PHILIPS en "service"
Geplaatst: 30 okt 2003 16:19
Ik wil gewoon even kort vertellen hoe de e-mail servicedesk werkt van Philips. 2 Weken terug heb ik een e-mail verstuurd i.v.m. een nieuw gekochte (in augustus 2003 bij Action) philipsbatterij in een rookmelder is geplaatst. Ik had een paar rookmelders gekocht en deze opgehangen. De philipsbatterij is tezamen met een paar merkloze batterijen op dezelfde dag geplaatst.
2 Weken geleden was de philips-batterij leeg, want de rookmelder begon een piepsinaal af te geven. Daarop heb ik dus Philips gemaild, omdat ik nogal verbaasd was. Ruilen kon niet meer,omdat ik de bon natuurlijk niet bewaard heb.
Ik zou binnen 2 dagen antwoord krijgen, maar dit liep reeds op tot ruim een week( ach...). Het antwoord dat ik echter kreeg van Philips sloeg
alles:
Geachte heer / mevrouw
De philips batterijen horen uiteraard langer mee te gaan, dat ze al leeg zijn moet hierom aan de rookmelder of het klimaat waar de batterijen zich bevinden liggen.(vochtig bv)
Wij vertrouwen erop dat uw vraag voldoende is beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Philips Customer Care Centres
Ik heb daarop maar een nieuwe batterij (merkloos) gekocht, want hier wordt ik ook niet vrolijk van!!! Om een zinloze mailsessie te besteden aan een batterij van 2 euro.....maar toch krijg ik er een raar gevoel bij. Philips..de trots van NL....moeten zeker ook op de kleintjes letten??
Gr MAX
2 Weken geleden was de philips-batterij leeg, want de rookmelder begon een piepsinaal af te geven. Daarop heb ik dus Philips gemaild, omdat ik nogal verbaasd was. Ruilen kon niet meer,omdat ik de bon natuurlijk niet bewaard heb.
Ik zou binnen 2 dagen antwoord krijgen, maar dit liep reeds op tot ruim een week( ach...). Het antwoord dat ik echter kreeg van Philips sloeg
alles:
Geachte heer / mevrouw
De philips batterijen horen uiteraard langer mee te gaan, dat ze al leeg zijn moet hierom aan de rookmelder of het klimaat waar de batterijen zich bevinden liggen.(vochtig bv)
Wij vertrouwen erop dat uw vraag voldoende is beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Philips Customer Care Centres
Ik heb daarop maar een nieuwe batterij (merkloos) gekocht, want hier wordt ik ook niet vrolijk van!!! Om een zinloze mailsessie te besteden aan een batterij van 2 euro.....maar toch krijg ik er een raar gevoel bij. Philips..de trots van NL....moeten zeker ook op de kleintjes letten??
Gr MAX