LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRO ASSIST MAAKT ER EEN ZOOTJE VAN!!!!!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Winegum01
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2011 11:43

PRO ASSIST MAAKT ER EEN ZOOTJE VAN!!!!!

Ongelezen bericht door Winegum01 »

Zoals al vele malen op dit forum beschreven heb ik ook ENORME problemen met de firma PRO-ASSIST.

Ik heb binnen mijn bedrijf voor I-phone gekozen omdat we alles op Apple draaien en vanwege de multifunctionaliteit. Het is voor ons van groot belang dat deze toestellen blijven werken vandaar dat we ze verzekerd hebben.

Ik heb in september mijn I-phone 4 laten vallen waardoor het glas gesneuveld was.
Ik heb Pro-Assist gebeld en zij zijn het toestel op komen halen. Tot mijn verbazing kreeg ik als vervangend toestel een Samsung Galaxy mini, niet echt zg. "gelijkwaardig" terwijl dat toch echt in de voorwaarde van Pro-Assist staat!
Na een week of 3 werd hij "gerepareerd" weer afgeleverd. Ik was daar blij verrast om want ze hadden toch aangegeven 4 tot 6 weken.

De voorkant was idd keurig gerepareerd en alles functioneerde prima. Ik heb dus getekend voor ontvangst in goede staat, toen de chauffeur weg was de folie van de voor én achterkant getrokken, waarop de achterkant direct dwars over scheurde. Eerst dacht ik dat ik de folie er te hard afgetrokken had maar na beter te hebben gekeken bleek de achterkant niet goed te zijn gemonteerd en zag ik op de plaats van de scheur een zilver dingetje (ik denk een schroefje of zo) omhoog steken waardoor er een spleet ontstond ter hoogte van de scheur. het scherm is er kennelijk onder spanning ingezet en bij het verwijderen van de folie gebroken.

Dan maar weer Pro-Assist gebeld en de situatie uitgelegd. Het toestel werd wederom opgehaald en weer kreeg ik een niet gelijkwaardig toestel (Nokia E71). Sterker nog, ik kon niet eens synchroniseren of mijn contacten overzetten.
Verder kreeg ik doodleuk te horen dat de reparatie zeker 4 tot 6 weken zou gaan duren!!!

Ik heb aangegeven dat niet te accepteren omdat het tenslotte niet mijn fout was, en nog het voorbeeld aangehaald, dat als je je auto ophaalt bij de garage en het voorwiel blijkt los te zitten je toch ook niet weer een week gaat wachten? Maar er was geen enkele mogelijkheid. Ik heb daarop gevraagd me door te verbinden met een leidinggevende maar dat mocht niet volgens het "protocol" na veel plussen en minnen toch iemand anders aan de telefoon gekregen en die kon me niets beloven maar ze zou er een spoedopdracht van maken.
Ze vertelde me dat ze geen contact hadden met het "repair center" want dat doet een andere afdeling!!!
Ja, ja....... dus ze geven iemand opdracht tot reparatie, maar hebben daar verder geen contact over en houden ook geen toezicht of alles wel goed verloopt!!!

Na 4 weken ben ik begonnen met bellen waar mijn toestel was en wat de status daarvan dan was en is steeds hetzelfde antwoord: "Ik zie op mijn scherm dat hij in behandeling is"

Toen ik dat de 4e keer weer te horen kreeg heb ik aangegeven dat niet te accepteren en meer informatie wilde, dat kon natuurlijk niet. Dan maar T-mobile gebeld, daar heb ik tenslotte mijn contract. Die verbonden me doodleuk weer met Pro-Assist. Weer opgehangen en opnieuw gebeld. Toen ik contact had direct gemeld dat ik NIET doorverbonden wilde worden met Pro-Assist maar dat zij iets moesten gaan doen.

Intussen was het vervangend toestel ook stuk gegaan (software-matig vastgelopen) dus weer een andere gekregen, weer geprobeerd een I-phone te krijgen, maar nee hoor, die hebben wij niet als leentoestel!!

Enfin, uiteindelijk heeft iemand van Pro-Assist me gebeld om het "te regelen" want ze had een terugbel opdracht gekregen, helaas had de dame in kwestie (wederom) niet de moeite genomen eerst het dossier er bij te pakken dus wederom het hele verhaal verteld. Na mijn relaas gaf ze (net als alle andere collega's voor haar) wel toe dat het niet zo netjes gegaan is allemaal en dat ze het op zou gaan lossen, maar dan moest ze eerst even het dossier er bij pakken en me dan de volgende dag terug bellen, weer een dag verder.............

Idd belde ze me met de mededeling dat ze niet wist hoe het met mijn eigen I-phone was maar dat er (weer) de volgende dag een chauffeur met een I-phone 3 mijn kant op zou komen en die dan omruilen zodat ik iig een I-phone had. Verder stelde ze voor om de komende 3 maanden geen premie te heffen, een net voorstel natuurlijk maar....... WAAR IS MIJN EIGEN I-PHONE 4?!!!
Ze zou me ook op de hoogte houden van de ontwikkelingen mbt mijn telefoon, dat is nu (28-12-2011) 2 weken geleden en tot op heden, niets gehoord, niets gezien (behalve I-phone 3) dus wederom geen informatie!!

IK BEN HET ZAT!!!

Het kan niet zo zijn dat een dergelijk bedrijf maar kan doen wat ze willen, zich verschuilen achter procedures en protocollen die ze zelf bedacht hebben zonder dat daar ook maar iemand zich verder druk om maakt of verantwoordelijkheid neemt!

Wat te doen?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: PRO ASSIST MAAKT ER EEN ZOOTJE VAN!!!!!

Ongelezen bericht door ciske »

Wat te doen?
in het topic zetten waar het hoort :wink:

yvon91nijntje
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2012 12:28

Re: PRO ASSIST MAAKT ER EEN ZOOTJE VAN!!!!!

Ongelezen bericht door yvon91nijntje »

ik heb zoon soort gelijke situatie nu...
in okt 2011 heb ik met de iphone 4s een abo afgesloten met een kpn verzekering.. mijn telefoon is 12 dagen geleden gevallen en het scherm was kapot.. naja ik had het verzekerd dus eigenlijk geen probleem kpn gebeld en de volgende dag kon mijn tel al opgehaald worden...
ik zou een GELIJKWAARDIGE toestel krijgen .. ik heb een merk die ik niet eens ken het een touch screen ding wat super traag is en alleen engels en duits ingesteld kan worden... ik kan er niks mee.. ik kan zozo geen engels en gelijkwaardig is het zozo niet de iphone 4s is toch echt 1van de nieuwste toestellen + dat er allemaal rotzooi van de vorige gebruiker opstaan.
ten 2de heb ik een micro sim..(voor de iphone) en in deze tel moest een gewone sim ook lekker handig maar goed.. mijn telefoon is al 5 dagen status afgehandeld bij pro assist maar waar is mijn telefoon?? die is nergens meer te bekennen niemand weet ook maar iets... elke dag bel ik nu naar kpn en krijg dan te horen ja kan wel 6 weken duren...

hallo de status is afgehandeld.... dan kun je hem toch terug geven...
maar niet dus..
mijn kosten lopen nu goed op voor internet (wat ik niet kan gebruiken)
normaal heb ik veel sociale berichten via what app en nu allemaal sms berichten en wie kan het betalen de klant... daarom ben je verzekerd

als ik naar een mannetje die dat zo ff kan maken was gegaan was ik 100 euro lichter maar had mijn toestel met een uur weer terug... als ik dat achter af allemaal had geweten....

als proassist vandaag geen contact met mij opneemt ga ik maar eens klachten indienen. ben er helemaal klaar mee

Gesloten