SUPERKEUKENS UITLEG
Superkeukens werkt volgens een blokkenmodule zoals dat heet. Ze verkopen een standaard blok voor een aantrekkelijke prijs incl. apparatuur.
Nu komt het addertje; wil je iets aanpassen in "je" keuken,
b.v. een kast erbij;
dan komt de bruto verkoopprijs van die kast netto bij je keuken eindfactuur. ( dit is winst 1)
een kast eraf;
helaas, dit is niet mogelijk!!
en kast ruilen voor een andere kast;
dan wordt de prijs opgezocht van het blok, dan wordt jou kast opgezocht in het boek (en die prijs is altijd hoger!) dan moet je het verschil bijbetalen ( winst 2)
de apparatuur;
meestal zal dit ariston zijn, maar dat is verschillend. Het kan ook Whirlpool zijn. Deze apparatuur wordt alleen voor Duitsland gemaakt, dus je zal het typenummer van het apparaat "bijna" niet in nederland tegenkomen, voor een prijsvergelijking.Wisselen van apparatuur kan altijd, maar je zal altijd hoger uitkomen. ( winst 3)
keukenblok prijs;
Deze prijs kan niet lager zijn!! dus dit is je standaard begin prijs, en kan alleen maar hoger worden, nooit lager!( winst 4)
mijn visie;
Vindt je de keuken van je dromen bij Superkeukens?? pas dan zo weinig mogelijk aan, dus speel met de kasten die je hebt (blokmodule)om de keuken passend te maken.( een kast overhouden is soms goedkoper dan aanpassen!) en pingel over die prijs!. dan heb je zelf WINST!
voor de rest is Nobilia een goed merk, ze zijn een giga grote leverancier in Duitsland. Moet je je keuken kopen bij superkeukens?? dat ligt helemaal aan de verkoper vindt ik. De service van Nobilia zelf is goed.
Voor de aftersales moet je zijn bij de gene die jou "klacht"behandeld. Dus het ligt voor 90% aan de afdeling aftersales, ( dus de gene die de fax moet sturen naar de leverancier) en voor 10% aan de leverancier ( wie gaat het betalen?)
wil je meer weten, of heb je vragen over montage, factuurtjes, of problemen met aftersales? (mag van alle leveranciers zijn) mail me maar. Ik kan dan kijken tot hoever ik je kan helpen.
[email protected]
Een door de ressesie thuis zittende hoofd orderverwerking (niet door Horn of Superkeukens),
Bart