LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips Webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Shreefman
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011 16:34

Philips Webwinkel

Ongelezen bericht door Shreefman »

Met Shell actie code Espresso apparaat besteld op de Philips Website. Kreeg melding dat betaling gelukt is.
Na twee dagen gecontroleerd wat de status was en zie de melding "order geannuleerd door systeem". Mail gestuurd. Volgens website zou je binnen 24 uur antwoord moeten krijgen maar in de email die je krijgt ter bevestiging van de ingestuurde email staat 3 dagen. Na drie dagen geen reaktie, poging ondernomen om helpdesk te bellen. Eerste dag alleen maar melding "bel later terug het is druk".
Na dan toch maar een half uur in de wachtrij te staan uiteindelijk gelukt om iemand aan de lijn te krijgen.
De Nadine die ik aan de lijn kreeg gaf aan dat zij ook niet snapte waarom de order was gecanceld (zie dat het de Shell actie is hihi). Hoefde ook niet te proberen opnieuw te bestellen want werd toch gecanceld. Ze ging toch even navraag doen en een collega zou het probleem verhelpen en contact met mij opnemen. Dat was drie dagen geleden. en uiteraard geen ractie.
Het lijkt erop dat Philips helemaal geen producten tegen korting wil leveren. Zowel Shell als Philips moeten zich doodschamen om consumenten zo te bedotten. Koop veel via internet maar zo iets slechts ben ik nog nooit tegengekomen

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Philips Webwinkel

Ongelezen bericht door Jolijn »


Shreefman
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2011 16:34

Re: Philips Webwinkel

Ongelezen bericht door Shreefman »

Klopt maar buiten de Shell actie mag toch wel geconstateerd worden dat Philips Webshop niet alleen misleidende informatie op haar website geeft tav haar service maar het er ook op lijkt niet volgens haar eigen verkoopvoorwaarden te handelen (terug betalen bij niet accepteren order).

Hoort volgens mij ook onder deze rubriek.

Gesloten