LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitale postzegel

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
yoast

Digitale postzegel

Ongelezen bericht door yoast »

Al lange tijd is het niet meer mogelijk om op een Mac computer gebruik te maken van de digitale postzegel van post.nl. De software communiceert niet en het printen van je tegoed op de Dymo labelwriter kan je dus vergeten. Al diverse keren een klacht ingediend en mijn geld teruggevraagd, mar dat is niet mogelijk en men werkt hard aan een oplossing. Nou dat duurt dan wel erg lang (bijna een hlaf jaar nu) en ondertussen ben ik mijn geld kwijt en kan niets uitprinten. Schande Post.nl - als het niet lukt een oplossing te vinden MOET je het geld gewoon terugstorten, kan ik gewoon postzegels gaan kopen.

LeoZ

Re: Digitale postzegel

Ongelezen bericht door LeoZ »

Sinds PTT-Post is geprivatiseerd en nu de naam PostNL heeft is het veel minder geworden....

Er moeten heel veel postbodes uit en nu wil men bij PostNL de maandag niet meer bezorgen (je zal maar een overlijdingsbrief van iemand krijgen, dan niet op maandag).

Dit alleen om de aandeelhouders tevreden te houden; de klant?... tja... niet belangrijk!

Nee..van het befaamde bedrijf PTT post is niets meer over!

yoast

Wat heeft dit met digitale postzegel te maken - off topic denk ik zo.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan een geschil aanspannen bij de Geschillencommissie Post, www.sgc.nl

Vergeet dan niet een extra schadevergoeding te eisen voor de tijd en moeite die je nodeloos in de kwestie hebt moeten steken. Bijvoorbeeld 50 euro.

PostNL biedt nooit een oplossing bij een serieus probleem.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

LeoZ schreef:Sinds PTT-Post is geprivatiseerd en nu de naam PostNL heeft is het veel minder geworden....

Er moeten heel veel postbodes uit en nu wil men bij PostNL de maandag niet meer bezorgen (je zal maar een overlijdingsbrief van iemand krijgen, dan niet op maandag).

Dit alleen om de aandeelhouders tevreden te houden; de klant?... tja... niet belangrijk!

Nee..van het befaamde bedrijf PTT post is niets meer over!
In de tijd dat het nog PTT post was, bestond het woord "digitaal" (bij wijze van spreken dan") nog geeneens, laat staan digitale postzegels...

Bovendien zou het goed zijn om je wat beter te informeren, want dan had je kunnen weten dat rouwpost wel degelijk op maandag wordt bezorgd.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

yoast schreef:Al lange tijd is het niet meer mogelijk om op een Mac computer gebruik te maken van de digitale postzegel van post.nl. De software communiceert niet en het printen van je tegoed op de Dymo labelwriter kan je dus vergeten. Al diverse keren een klacht ingediend en mijn geld teruggevraagd, mar dat is niet mogelijk en men werkt hard aan een oplossing. Nou dat duurt dan wel erg lang (bijna een hlaf jaar nu) en ondertussen ben ik mijn geld kwijt en kan niets uitprinten. Schande Post.nl - als het niet lukt een oplossing te vinden MOET je het geld gewoon terugstorten, kan ik gewoon postzegels gaan kopen.
Helaas zijn er nog steeds bedrijven (niet alleen post.nl) die nog niet doorhebben dat de Windows hegenomie is afgelopen en dat er meer platformen bestaan. Best wel dom, want je sluit op die manier een groot deel van de potentiele markt buiten.

yoast

Post.nl ziet in dat het zo niet langer kan en heeft vandaag mijn tegoed alsnog teruggestort op mijn rekening. Bedankt Post.nl - jammer dat het zo lang moet duren.

Gesloten