Blackberry en Iphone gebruikers wordt geen lid van Simpel!
Geplaatst: 21 dec 2011 19:38
Beste Blackberry en Iphone gebruikers,
Als jullie graag een Sim-only abonnement willen nemen en hierbij ook een internet bundel (hierbij bedoel ik dus geen BIS/BES services maar 'gewoon' internet) raad ik jullie ten strengste aan GEEN abonnement te nemen bij Simpel maar dan gewoon bij T-Mobile dat de moederbedrijf is.
Simpel beschikt 'simpel' gezegd niet over de Serviceboeken die nodig zijn en/of de juiste instellingen om alle gebruikers van Blackberry en Iphone die hier problemen mee hebben te helpen.
Medewerkers die zich toch via de forums van b.v Kassa of Radar beschikbaar stellen en garanderen je te helpen. Zijn enkel herhaalreceptjes en bieden verder geen betere en/of andere technische oplossingen dan al beschikbaar zijn.
Dit kunnen ze makkelijk doen onder de volgende noemer;
Simpel kan dus alleen algemeen internet bieden voor gebruikers van smartphones.
Aangezien de instellingen hiervoor handmatig moeten worden ingesteld, en dit bij de Iphone en Blackberry vrij lastig is, kunnen we de werking van internet dus niet garanderen op deze toestellen waar wij klanten voor waarschuwen op de site.
Simpel: zeg gewoon dat er een probleem is maar deze "vrij lastig" is om op te lossen en zeg er ook ff bij dat deze informatie ook ergens op hun site staat en voilá je hebt alle Blackberry en Iphone gebruikers ff lekker gepaaid met een 2 jarige abonnement.
Ik moet hierbij zeggen dat ik niet iemand ben die over zaken die onmogelijk opgelost kunnen worden ga zeuren en hierover informatie verspreiden; Absoluut niet
Nee, ik ben echter via Google op een forum terecht gekomen waarop een ten einde rade klant van Simpel die dus toch vast zat aan een abonnement van 2 jaar waarop hij dus 2 jaar lang geen internet zou hebben zijn best heeft gedaan en eigenhandig dit probleem heeft opgelost door gebruik te maken van de Serviceboeken van T-Mobile dit klinkt allemaal ingewikkeld.
Echter heeft Simpel zoals bij mij hem niet geholpen en enkel verwezen naar hetzelfde stomme tekstje wat ergens op de website moet staan dat het dus inderdaad "vrij lastig" is om het probleem op te lossen en dat zij ons hier voor "waarschuwen" deze 2 termen zijn blijkbaar genoeg om van de moeilijkste problemen af te komen...
Nja ik heb er genoeg over gezegd... 100e malen spijt dat ik ooit bij hun klant ben geworden
Hieronder ga ik nog ff apart het mail verkeer laten zien zodat iedereen kan zien dat ik Simpel niet zwart maak of iets dergelijks maar dat het feiten zijn.
Als jullie graag een Sim-only abonnement willen nemen en hierbij ook een internet bundel (hierbij bedoel ik dus geen BIS/BES services maar 'gewoon' internet) raad ik jullie ten strengste aan GEEN abonnement te nemen bij Simpel maar dan gewoon bij T-Mobile dat de moederbedrijf is.
Simpel beschikt 'simpel' gezegd niet over de Serviceboeken die nodig zijn en/of de juiste instellingen om alle gebruikers van Blackberry en Iphone die hier problemen mee hebben te helpen.
Medewerkers die zich toch via de forums van b.v Kassa of Radar beschikbaar stellen en garanderen je te helpen. Zijn enkel herhaalreceptjes en bieden verder geen betere en/of andere technische oplossingen dan al beschikbaar zijn.
Dit kunnen ze makkelijk doen onder de volgende noemer;
Simpel kan dus alleen algemeen internet bieden voor gebruikers van smartphones.
Aangezien de instellingen hiervoor handmatig moeten worden ingesteld, en dit bij de Iphone en Blackberry vrij lastig is, kunnen we de werking van internet dus niet garanderen op deze toestellen waar wij klanten voor waarschuwen op de site.
Simpel: zeg gewoon dat er een probleem is maar deze "vrij lastig" is om op te lossen en zeg er ook ff bij dat deze informatie ook ergens op hun site staat en voilá je hebt alle Blackberry en Iphone gebruikers ff lekker gepaaid met een 2 jarige abonnement.
Ik moet hierbij zeggen dat ik niet iemand ben die over zaken die onmogelijk opgelost kunnen worden ga zeuren en hierover informatie verspreiden; Absoluut niet
Nee, ik ben echter via Google op een forum terecht gekomen waarop een ten einde rade klant van Simpel die dus toch vast zat aan een abonnement van 2 jaar waarop hij dus 2 jaar lang geen internet zou hebben zijn best heeft gedaan en eigenhandig dit probleem heeft opgelost door gebruik te maken van de Serviceboeken van T-Mobile dit klinkt allemaal ingewikkeld.
Echter heeft Simpel zoals bij mij hem niet geholpen en enkel verwezen naar hetzelfde stomme tekstje wat ergens op de website moet staan dat het dus inderdaad "vrij lastig" is om het probleem op te lossen en dat zij ons hier voor "waarschuwen" deze 2 termen zijn blijkbaar genoeg om van de moeilijkste problemen af te komen...
Nja ik heb er genoeg over gezegd... 100e malen spijt dat ik ooit bij hun klant ben geworden
Hieronder ga ik nog ff apart het mail verkeer laten zien zodat iedereen kan zien dat ik Simpel niet zwart maak of iets dergelijks maar dat het feiten zijn.