1 van 1

Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 09:52
door Liesje538
Ik heb in mei mijn contract met tele2 incl een BlackBerry verlengd. Ik wilde nl. graag mijn e-mail via mijn mobiel kunnen ontvangen.
In juni ontving ik van tele2 een nieuwe sim kaart. Hierna deed internet het nog wel, maar kon ik mijn e-mailaccountinstellingen niet meer instellen. Dus geen e-mail. Hierover diverse keren gebeld, geschreven etc. Uiteindelijk Tele 2 in gebreke gesteld en een termijn tot van 1 oktober vastgesteld.

Na 1 oktober geen gebruik meer gemaakt van tele2 en nogmaals bevestigd dat ik het contract als beeindig beschouw.

Tele2 blijft echter facturen sturen, wat moet ik doen?

Ondertussen ook diverse keren verhuizing doorgegeven. Ook dit blijkt niet door te komen.

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 10:23
door Jefdus
Als internet het gewoon doet denk ik dat Tele2 er weinig mee te maken heeft of je wel of niet je e-mail in kunt stellen. Ik denk dan ook dat je in gebreke stelling van Tele2 onterecht is.

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 10:28
door Liesje538
De fout zit hem ook in het door tele2 geleverde toestel. Zij hebben mij een contract verkocht incl. een goedwerkend toestel. Als deze het niet doet, dan valt het onder hun verantwoordelijkheid.

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 11:12
door GodsSon
Maar een in gebreke stelling is niet de eerste stap lijkt mij. Een toestel ter reparatie aanbieden lijkt me logischer, kijken in welk deel van de instellingen het zit.

Tele-2 levert internet en telefonie, dat doen ze nog steeds volgens afspraak.

Ik denk niet dat het bedrijf onder de indruk is van deze stap, ik zou het in ieder geval anders aangepakt hebben.

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 11:18
door Liesje538
Zoals gezegd ben ik sinds juni aan het bellen met tele2 om tot een oplossing te komen. Aangezien ik daar na tientallen telefoontjes niet met tele2 uitkwam. Veel beloftes, maar geen resultaat, heb ik Tele2 aangeschreven. Er zijn ondertussen 3 brieven uitgegaan alvorens ik tot de ingebrekestelling ben overgegaan.
Dus die in gebreke stelling was ook zeker niet mijn eerste oplossing, maar wat moet je als je nul op request krijgt bij telefoontjes en brieven?

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 11:18
door Jefdus
Overigens is het volgens mij zo dat je bij een BlackBerry een apart BlackBerry abonnement nodig hebt om direct mail te kunnen ontvangen. Een internetverbinding alleen is dus niet genoeg (let wel, ik heb zelf geen BB dus weet dit ook niet 100% zeker).

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 15 dec 2011 11:24
door Liesje538
nee hoor dat heft niet. alles werkte ook prima, totdat tele2 vond dat ik een andere simkaart nodig had.

Re: Tele2 levert niet wat ze beloven

Geplaatst: 20 dec 2011 19:35
door angeldriel
ik heb voor een aantal maanden terug een derde abonnement afgesloten bij tel2.nadat ik het pakket had opgemaakt zag ik tot mijn verbazing dat ze een verkeerd toestel hadden geleverd.gelijk gebeld en zou binnen een week een andere krijgen.ik ben nu zeker twee maanden verder en nog geen vervangende telefoon.het bijbehorende simkaartje ligt in de kast,maar mijn abonnement moet wel betaald worden! nou niet dus....ik boek alles terug voordat ik mijn vervangende telefoon heb.beloven mijn de belkosten te vergoeden wat ook niet gebeurd.ik ben al zeker twee maanden aan het bellen maar het helpt allemaal niets! wat zou ik nu nog kunnen doen? graag advies!