Abonnement bij Youfone
Geplaatst: 15 dec 2011 20:03
Ik heb op 8-11-11 een abonnement genomen met nummerbehoud bij Youfone. Zij hebben op 10-11-11 meteen de kosten voor het nummerbehoud geincasseerd. Op 22-11-11 heeft provider BEN toestemming gegeven om het nr. te porteren en op 16-12-11 gaat mijn nr. bij hen uit de lucht.
Alleen hoor ik niets meer meer van Youfone. Geen simkaart ontvangen en ook geen bericht wanneer ik kan gaan bellen. Dus vanaf morgen kan ik niet meer bellen. Div. malen gebeld met Youfone en krijg dan te horen dat ze het uitzoeken, maar ik hoor en zie niets. Ik heb ook gemaild met de klantenservice, maar daar krijg ik te horen dat de simkaart 1 wk voor het ingaan van mijn abonnement opgestuurd wordt.
Ik vertrouw het allemaal niet meer, mede gezien andere ervaringen die ik las op het forum van radar.
Kan ik nu nog van het abonnement af?
Heeft iemand ervaring met Youfone?
Alleen hoor ik niets meer meer van Youfone. Geen simkaart ontvangen en ook geen bericht wanneer ik kan gaan bellen. Dus vanaf morgen kan ik niet meer bellen. Div. malen gebeld met Youfone en krijg dan te horen dat ze het uitzoeken, maar ik hoor en zie niets. Ik heb ook gemaild met de klantenservice, maar daar krijg ik te horen dat de simkaart 1 wk voor het ingaan van mijn abonnement opgestuurd wordt.
Ik vertrouw het allemaal niet meer, mede gezien andere ervaringen die ik las op het forum van radar.
Kan ik nu nog van het abonnement af?
Heeft iemand ervaring met Youfone?