LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste mensen,

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Raphael Weber
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2003 17:36

Beste mensen,

Ongelezen bericht door Raphael Weber »

Ik zie dat mijn vader nog steeds door het slijk word gehaald.
Al deze verhalen hebben ons gezin naar de kloten geholpen.
Mijn vader is altijd eerlijk geweest en weet niets van deze onterechte uitgaves af.

We zullen zien wat er uit deze rechtzaak gaat komen. Als mijn vader zijn gelijk haalt gaat hij jullie allemaal voor het gerecht dagen wegens smaad. Alle IP's zijn bekend en hoeven ze alleen maar op te vragen bij de TROS.

Wie het laatst lacht lacht het best.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Ik geloof best dat je vader eerlijk probeerde te zijn, maar dat hij het concept van 'vrijwilliger' te zijn niet helemaal vatte.
Gaandeweg zijn er door alle partijen bij Payback uitspraken en acties gedaan die ervoor gezorgd hebben dat de partijen als kemphanen tegenover elkaar staan.

En als je vader echt eerlijk is geweest dan zal de rechter dat oordeel ook vellen. Maar als de rechter je vader veroordeelt kom jij dan hier op het forum aan alle mensen vertellen dat je het niet bij het rechte eind had en dat je vader toch de boel heeft opgelicht?

Lijkt me geen moeilijk belofte als je zo overtuigd ben van het gelijk van je vader.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 19 Oct 2002 21:01 door Meisje


--------------------------------------------------------------------------------

Wij meisjes met gekleurde haren weten niets.
Soms maken we opmerkingen die nergens opslaan

Raphael Weber
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2003 17:36

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Raphael Weber »

Ook al vind de rechter hem schuldig dan blijven wij in zijn onschuld geloven en ga daarom mijn excuses niet aanbieden.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Echt Meisje jouw commentaar net zoals al jouw commentaren slaan idd wat je zelf schrijft nergens op. Opruien en knuppels in hoederhokken gooien daar ben je goed in.

Frans

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Ook al vind de rechter hem schuldig dan blijven wij in zijn onschuld geloven en ga daarom mijn excuses niet aanbieden.
Ten eerste zeg ik niet dat je je excuses moet aanbieden. Eerst even goed lezen voordat je reageert.

Ten tweede geef je zelf aan dat uit het oordeel van de rechter wel zal blijken dat je vader eerlijk is. Daar hecht je schijnbaar veel waarde aan. Maar als de rechter je vader dan misschien wel veroordeeld, dan is dat oordeel weer niets meer waard?
Vreemde manier van denken.

Ten derde: IP-nummers? Wat moet je vader nou met de IP-nummers van mensen die een forum bezoeken? Laat me toch niet lachen.

Ten vierde: Die IP-nummers krijg je alleen door het voeren van een procedure tegen de Tros, waarbij je dan ook aannemelijk moet maken dat er een overtreding heeft plaatsgevonden. En aangezien mensen op een forum alleen hun mening verkondigen over je vader, en hem dus niet bedreigen o.i.d., heeft je pa geen poot om op te staan.

Begrijp me goed: Ik ben niet tegen je vader, maar ook niet voor hem.
Laatst gewijzigd door EchteMeisje op 30 okt 2003 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Ja mensen zo diep mogelijk proberen te raken en na te trappen. Dat is jouw expertise aan dit forum (Sl) echte Meisje.

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

En voor al die mensen die iets op mij hebben op te merken:

Ik weet dat ik in veel opzichten superieur ben en ik heb dan ook begrip voor jullie onvermogen om inhoudelijke schriftelijke reacties te geven.

En voor wat betreft het ophalen van mijn oude reacties:
Meer lof kun je me niet geven. Ga zo door! 8)

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

het lijkt de omgedraaide wereld.

zeiden ze vroeger ook; ich habbe est nicht gewust.
En maar ontkennen dat er geld onterecht uitgegeven is.
Lidl, bank opname, AH. bankstellen aangeschaft.

ben benieuwd of er een catering aanwezig is op de leden vergadering waar je dranken en spijzen kunt nuttigen die aangeschaft zijn bij de supermarkten en die je kan nutigen op het aangeschafte bankstel. Of moeten ze hier ook eerst een kortgeding tegen aanspannen om deze boodschappen en bankstel te vorderen?

Marloes
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:30

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Marloes »

Echte Meisje,

Het was een poosje stil op het forum toen je hier niet was. Sinds een paar dagen verschijn je weer en maakt met iedereen ruzie. Als je last hebt van een vrouwenkwaaltje of van een depressie ga dan eens naar een psychiater want zo gaat het niet echt goed met je.

Dit is een welgemeend advies.

Marloes

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Adriaan »

Ik heb jouw profiel eens bekeken Echt Meisje maar ik denk dat Marloes je een gemeend advies heeft gegeven. Wat een wrok koester jij tegen de mensheid en de maatschappij.

Sterkte,

A. Hollander

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Kijk ik denk dat Echte Meisje ook lid was van jullie clubje en nu niet meer, waarom zet zij zich zo af tegen de zoon van !!

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

ik denk dat zoontje lief verblind is van goedgelovigheid.
waarschijnlijk heeft pappa tegen zoontje lief gezegd. he nu ben ik mijn bankpas vergeten om geld op te nemen om die scooter voor jouw te betalen.
O wacht ik heb hier nog een andere bankpas daar kan ik ook contant geld mee opnemen. ik stort het later wel terug. o nee ik vereken het wel met de gemaakt personeelskosten in het kasboek.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Ben jij lid van Pay-back ? Gast.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

wie ik?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Ja jij

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

jij niet dan?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Nee natuurlijk niet.

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

waarom dan niet als ik vragen mag?

Gast

Re: Beste mensen,

Ongelezen bericht door Gast »

Nog even het volgende :
Ik word een beetje confuus van al die verhalen hier.
-Pay-back, bestaat dat nog?
-Zijn er nu al rechtzaken geweest?
-Wat zijn die verhalen over zwijggeld?
-Waarom werkt de website van L.Blok niet meer?
-Hoe lang gaat deze onzin nog duren?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Gesloten