Beste allen,
Ik heb PRECIES hetzelfde probleem, en ben vrij verbolgen over deze zeer onprofessionele aanpak van Nelly.com
Hieronder mijn internetcontact met Nelly (wat overigens zeer stroef via vraagformulieren verloopt) van beneden naar boven:
Gepost op: 2012-01-08 14:37:34
Gepost door: Shena [Nelly.com]
Rubriek: RE: Geld terug
Hallo Charlotte Huizinga, bedankt voor je mail!
Het bedrag zou inderdaad uiterlijk 6 januari teruggeboekt worden. Ik ga uitzoeken waarom je nog steeds niet teruggestort hebt gekregen. Ik verzoek je vriendelijk om weer contact met ons op te nemen over paar dagen als je je geld nog steeds niet terug hebt gekregen.
Onze excuses voor het ongemak.
Een fijne dag toegewenst!
Wij zijn hier voor jou wanneer je ons nodig hebt, 365 dagen per jaar.
Jouw vraag is belangrijk voor ons en een snelle oplossing bij het eerste contact is erg waardevol.
Het is belangrijk voor ons om jouw vraag snel en correct te beantwoorden, ten alle tijden.
Als je antwoord op je vraag hebt gekregen, neem dan ook een kijkje bij onze selectie van voorjaarsnieuwtjes
www.Nelly.com
Geachte heer, mevrouw,
In onderstaande mail werd mij vermeld dat ik op uiterlijk zes januari het aan mij verschuldigde bedrag van €110,80 door u gestort zou zien op rekeningnummer ----. Vandaag, 7 januari, heb ik nog steeds niet het bedrag ontvangen. Ik heb u bij de vorige afspraken steeds ruimschoots de tijd gegeven om de zaak in orde te maken, maar nu raakt mijn geduld enigszins op.
In eerste instantie was ik tevreden met de door u vergeven vergoeding van Nelly-tegoed en vond ik dat zeer netjes. Tevens was ik in de volle overtuiging dat ik ditmaal toch echt mijn geld op de genoemde datum terug zou krijgen. Het stelt mij dan ook diep teleur dat het wederom van uw kant niet gelukt is.
Ik wijs u erop dat ik zeer ontevreden ben over deze handelswijze. Er zijn nu meerdere keren afspraken gemaakt en deze zijn structureel niet nagekomen. Daarnaast kost het mij behoorlijk wat tijd om u steeds te benaderen via dit onhandige vragenformulier, wat mij nog meer ontstemt. Voortdurend moet ik zelf contact met u opnemen, terwijl bij een probleem met automatische overschrijvingen u contact met mij had kunnen opnemen over de verlate overschrijving.
Nogmaals, zoals eerder vermeld was ik over het algemeen tevreden over jullie product. De service, het houden aan afspraken en de manier van contact onderhouden met klanten stelt mij zeer teleur.
Ik verwacht uiterlijk dinsdag 10 januari het bedrag van €110,80 op bovenstaand rekeningnummer, anders zal ik verdere stappen moeten ondernemen.
Ik hoop spoedig van u te vernemen.
Hoogachtend,
Charlotte
--------------------------------------------------
Gepost op: 2011-12-29 17:34:57
Gepost door: Mirjam [Nelly.com]
Rubriek: RE: Geld terug
Hallo Charlotte Huizinga, bedankt voor je mail!
We hebben problemen met de automatische terugbetalingen en dienen alles nu handmatig terug te boeken. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is om zo lang te moeten wachten.
We hebben bericht gekregen m.b.t. de terugbetalingen, dit zal uiterlijk 6 januari geboekt moeten zijn op je rekening.
Ter compensatie boeken we binnen enkele dagen een bedrag van 50 euro Nellytegoed op je account wat je bij een volgende bestelling kunt gebruiken.
Een fijne dag toegewenst!
--------------------------------------------------
Geachte heer, mevrouw,
Al een aantal keren heb ik nu contact met u opgenomen betreffende mijn retourpakket. Ik heb van dit retourpakket een bewijs van het DHL servicepoint, dat het daadwerkelijk verstuurd is. Tevens heb ik een ontvangst bevestiging 10 december jongstleden van u ontvangen.
Desondanks wacht ik nu al vanaf die datum op het verschuldigde bedrag, bedragende €110, 80. Ik zou dan ook graag dit bedrag zo spoedig mogelijk gestort zien op rekeningnummer --------.
Ik wil u eraan herinneren dat deze periode erg lang duurt eveneens als het verzenden van een ontvangstbevestiging. Ik ben zeer ontevreden over deze handelswijze, en twijfel of ik, ondanks tevredenheid over het product, nogmaals van uw service gebruik wil maken. Ik zou u dan ook willen aanraden hier verandering in aan te brengen. Eveneens is het zeer onhandig om via deze weg contact met u te moeten opnemen, in plaats van dit via de mail te kunnen doen. Het is voor mij onmogelijk om op deze wijze bijlagen mee te verzenden.
Ik hoop spoedig van u te vernemen.
Met vriendelijke groeten,
Charlotte
Ik ben nu van plan om juridische stappen te gaan ondernemen. Het bedrijf Nelly is zeer groot, komt uit Scandinavie en maakt tv reclames. Hierdoor leek het mij een redelijk betrouwbaar bedrijf. Ik heb van te voren gemaild of ik mijn geld terug kon krijgen en zij reageerden met dat dat kon (ook deze mails heb ik nog). Ook bij mij duurde het zeer lang voor ik uberhaupt een retourbevestiging ontving, daar mailde ik over en toen kreeg binnen een uur ineens mijn retourbevestiging. Ik vind het allemaal een vreemde gang van zaken.